Spolehlivý traktůrek. Moc let a moc kilometrů = slintá olej, kašle všemi směry, drnčí a klepe. Ale furt jede a jede.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Motorka ze staré školy na každý den - univerzál, který má své limity. Takové kombinačky = umí všechno, ale v ničem nevynikne. Snad kromě spolehlivosti - tady přesvědčí vždy a všude.
Recenze
Levná motorka v pořízení i provozně. Posloužila jako návrat po letech jízdní abstinence. Vhodná jako pokračování po Jawách a Čezetách z raného mládí. Perfektně zvládla i kus Evropy a všude se na ni rádi a s úsměvem dívají. V alpských serpentinách je super a předjíždí kdeco (na rovince samozřejmě zase uhnu nasranému a hluboce uraženému prďolovi na leštěném Gé-eSu) ... he-he, ale to mně baví :).
Mám širší řídítka - krásně ovladatelná. Když ještě měla olej v tlumičích, šla krásně klopit až k zemi (samozřejmě obrovský vliv má pneu). Pohodlná i pro a se spolujezdcem (klidně plus náklad). Je ale slabounká (27koní … než někteří pošli), takže čím víc naložíš, tím víc se kocháš krajinou, protože nic víc ti nezbývá...
Jede pěkně i vestoje, když máš dlouhé ruce a zdravá záda (50km rumunských šotolin se s několika pauzama dá). Brzdy jsou dobře dávkovatelné, ale pro intenzitu je třeba hodně zabrat. Na dálnici nedává smysl - nemá rychlost a boční vítr s ní dost cvičí …
Kdo se hodně složí, ten z ní vymačká tacho 140 - takže reálně 130 na rovince.
K opravě stačí high-tech sada: šroubovák, kleště, kladívko ...
Ať jezdí ...
Super
Jo, jo … jasně, že to není ta moje, ale při tak krásném zátiší jsem prostě neodolal … Moje CB400 je zatím o něco méně integrovaná do životního prostředí.
Je fajn, když si vzpomeneš kde parkuješ ...