PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Erenaethan
Vloženo 25.8.2020
Aktualizováno 25.5.2022
Zobrazeno 561x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kamarádka do nepohody, pracantka na kterou je spoleh.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Moje první motorka, takže dojmy vesměs smíšené. Bylo to těžké, velké, neohrabané. Ale to by přišlo asi každému, kdo sotva dokončil autoškolu.

Motorku bych doporučil pro - Každému kdo hledá mašinu (i) na delší cesty, která se nezalekne lehčího terénu. Levná, spolehlivá, opravitelná, ovladatelná. Kdo hledá adrenalin, pravděpodobně by se měl poohlédnout jinde.

Doplňky na motorce - Rozšíření bočního stojánku,
Vyhřívané gripy,
Top case + boční kufry,
USB adaptér na řidítkách (doporučuji s funkcí quickcharge, super věc),
12V zásuvka,
padací rám,
deflektor na plexi,
prachovky na vidlích
Držáky na telefon (jedna voděodolná brašna a jeden obyčejný držák do horkého počasí)

Recenze

Update 2/2022:
Máme spolu nalítáno něco kolem 45 000 km. Stále plní roli spolehlivé parťačky na cestách. Všechny problémy co se na cestách vyskytly byly drobného charakteru - a v pohodě opravitelné se základním nářadím. Z větší údržby bylo třeba vyměnit ložiska v krku řízení (BTW - způsobovaly kolizi předního blatníku a plechového krytu motoru). Motorka tou dobou měla už nalítáno něco kolem 60k, tak jsem raději vyměnil i ložiska v kolech. Parkrát zlobila elektronika, ale vždy to bylo jen špatným kontaktem v konektoru. Teď teče olej skrz gufero hnací hřídelky předního ozubeného kolečka - výměna nebude problém, jen se musí trochu oteplit (nemám vyhřívané technické prostory). EDIT: Bylo to gufero táhla spojky, je hned vedle. Pravidelná údržba (olej, filtry, ventilové vůle) jsou s trochou citu a trpělivosti proveditelné doma bez speciálního nářadí.

Aktuálně (srpen 2020) mám najeto cca 20 000, na motorku jsem si zvykl a vyhovuje mi. Rozhodně to není trhač asfaltu, není to ani na moc adrenalinovou jízdu. Beru ji jako stroj určený na cestování, přičemž tento účel plní na výbornou. Projeli jsme spolu i lehkým terénem (výjezd, cca 20% stoupání, štěrk frakce cca 12-32 + ďoury a hromady štěrku) a nikdy mě nenechala napospas, když nepočítám defekt pneumatiky (což lze těžko přičítat motorce).

Jízdní vlastnosti mohu hodnotit nepříliš objektivně, neb je to můj první stroj. Ale podvozek je celkově gumový, brzdy nic moc, zátah motoru taky nic moc. Ale zase v náklonu celkem stabilní, i tu stupačku jsme spolu trochu ohoblovali... Potom jsem motorku zvedl, naučil se nepadat při parkování a pak jsme ji ohoblovali znovu, tentokrát už za jízdy při trénování na letišti. Nutno podotknout, že toto jsou vlastnosti, které mít nutně nemusím (teda, ty brzdy by mohly být trochu lepší), protože mám mašinu apriori na cestování.

Jízda s naloženou mašinou (3x kufr, lodní vak na sedadle + stan + další krámy) na pohodu. Projeli jsme takto asi 4000 km během dovolené, bez problému. Se spolujezdcem se ovladatelnost horší úměrně hmotnosti spolujezdce. S 50 kg slečnou skoro žádný rozdíl, s 100 kg batohem už je to sakra znát.

Spotřeba / 100 km je cca:
4,1l při klidné (tj. 100 km / hod na šestku) jízdě, dlouhé přesuny bez nákladu
4,3l při klidné jízdě s plně naloženou bagáží
4,6l klidná jízda s těžším batohem
5l při svižnější jízdě, kterou by však zcela jistě určitá skupina letců ještě stále nazvala kochačkou.

Maximálka někde kolem 180 km / hod, rozhodně není pohodlná na delší jízdu.

Motorka je primárně určená na silnici, kde svou úlohu plní dobře - je pohodlná, nerovnosti do určité míry vůbec nevadí. V terénu je znát hmotnost a celkově nižší zdvihy, nižší světlá výška a vůbec geometrie. Ale štěrkovou cestu zvládne, nějaký brod taky, jen si člověk trošku víc zamaká. Na těžký terén (balvany, klády, velké ďoury v rychlosti, skoky atd.) to není, ale to snad nikdo nečeká.

Zatím jsme spolu zažili:
2 / 2022: Za minulou sezónu něco přes 20k, objeli jsme balkán (Rumunsko -> Bulharsko -> Řecko -> S. Makedonie -> Albánie -> Černá Hora -> Chorvatsko). Cestou vše v cajku, zlobily jen úplné drobnosti.

10 / 2020: cca 20 000 km za první sezónu
10 / 20: sražená srnka, zničený blinkr, obroušený padací rám
9 / 20: 3000 km Francie (zničené boční kufry, ohlá brzdová páka)
7 / 20: 4000 km balkánem na jih, kvůli koroně omezeno na Chorvastko

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tom-P
Tom-P napsal 28.09.20 v 11:26 10b.

Díky za postřehy.

Více komentářů



TOPlist