Moje prvni "vetsi" motorka, vyrobena 2014, dovoz DE. Za sezonu najeto cca 7k km.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Palace (Klánovice)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Z presedlavani ze 125cc byla radost posadit se na neco sviznejsiho, rychlejsiho, co se da lepe ovladat a clovek se muze i vice projet. Vzdy jsem mela slabost pro CBRka, motorka je to krasne ovladatelna i pro zacinajici jezdce.
Motorku bych doporučil pro - Jezdce presedlavajici z 125ccm, zacinajici jezdce
Doplňky na motorce - Koupila jsem jiz s ladenym vyfukem BOSS a padacimi protektory.
Recenze
Po par letech bez aktivnejsiho jezdeni, bez vetsich zkusenosti na motorce do 35kW, jsem se rozhodla nejprve koupit neco s nizsim obsahem, pred presedlanim na motorku vetsi, spadajici do A kategorie. Jak uz jsem zminila, vzdy jsem mela pro CBR slabost, proto jsem ani nedavala moc moznosti jinym znackam a koukala spise po Honde. Po prvni jizde na CBR500R jsem byla okamzite rozhodnuta motorku koupit.
Motorka je skvele ovladatelna a doporucila bych zacinajicim jezdcum, kteri maji radi sportovneji vypadajici motorky, ale v jizde si jeste nejsou tak jisti. Ackoliv by jeden myslel, ze oznaceni R bude mit pod sebou motorku, hodne podobnou blizkemu RR, z pohledu jizdy a posedu na motorce tomu tak uplne neni.
Na CBR500r jezdec sedi pomerne v rozne pozici, coz ale nemusi byt pro kazdeho minus, da se pomerne prijemne ujet i delsi vzdalenost. Ja na ni, zatim, urazila za den nejvice 850km a byla jsem spise znavena dlouhym dnem, nez jizdou samotnou. Nevyhoda muze byt jizda ve vyssi rychlosti, kdy u 140km/hod je odpor vetru natolik neprijemny, ze je lepsi si lehnout na nadrz a schovat se za celni sklo. Ale to jsem zatim pocitila u vetsiny motorek, co nemely predni plexi delsi.
Jelikoz vetsina vahy nesmeruje na riditka, clovek si uzije klidnou jizdu i po nasich slepenych silnicich, muzu porovnavat pouze s temi motocykly na kterych jsem sama mela moznost jet, tak napriklad na takove R1, jsem po vyzkouseni na takove ceste trpela s kazdym mensim otresem a pokud prisel nejaky vymol, div me to nevyhodilo ze sedla (Ale samozrejme jde o zvyk)
Spotreba je zde idealni a i pri pomerne rychlejsi jizde motorka zere 4,2 l/100. Po dni stravenem na okruhu, kde motorka dostavala vetsi zahul a vetsinu casu byla ve vysokych otackach se spotreba zvedla pouze o 0,5l tedy na 4,7 l/100.
Celkovy dojem mam z motorky vyborny, ale na pristi sezonu planuju uz konecne presun na blizkou vetsi pribuznou 600 nebo 650. :)
Jste hezky barevne sladene
Moc pěkná.
Moc vám to spolu sluší
Možná bych to ale na větší kubaturu hned tak úplně nehrotil, není kam spěchat. Na téhle krásce by se dosyta vyblbnul i nejden ostřílený biker, není to fakt jenom o obsahu a koních. A těch 850 km za jeden den je perfektní cestovatelský výkon!