
7. sraz přátel značky Jawa: Pohoda s vůní spáleného oleje
14.06.2022
14.06.2022
13.04.2022
26.09.2017
16.12.2015
21.02.2014
31.01.2014
17.01.2014
03.01.2014
13.12.2013
29.11.2013
16.11.2013
02.11.2013
18.10.2013
04.10.2013
13.09.2013
23.08.2013
09.08.2013
27.07.2013
12.07.2013
28.06.2013
25.04.2013
03.11.2003
1970 | 1971 | 1972 | 1974 | 1975 | 1976 | 1981 | 1982 | 1983 | 1984 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 343 cm3 | |||||||||
Výkon | 13.1 kW (17.8 koní) | 18.6 kW (25.3 koní) | 16.8 kW (22.8 koní) | 17.5 kW (23.8 koní) | 15 kW (20.4 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 5000 ot/min | 5250 ot/min | 5000 ot/min | 5250 ot/min | 5000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | - | ||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Vrtání | 58 mm | - | ||||||||
Zdvih | 65 mm | - | ||||||||
Kompresní poměr | 8.1 : 1 | 8 : 1 | 9.2 : 1 | - | ||||||
Počet rychlostí | 4 | - | ||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | ||||||||
Materiál rámu | - | Trubkový | ||||||||
Brzdy vpředu | buben | |||||||||
Brzdy vzadu | buben | |||||||||
Přední kolo | - | 18 " | ||||||||
Zadní kolo | - | 18 " | ||||||||
Rozměr přední pneu | 3.25-16 | 3.00-19 | 3.25-18 | 3,25-18 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 3.50-16 | 3.25-19 | 3.50-18 | 3,50-18 | ||||||
Pohotovostní hmotnost | 155 kg | 168 kg | 175 kg | |||||||
Užitečná hmotnost | - | 180 kg | ||||||||
Objem nádrže | 13.5 l | 15 l | 17 l | - | ||||||
Spotřeba | - | 4.5 l/100 km | - | |||||||
Maximální rychlost | 120 km/h | 127 km/h | 132 km/h | 125 km/h | 110 km/h |
Jawa výlet po Rakousku a Německu
Jawa 350 s Velorexem 700
Start Jawa 350/634 konopnice s dynamem
Jawa 350/634 Konopnice s novým Vape zapa...
Start Jawa 350/634 dynamo
Ještě před renovací motoru
Další cesta kolem světa na Jawách
Jawa kolem světa - návrat
Znovuzrození Jawy
jawa 350/634-5 vs BMW K1300 a Yamaha FZ6...
Jawa 350/634-5
jawa kolem světa - prvních 2000 km
Žehnání motorek 1.5.2012 Frýdlant n./O.
Beginnings of our Enduro - great photos
Jawa 634-633 rok výroby 1976, dotažená zpět z Litvy a nyní na bílých značkách. Renovace probíhala 03...
Moje první velká mašina, motorku jsem měl půjčenou pouze na jednu sezonu, ale nejspíše na ni nikdy n...
Zachráněná a oživená klasická Jawa 350/634-5 z roku 1978. Vyrobená 100 let po narození Františka Jan...
Moje první motorka, jejíž zprovoznění se pro mě ukázalo mnohem větším oříškem, než jsem čekal....
Klasická Jawička ze Slunce seno... Tenhle typ a vzhled se mi líbí nejvíce. Momentálně probíhá renova...
Jawa 350/634-02 s postranním vozíkem Velorex 562
Konopnici miluju od dob kdy jsem videl poprvé Slunce Seno :-)
Jawu vlastním od 16.3.2011 :), Zatím uvidíme jak bude jezdit, potřebuje pár technických zásahů a vyl...
klasika...první kup..celkem velká chyba,byl to nehorázný vrak a ja byl debil...ale postupem času se ...
Jawa 350 model 634, vývozní typ. Dle štítku pochází z NDR.
Jawa 350/634 r.1982. Export SSSR.
Taková polokalifornie. Nejhezčí z řady 634. Československý caféracer...
Jednou z ní bude zase 634, chtěl bych se sidecarou
Myslím, že nemá cenu představovat :)
Jawa 350 typ 634-4. Pro mnoho lidí první velká motorka.
Tato motorka byla kupovaná jen s jedním cílem a to přestavba na sidecar.
Moje první velká mašina, motorku jsem měl půjčenou pouze na jednu sezonu, ale nejspíše na ni nikdy n...
Tuto Jawu vlastním od roku 1997, takže je to už člen rodiny.
Jawa 350/634 ... Vždy jsem chtěl ke svým Japoncům a Italům i nějakou Jawku.
JAWA 350 typ 634-4 - má první motorka.
Vrátily se mi díly v komaxitu, něco ze zinku, objednal jsem metráž podlahoviny z gumáren Zubří... vš...
Stalo se co muselo, když jsem omylem kouknoul na bazos a zahlídl tam tenhle koráb.. už je můj a roze...
jak čas a prachy dovolí, skládám. Proti originálu budu mít devítkovej předek s kotoučem, kvůli lepší...
Díky tomu karburátoru od jikovu motorka mě nechala několikrát na holičkách. Rozhodl jsem se vyměnit ...
Hledal jsem originální parabolu na H4 a jako zázrakem ji sehnal :-DD doporučuji používat s keramick...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.5/10 |
Spojka | 6.6/10 |
Vibrace | 4.8/10 |
Převodovka | 5.8/10 |
Mechanická hlučnost | 5.6/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 7.0/10 |
Brzdy | 4.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.7/10 |
Těsnost tlumičů | 5.7/10 |
Tuhost rámu | 5.6/10 |
Jízda | |
Sport | 4.7/10 |
Město | 6.6/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.7/10 |
Ceny servisu | 8.2/10 |
Servisní síť | 6.6/10 |
Dostupnost dílů | 8.1/10 |
Nabídka doplňků | 5.8/10 |
Servisní intervaly | 6.9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.4/10 |
Světla | 5.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
ČZ 250/471 | |
ČZ 350/472 | |
ČZ 350/472 | Rám od jawy ve mě budil větší důvěru |
KTM EXC 300 Six Days | |
Jawa 250/353 Kývačka | Cena |
Jawa 350/634 | vzal i další |
Jawa 350 OHC | Srdeční záležitost. Po staré Konopnici jsem toužil jako mladík, tudíž jsem si až teď splnil klukovský sen. |
Jawa 350/638 | Tuto variantu jsem si nevzal, protože osma měla poruchové motory. |
Jawa 350/632 | Sehnal jsem 634 dříve a podle mého je 634 česká klasika Konopnice :) |
Jawa 250/353 Kývačka | protože nebyla se sajdkou ke koupi |
Jawa 350/354 Kývačka | Na jednu jsem narazil, ale pán mi ji prodal i když jsem nabízel víc. |
Jawa 350/360 Panelka | Narazil jsem na Konopnici dřív |
Jawa 350/640 | Protože jsem se díval na film slunce se no jahody a tam se mi zalíbila ta chromová verze 634 |
Jawa 350/639 | no prostě nevypadá tak dobře jako Konopnice |
ČZ 350/472 | hodně špatně se shání |
ČZ 350/472 | |
ČZ 250/471 | Sháněl jsem dvouválcový dvoutakt. Nejdříve jsem byl rozhodnutý pro ČZ 250/471, ale moc jich není. Proto padla volba na Jawu 350/639 sice se mě tolik nelíbila ale dá se koupit za přijatelné peníze. Přitom hledání 350/639 jsem narazil na 634. |
Jawa 350/639 | 634 je hezčí a mám radši obě brzdy bubnové |
Jawa 350/638 | 634 je hezčí |
ČZ 175/487 | Číza mi nakonec přišla už moc moderní a slabá. A hlavně - přeci to není taková klasika, jako tahle chromka! |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
ČZ 350/472 | tuctovka |
Jawa 350/632 | |
ČZ 350/472 | Lebo je ťažšia, menej športovo naladená a vzhľadovo sa mi vždy viac páčila 472. |
ČZ 350/472 | |
Jawa 350/632 | Chtěl jsem první verzi 634 s motorem 633 a světlo z Californie.Bohužel slušná s TP byla za nemalé peníze. |
Jawa 350/638 | Nekolovala mi tak v krvi. |
Jawa 350/639 | |
Fantic Strada 125 | Už jsem chtěl v mém životě postoupit dál a dát sbohem Jawám a většnému boji se vším u této značky. |
ČZ 350/472 | |
MZ ETZ 251 | Mztka byla více svižná |
Jawa 350/633 | |
Jawa 350/634 | vzal i další |
Jawa 350/638 | |
Jawa 350/638 | 638 jsem vyhrál v aukci za dobrou cenu. |
ČZ 175/487 | dnes už vysoká cena slušných kousků |
Jawa 350/638 | nebola v ponuke pekná za rozumnú cenu |
MZ ETZ 251 | cenová nedostupnost |
MZ ETZ 150 | Buben vepredu :-( |
Jawa 350/638 | neměla sajdku |
MZ ETZ 150 | Váha, cena |
1982 | MiRocka | 30.10.2017 | Stáhnout wav |
Staženo:179x Takhle to dopadá, když se předešlý majitel o motorku léta nestaral a nechal ji zreznout i uvnitř - ten rachot je od ložisek klikovky. |
|
1975 | Adakill | 05.03.2017 | Stáhnout 3gp |
Staženo:139x |
|
Vložit vlastní zvuk |