Dvouoká Tenérka 660, r.v. 1998, dovoz Rakousko (po prvním majiteli), najeto 56 000, vodník, velmi zachovalý stav zachovalý stav
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Pohodová klasická motorka na klidnou jízdu, s pěkným zátahem odspodu díky krouťáčku, která je i v dnešní době pěkně použitelná. Za málo peněz hodně muziky. A fakt že v 90. letech tahle motorka stála přes 200 000 Kč (tehdy!!), tak se i dnes dají koupit velmi zachovalé kousky za pětinu původní ceny.
Motorku bych doporučil pro - Pro klidné jezdce, co chtějí poctivou bytelně udělanou motorku za minimum peněz, co rádi objevují různá místa, protože motorka se neztratí ani v terénu, ani na silnici.
Doplňky na motorce - Motorka byla hezky zachovalá, sem tam nějaké oděrky, ale to mám taky a jsem jen o málo starší, než je motorka :) Byl proveden základní servis - výměna oleje, brzdových kapalin, pneumatiky, kontrola ventilů. Řetězovka byla nová, při koupi. Dále byl potřeba vyměnit O-kroužek u startéru, skrz který maličko ukapával olej - opraveno. Dále byl opraven karbec - membrána podtlakové komory v pravé části karbecu byla shrnutá, netěsnila a po překročení cca 4000 ot/min se nezvedalo druhé šoupě a motorka neměla vršek. Stačilo jednoduché navlečení a dotáhnutí a motorka krásně šlape. U karbecu byl odstraněn ještě šroubek dorazu plynu, který tam měl předchozí majitel (nemohl jet nikdy na plný plyn). Dále jsem si svařil vlastní padací rám (extra pevný), držáky zadních brašen + uchycení brašen. Vyšší plexi (to si časem budu dělat také své, lépe tvarované) a rozšíření stupaček
Recenze
Vybral jsem si ji, protože je to klasika. Chtěl jsem něco na výlety s přítelkyní a kamarády, zároveň jako přibližovadlo místo auta, co je relativně ekonomické, pohodlné a které by mi dělalo radost jak při jízdě, tak při pohledu na motorku. Vzhled je věc názoru, ale mně se tahle Tenérka prostě strašně líbí, i když to není nejlepší motorka na světě ani asi ve svém segmentu v porovnání tehdejších cestovních endur.
Přední vidlice je žehlička, zadní tlumič je o kompromisu (mám ho lehce tvrdší, kvůli cestování ve dvou s kufrem). Motor má pěknej zátah odspodu, maximálku jsem zkusil nějakých 155 - 160. O maximálce a rychlé jízdě ta motorka moc není, Ideální cestovní rychlost 100 - 120, líbí se ji na okreskách.
Co ji nevyhovuje, tak je konstantní jízda stálou rychlostí - stává se mi, že mě začínají brnět ruce z vibrací. Ještě se to pokusím řešit různými vychytávkami časem. Ale není to nic hrozného.
@Beny73 Ty dvě oči jí fakt sluší
Parádní stroj, má svoje kouzlo