Začínal jsem na ní s řidičákem A2 a nemohl jsem si vybrat lépe :)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6 Diversion F: důvod neuveden
Honda CBF 600N: důvod neuveden
Honda CB 500F: důvod neuveden
První dojmy - Motorka byla moje první po moto-škole na A2, takže jsem značně ocenil, že je naprosto nezáludná, skvěle ovladatelná a pohodlná i na delší cestování. První dojem byl velmi kladný a rozhodně jsem volby nelitoval.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci, jezdci cestovatelé, všichni s řidičákem A2, slečny
Doplňky na motorce - padací rám Givi, blastery Givi, ukazatel zařazené rychlosti GIpro, nosiče monokey (boční, hroní)
Recenze
Pohodlná posed, výkon v kategorii A2 rovnou z továrny, mašina připravená na cestování. Zároveň velmi nízké náklady na servis a pojištění, to jsem ve svém věku a s nulovými bonusy od pojišťovny velmi ocenil
Po 2 letech a 15 000 km:
Motorka mi sloužila skvěle jak v Praze jako naprosto bezkonkurenčně nejrychlejší dopravní prostředek, tak na delších výletech do zahraničí. Dá se na ní naložit velké množství bagáže a udělat klidně týdenní výlet se stanem, jídlem, oblečením, prostě vším potřebným naloženým v kufrech.
Je tedy pravdy, že ve větších nadmořských výškách a s plnou polní už jsou cítit výkonové limity A2 motorky, ale nic co by znepříjemňovala cestování.
Přesto že je od výrobce inzerovaná jako Adventure bike nebo cestovní enduro, jde převážně o silniční cestovní stroj a v téhle roli se cítí nejlépe, samozřejmě šotolinové cesty také nejsou problém, ale do těžšího terénu bych volil jiný stroj.
Limit motorky při sportovnější jízdě je jasně dán stupačkami, ale nepociťoval jsem potřebu je jakkoliv upravovat, na motorce si i tak užije člověk spoustu zábavy
Skvělá volba , tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu