Jestli je Burgman pohodlný, Honda se mi zdá ještě o kousek pohodlnější
Motorka koupena od FIRMA:Tomáš Čadek - bike4ever (Rovná)
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda SW 600T: Nenašel jsem vhodný kus, za cenu, která by mi vyhovovala
Suzuki AN 650 Burgman: Zbytečně velký, těžký a složitý
První dojmy - První jízda byla trochu překvapivá. Honda ačkoli je těžší než Suzuki, není to vůbec znát, spíš naopak, po rozjezdu působí velice lehce, ani nezdá, že by člověk řídil 4kilo. Jen mi vadí nízký originální štít, ale to se dá vyřešit jiným.
Motorku bych doporučil pro - Skůtr bych doporučil všem, kdo se chce pohodlně a celkem svižně povozit.
Recenze
Hondu jsem si vybral hlavně pro její motor, zvuk i jízdní projev dvouválce mě prostě učaroval. Navíc podle zkušenosti jiných, je to velice spolehlivý stroj. Pokoušel jsem se dozvědět z různých diskuzí a recenzí, jaký je hlavní rozdíl mezi Burgmanem AN 400 a SW 400T a nebyl jsem z toho nikterak moudrý, nakonec jsem Hondu pořídil a můžu tedy porovnat osobně, pro mě nejlepší zkušenost.
První, co mě zaujalo proti Suzuki, je ten rozjezd, majitelé to označují jako sametový, ale pořád mi nebylo jasné o co jde. Tak u mě to bylo asi tak, motorka byla ohřátá, tak jsem vzal za plyn jen zlehka, abych to hned netrápil a v tu chvíli jsem měl pocit, že jedu na babetě. Ačkoli motor naběhl na 4000 otáček, byl rozjezd tak jemný. U Buráka je ten zátah úplně jinej, řekl bych od začátku razantnější, dokonce mám pocit, že do rychlosti 100km, je burák svižnější. Naopak, po překročení 120tky už Suzuki začíná vadnout a Honda právě ožívá a táhne ještě líp, než před tím. Na silnici a v zatáčkách mi Honda přijde trochu líp ovladatelná, ale možná i pro to, že je to novější model a má už větší kola, což novější Burgman má taky, tak to může být taky jiné. Co se týká porovnání zavazadlových prostorů bych řelkl, pod sedlem vede o trochu Honda, u řidítek zas vítězí Suzuki, tak bych to viděl celkem vyrovnané. Burgman má i o trochu lepší výbavu v základu, varovné blikačky a zásuvku na 12V. Nevím,jestli je to pro mě až tak podstatné, za dobu co Burgmana mám, jsem nepoužil ani jedno. Nejezdím nijak dlouhé trasy, tak nepotřebuju navigaci, no asi to svůj význam má, ale spíš bych to viděl jako nutnost u auta. Jízda ve dvou vyznívá jednoznačně lépe pro Hondu, já tam sedím o trochu výš, spolujezdec je naopak níž než u Suzuki, tak se nezdá motorka tolik vratká a náchylná na boční vítr a tím, že má v nízkých rychlostech jemnější zátah, líp se ovládá i na kruháčích a v ostrých zatáčkách. Ještě bych porovnal osvětlení, tam bych viděl líp Buráka, je to starší model a má 2 H4 které svítí současně, tak se s ním jede příjemně i za tmy s Hondou zatím velkou zkušenost nemám, necelých 600km, ale asi to bude v tomhle horší. Brzdy mi vyjdou tak nějak nastejno, možná u Hondy trochu ostřejší, ale není to velký rozdíl. Tak to bych pro začátek viděl asi jako všechno, uvidíme, jak dopadne sezóna , třeba budu zas o něco bohatší na zážitky a pozorování. Tak zatím přeju všem krásnou a vydařenou sezónu a hlavně dobrý dojezd bez problémů a ve zdraví.
Perfekt volba
Mam 100iq, ale rozhodnuti koupit tento stroj mi dava pocit ze jsem genius
Perfekt vyber. Taky jsem konecne objevil tenhle uzasny stroj
Díky
S tím procestováním Evropy asi budu muset ještě nějaký čas počkat
A ted uz jen procestovat evropu...pekne