PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1974)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LiborGSXR
Vloženo 17.12.2019
Aktualizováno 17.12.2019
Zobrazeno 1 255x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


JAWA 350 Hyper Sport, moje první motorka. Tuning 1986, na ní jsem se vyučil mechanikem.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Byl jsem rád že mám motorku a jezdím, taky jsem vůbec nebyl motorkář a nevěděl jsem co je píst, natož aby hodnotil motorku... Ale na ní jsem se vyučil.

Recenze

Na nic jiného jsem neměl peníze, dneska má "japonce" každý chuj, tenkrát, kdo přijel na mašině ze západu, ať to byl japonec nebo nějaký ostrovan z UK byl BŮH. Hned za ním ten co uměl skvěle hrát na kytaru Jízda byla super, v zatáčkách se vlnila jako žížala, brzdit nebrzdila, tenkrát asi vzniklo heslo kdo brzdí ten ztrácí... Každou chvíli porucha. Kdo si fotku pořádně prohlédne, inspirovali jsme se s kamarádem u značky SUZUKI modro bílá barva s logem R Hypersport, pracně vyřezaná se samolepící tapety, doplněné světle modrým proužkem. Laminátová kapotáž, vousy (řídítka dolů pro tenegery), zrcátka ukrást z polského Fiata. Z tlumičů zahodit ty hnusné gumy a pružiny, které tak ohyzdily hromovanou část vyměnit za pružiny vložené dovnitř trubky tlumiče. Samozřejmostí byl seřizovací šroub. Sise to netlumilo ale vypadá to skvěle. Vyrobit lízák, motor na černo, odkalovač na palivo ze Zetoru... Vzadu ohnout rám, uřezat půl molitanu se sicu, vyrobit kapotáž a blatník. Výfuky pod stupačkama rozřezat a svařit v potřebném úhlu, zkrátit koncovky. Motor měl odlehčenou kliku, tak že při startu jsem na to skákal jak opice a motor se otočil 1,5 krát A hlavně všechno provrtat pro odlehčení... Taková byla doba.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dekel
dekel napsal 19.12.19 v 07:51 10b.

Pekne urobená,

jiřus69
jiřus69 napsal 18.12.19 v 14:37 10b.

Moc pěkné. Moje první velká byla také jawa 350/638.
Do dneška na ni vzpomínám. Prodal jsem ji Kubánci a tak skončila asi někde na Kubě a věřím, že tam jezdí dodnes

fery251
fery251 napsal 18.12.19 v 10:30 10b.

Nádhera... člověk si vzpomene na všechny tuningové úpravy... začalo to na Pionýru vystřihováním plechů, pak všelijaké zvedání a ohýbání rámů a domácí polepy, kapotáže... jojo, kde ty časy jsou

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 17.12.19 v 18:03 10b.

Motorka pěkně udělaná... Tu dobu jsem zažil a páchal to stejně jako ty,takže rozumím a ocením...

Více komentářů



TOPlist