První model, první vodou chlazený
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - První jízda zatím nebyla. Koupila se jako nepojízdná. Myslím že to bude raketa
Recenze
Suzuki gt 750 model J
Jsem si vybral proto že se jedná o první typ této řady
Fascinující čtyř Klíčová přední brzda.
Šílená barva lavender
3x karburátor Mikuni VM
Výfuky Delkevic
Doplnění:
Takže po prosbách o doplnění informací se pokusím sepsat cestu tehle motorky.
Motorka koupená od Adamoto. 18.01.2020
Motorka se kupovala jako nestartující.Prodejce nám řekl že ji chtěl někdo nastartovat a něco tam prasklo. a že chybí startér. jelikož máme doma ještě jednu tak jsme neváhali a za 138000kč ji naložily a odvezli doů.
doma jeśem se podíval pod víko spojky a vykoukla na mě přetočená pružina startovací páky.což znamenalo rozebrání motoru na Atomy
Ale problém nastava se sundáním valcu ze šteftu.po téměř 50 letech se štefty doslova zažraly do válcu a sundání je téměř nemožne.Po prostudování strýčka Googla jek to dělají ostatní jsem si vyrobyl z ocelového plátu tlouštky 1cm stahovák na valce.bohužel a jednom zavitu byla už vložka a místo bylo zeslabené a tak se nám kus válce vytrhl.pokračovaly jsme dale setinku po setince jsem stahovali válce ze šteftu. nakonec pomocí hořáku,brzdovky a vším co bylo po ruce se valce podařilo sundat.a zbytek motoru šel už krasně. po rozpulení na mě vykoukl ulomený doraz stratovací páky.naštěstí jsem měl doraz z náhradního motoru. převodovka bylo v pohodě a spojka taktéž. kliková hřídel neměla žadnou vůli ale gufera byli po 50 letech K.O. takže se začalo schánění kdo nám klikovku uděla. Nejdříve jsem dostal typ na pána z Pardubic tak jsem mu ji zavezl a on mě řekl že ji dáva do AHRY v HK říkam ok. Další dem mi volal že to bude trvat dost dlouho a cena cca 10000kč
říkam že se nedá nic dělat že nikdo jiny mi to neuděla. po cca 2 měsích volám jak to vypadá a řekl že na to není čas že se musí vyrobit připravky atd.
tak jsem začal zhánět dále a kdysi mě někdo řekl že nějaci Humlové jezdily sidekáry se suzuki GT750. na facebooku jsem našel kontakt a zavolal.jelikož jsem ješte potřeboval písty tak jsme se domluvily a vyrazily do Příbrami. Koupily jsme písty kované Wiceco za 9000kč a nechaly tam klikovku kterou jsem vyzvedl u pána z pardubic. klikovka byla za 2 měsíce hotová a cena 4000kč
mezi tím vším se poslal rám na komaxit. lakování jsem si dělal sám s kamarádem.chromy byli na pár drobnosti v pořádku, válce jsme odvezli na zavaření hliníkem kousek za Hradec Králove. po zavaření se nechali v AHŘE vybrousit na 71,50mm.
Nejtěží na této motorce je zhánění dílů jelikož se sem oficianě nedovážela tak dílu je v čr že by jste je napočítaly na prstech jedny ruky vše se musí objednávat z Anglie,japonska či Ameriky nebo Kanady a ceny dílu jsou astronomické.
případně originalní díly ktere jsou stále skladem.
celkem mě tato renovace trvala 5 měsícu a stála jednou tolik co stála motorka samotná.Ale nelituji toho je to krásná motorka a svoji cenu má a krásně doplnuje naší sbírku Japonských dvoutaktních motocyklu.
Generálka motoru je martyrium. Znám to dobře. Nasypal jsem do toho 52 klacků. Ale jak píšeš, nejhorší bylo shánění. A čekání. Např ložiska na kliku (10 klacků předem - jak jinak) a čekáš, v jakým přijdou stavu. Ale je to raketa. Zaslouží si péči a vrátí ti to při každé akci !
Ještě jednou palec nahoru , tvá garáž mně otevřela nový svět velkých japonských smradlavců, pardon dvoutaktů - krásný kus motorky - porce odvedené energie a peněz se nakonec snad vyplatila!
Skvělá práce, díky za sdílení.
Vše už bylo napsáno Jasných 10 bodů za vzhled, což ten tříhrnek- bude žíznivý jako mach3 od kawy ? Ale majitelé si prý nestěžovali ! Jsi borec!
Krásná práce ,moc se ti to povedlo!