Konecne poradny 2T s paradnim podvozkem KYB.
Motorka koupena od Moto Hora
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas ECRanger 300: Je na me moc maly a mekky.
První dojmy - Prvni dojmy paradni. Tahne odspodu, ale neni to ta divoka krossova svine. Prechod ze stredniho do vysokeho pasma je mnohem hladsi. Podvozek je perinka! Zatim v zabehu, takze full review az po 300km ;)
Motorku bych doporučil pro - - pry je vhodny pro hobbiky i profi jezdce :)
Doplňky na motorce - - zatim obycejny nerez chranic vyfuku
- Planuje se chranic vyfuku spojeny s ramem a ochranou pod motor.
Recenze
Recenze na posledni (2019) GasGas EC 300 jsou jen pozitivni. Dotahl se na vsechny ostatni evropske znacky, uz mu nechybi vykon, zhubnul, a v podvozku je vsechny prevalcoval. At uz jsem cetl recenze ceske nebo zahranicni, na KAYABY se nesla jen a jen chvala.
Za me musim rict ze prvnich par svezeni je lahoda. I kdyz budu muset menit pruziny za tvrdsi (jsem 103kg prasatko) tak je to porad znat.
I pres to, ze vyrobce pise 105kg motorka se zda lehci. Pneumatiky Michelin homologovane na silnici jsou obstojne pouzitelne i v terenu. Jsou mekke a drzi prekvapive dobre.
Co se mi nelibi je:
- vyvod nahonu tachometru, ktery neprirozene a nebezbecne cni nad tabulkou/maskou setla a vylozene si rika o utrzeni nejakou vetvi.
- sdruzeny ovladac svetel, blinkru a klaksonu a starteru na leve strane. Zbytecne spojene funkce, ktere se do ostreho OffRoad provozu stejne nepouzivaji a ten ovladac cni vysoko nad riditka, kde jej pri prvnim odhozeni motorky rozmlatite. Uvital bych, kdyby sel vymenit za nejaky vice "zavodni" kde bude napr jen starter, popripade starter+klakson a bude profilove nizzsi a lepe chraneny.
- Hadicka v nadrzi urcujici rezervu je hooodne vysoko. Pri prvni jizde jsem se uz leknul ze jsem to zadrel. (Koho by napadlo, ze mate prepnout na rezervu, kdyz v pruhledne nadrzi vidite skoro pul nadrze benzinu. Jenze ony nejsou vespod spojene.
Co se mi libi:
- Karburator! Zadne vstriky, pekne pristupny z boku, da se stelovat na trati
- pruhledna nadrz
- Haltr je blize k ventilku a ne na opacne strane! Konecne se to bude trochu smysluplneji prezouvat.
- Nastaveni tlumicu z tovarny je bezproblemove a lze hned vyrazit.
Děkujeme za sdílení vašich prvních dojmů! Kromě toho, použili jste někdy tento nástroj time card calculator?
Jak se zajizdi fungl nove moto...