JAWA 350 Hyper Sport, moje první motorka. Tuning 1986, na ní jsem se vyučil mechanikem.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Byl jsem rád že mám motorku a jezdím, taky jsem vůbec nebyl motorkář a nevěděl jsem co je píst, natož aby hodnotil motorku... Ale na ní jsem se vyučil.
Recenze
Na nic jiného jsem neměl peníze, dneska má "japonce" každý chuj, tenkrát, kdo přijel na mašině ze západu, ať to byl japonec nebo nějaký ostrovan z UK byl BŮH. Hned za ním ten co uměl skvěle hrát na kytaru Jízda byla super, v zatáčkách se vlnila jako žížala, brzdit nebrzdila, tenkrát asi vzniklo heslo kdo brzdí ten ztrácí... Každou chvíli porucha. Kdo si fotku pořádně prohlédne, inspirovali jsme se s kamarádem u značky SUZUKI modro bílá barva s logem R Hypersport, pracně vyřezaná se samolepící tapety, doplněné světle modrým proužkem. Laminátová kapotáž, vousy (řídítka dolů pro tenegery), zrcátka ukrást z polského Fiata. Z tlumičů zahodit ty hnusné gumy a pružiny, které tak ohyzdily hromovanou část vyměnit za pružiny vložené dovnitř trubky tlumiče. Samozřejmostí byl seřizovací šroub. Sise to netlumilo ale vypadá to skvěle. Vyrobit lízák, motor na černo, odkalovač na palivo ze Zetoru... Vzadu ohnout rám, uřezat půl molitanu se sicu, vyrobit kapotáž a blatník. Výfuky pod stupačkama rozřezat a svařit v potřebném úhlu, zkrátit koncovky. Motor měl odlehčenou kliku, tak že při startu jsem na to skákal jak opice a motor se otočil 1,5 krát A hlavně všechno provrtat pro odlehčení... Taková byla doba.
Pekne urobená,
Moc pěkné. Moje první velká byla také jawa 350/638.
Do dneška na ni vzpomínám. Prodal jsem ji Kubánci a tak skončila asi někde na Kubě a věřím, že tam jezdí dodnes
Nádhera... člověk si vzpomene na všechny tuningové úpravy... začalo to na Pionýru vystřihováním plechů, pak všelijaké zvedání a ohýbání rámů a domácí polepy, kapotáže... jojo, kde ty časy jsou
Motorka pěkně udělaná... Tu dobu jsem zažil a páchal to stejně jako ty,takže rozumím a ocením...