Na první pohled krasavec, který vybízí k jízdě. Nízko položené pohodlné sedlo, které i při delší jízdě poskytuje pohodlí a komfort. Zvuk motoru s originálními výfuky potvrzuje sílu a nezaměnitelnost značky HD, přitahuje pohledy a vzbuzuje zájem.
Motorka koupena od Staněk Bánov
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki M1800 IntruderR: Breakout mě dostal vzhledem, zvukem motoru, nízkým posezem, pohodlnou jízdou
První dojmy - Při prvních kilometrech jsem nabyl dojmu, že stroj není dělaný na naše malé kruhové objezdy. Široké řídítka, šířka zadní gumy a předsazené vidle u mě nejdříve při průjezdu kruháče vyvolávaly neznámou srdeční křivku, ale velmi rychle jsem si na to zvykl a teď si to užívám.
Motorku bych doporučil pro - Stroj pro kochací typy, pro ty, kteří už nějaké motohodiny najezdili, určitě ne pro začátečníky.
Doplňky na motorce - Opěrka spolujezdce
Recenze
[p]Výrazný tah, citelná síla motoru, pohodlné sezení, předsazené nohy, kovový zvuk řazení, nachlazení zvuku výfuku při akceleraci, to je balzám na duši a sluch řidiče, který si uvědomuje že vede 322 kg železa. U Intrudera jsem byl zvyklý na nevýraznou zadní brzdu, tady je ABS a brzda podstatně výkonnější.
Po prvních asi 100 km jsem si začal zvykat, nabíral jsem jistoty a začal si užívat zatáček, poznal jsem že poškozený asfalt, defekty na komunikaci se štěrkem, nebo betonové panely na D1 jsou pro pohodlnou jízdu nepříjemné, je cítit každá nerovnost či díra.
Naštěstí je u nás ale více komunikací které super zážitek z jízdy podporují.
Spolujezdec? Zatím jsem to zkusil jen jednou, žádný děs jsem necítil a motor v kopci nic nepoznal. Široká zadní guma dodávala jistotu stability a v zatáčkách byla podporou. Nejdelší trasu jsem udělal zatím z Mostu do Opavy, spotřeba do 5l. Maximální rychlost jsem místy vyvinul do 130 km/hod, ale to už jsem se nekochal, i když motor neprotestoval. Z Prahy do Mostu jsem vyzkoušel i jízdu za deště. Jelikož jsem byl líný zastavit a použít nepromoky, vyzkoušel jsem si i bazén v sedle. Jel jsem do 90 km/hod a zatáček jsem se bál. Breakout ukrajoval kilometry stabilně a spolehlivě, začal jsem mu věřit.
Jediná věc, která mě doposud straší je startovací klíč FOB, jelikož ztrácím věci. Nechci se dočkat toho až jej ztratím, nebo mi nečekaně dojde baterie. Na delší trasu jsem byl zvyklý ukládat výstroj do kufrů, tady žádné nemám a bráním se tomu, abych nějaké doplňky přidával a vzhled mašiny tak měnil. Ono na výběr toho tady stejně moc není. Problém jsem vyřešil batohem na záda.
Závěrem mohu říci, že jsem rád že jsem se zadlužil a stal jsem se majitelem tohoto krasavce. Je do města i na delší trať pokud člověk není z perníku a ještě snese něco pro zážitek investovat z pohodlí.
Je to o jízdě kochací, nechce to spěchat, ale s Breakoutem je třeba si život užívat, ne život přežívat.
Máš pravdu, už se taky nemůžu dočkat až vyrazím dále než jen kolem komína. Pěkný stroj
Do těch výfuků asi půjdu taky. Tak kolama dolů a pěknou sezonu.
To je moje zlato. Nemuzu ani dospat az na nej sednu zase.
Šla stará babička, šla cestou k doktorce
Vtom vidí gangstera na těžký motorce ...
Paráda
Zdar chlapi, díky za komentáře a všem přeju hodně pohodových kilometrů. Snad se někde sejdeme
Tak tenhle je mooooc hezký. Doufám, že se někdy potkáme někde na cestě