Mrká na mě vždy když otevřu garáž...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Výška sedla, absence centrálního stojanu, menší univerzálnost
Triumph Tiger 800 XR: Mimo rozpočet
První dojmy - Oproti moto na které jsem se učil lehčí plyn i spojka, lépe dávkovatelné. Vibruje
Motorku bych doporučil pro - Nic nedělá dokonale, ale každý si na ní najde to své.
Doplňky na motorce - Přehozené sedlo za nižší přímo u prodejce
Kufry
Blastery
Originální prodloužené cestovní plexi, které pravděpodobně nefunguje jak by mělo soudě podle mé výšky a muších ostatků na plexi mé helmy
18.7.2020
DIY deflektor (než bude pořádné plexi)
Velký padací rám HEED
15.6.2021
Upravené sedlo
Plexi Airflow - původně na F800GS ADV
Recenze
Po dlouhém rozhodování jsem stejně vybral to co jsem chtěl od začátku. Klasické, z řady nevyčnívající GS. Co beru za obrovskou výhodu a naopak ostatními často vyčítáno je její četnost na silnici. Komunita je velká, návodů na internetu tuna. Náhradních dílů a doplňků tuny rovnou dvě. Jakmile máte YT a RepROM stává se z vás tak trochu mechanik Pocit, že víte kam sáhnout nebo co dělat při problému je vždy obrovské plus. Navíc jsem měl šťastnou ruku a pořídil jsem opravdu kvalitní kousek. Nevidět stav tacho, člověk by řekl že sjela zrovna z linky
"BMW zajímavosti":
Plovák v nádrži dokáže vyhodnotit max 10 litrů a to znamená, že musíte vyjet cca 1/3 nádrže, než zobrazovaná hodnota dojezdu bude doopravdy souhlasit a začne klesat. Průměrná spotřeba je udaná v km/1l místo pro nás standardních l/100km. Tyto informace jsem ale musel vytáhnout od zkušenějších na fóru, až poté co jsem si myslel, že je něco v nepořádku (neklesající dojezd a průměrná spotřeba 22-26 něčeho/na něco). Standardně se o tom nikde nepíše... (edit:po přehrání již ukazuje to co má)
27.6.20
Po první vyjížďce nemůžu zatím více hodnotit.
15.9.20
Máme za sebou cca 4000 km, Rakouské Alpy, vše šlape na 100% a zadek konečně přestal bolet po více jak 50 km Na sedlo je třeba si zvyknout. Originální prodloužené plexi je celkem problém pro jezdce menší postavy. Jako další proto půjde na moto jiné, bez nutnosti deflektoru a pro lepší posez zvýšení řidítek.
15.6.21
+ dalších pár tisíc (km i peněz). Nechal jsem upravit sedlo v MOTO Polster a paráda - hotovo za víkend a změna značná. Dále jsem narouboval na motorku plexi AirFlow původně pro F800GS a naprostá paráda - s origo jsem v 90km/h už neslyšel motor, teď slyším cvakat vstřikovače i při 120km/h Ještě zvažuji letos výměnu/opravu světla - parabola začíná být vypálená (neduh GS). Na jaře proběhla oprava vyhřívaného heftu - prasklé vedení ve fólii.
1.9.22
Tak zase po roce s větším číslem na tachometru. Na křížku máme Slovensko, Slovinsko, Rumunsko + nová žárovka v potkávacím, nový alternátor, nový heft (vedení začalo praskat i na dalších místech), nová guma a nový hřebík v gumě Parabolu jsem zatím neřešil, stále drží.
12.8.2023 18:00
Našla nového majitele. Ať se s ním má dobře. Inge mě dost naučila...připíjím
Ahoj, děkuji za komentář a i já musím pochválit Tvé BMW, je to krasavec a věř, že vím o čem píšu, taky mi jedno stojí v garáži.
Jofré> Nové při nákupu moto
Ahoj,
ještě si zkontroluj ložiska v krku řízení, já měl po 25000km vymačkané. To je kromě té paraboly další neduh.
Tak také na tom nejsi špatně... Povedený kousek ?... Hlavně kolečkama dolů a pěkné počasí ?