Při projížďkách na Superenduru jsem se přistihl,že nakonec jedu víc po asfaltu než v terénu. Asi nějaký pud sebezáchovy,nebo tak něco,pač jsem jezdil většinou sám.
A když se lehne na silnici,je větší šance že se tě někdo všimne než v lese.
Motorka koupena od Krahy (Ujčov)
Výška jezdce: 198 cm
První dojmy - Motorka mě padla defakto hned do ruky. Na dvouválcím jezdím X let, najeto na nich mám přes 100 tis.km a miluji jejich brždění motorem. Trošku zvyku to chtělo při ostřejším rozjezdu,vzhledem ke vzpřímenému posezu a jednodílnému sedlu,občas jsem se krapet pošoupl.
Motorku bych doporučil pro - Já ji bral původně jako takovou doplňkovou motorku,větší skůtr do města oproti TLR nebo RC8 a takové poježdění kolem komína a nakonec jsem na ní za poslední dva roky nazezdil nejvíc ze svích motorek.
Doplňky na motorce - Laďáky Mivv,vzducháč BMC,padáky v osách kol,plexi štítek,blastry circuit,zrcátka,nosič na topcase Givi,plastové chrániče rámu v barvě,eloxované rolny a víčka všech nádobek (není nafoceno)
Recenze
Motorku jsem koupil hned po prodeji Superendura v květnu 2018. Volba byla defakto jasná i když jsem občas pokouknul i po Husqvarně Nuda 900. Na té jsem se měl možnost jednou projet a byl jsem příjemně překvapenej. Ale SMR to mělo předem vyhrané i vzhledem k tomu,že jsem nechtěl tahat do garáže další značku,nehledě že bych neodolal a byl nucen rozšířovat svůj šatník a doplňky už o třetí logo,abych ladil :)
Jako zkušební delší jízdu,abych věděl zda na ní hned v létě vyrazit na dovču do Talošky jsem to prubnul na SBK do Brna a vše v pohodě,takže nic nebránilo nachystat motorku na dovču.
Cestování naprosto na pohodu i vzhledem k menší nádrži a ne úplně komfortnímu sedlu.
Omlouvám se,ale zapoměl jsem na ty bodíky.
Parádní univerzální stroj do práce,do Brna nebo i do Alp.
Super, jen ať se nákaza SMRviru šíří dál
Krásná a zábavná
Parádní