Pro holky menší postavy, ideál stroj od Kawy :o)
Motorka koupena od Harnessbiker (Praha 10-Uhříněves)
Výška jezdce: 164 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: vysoké sedlo
Honda CBF 500: široké sedlo i mohutnější stroj
Kawasaki ER 6N: horší posez, výška sedla, váha stroje
První dojmy - Krásně lehká, hned padne do ruky, strašně rychle jsem si na ní zvykla. Posez je velice příjemný, člověk se nemusí nijak hrbit. Mám sníženou na 35kw, ale musím říci, že výkonu vzhledem k váze to má dostatek. Proti starší Suzuki GS 500 to je dost znatelný rozdíl, prostě páráda.
Motorku bych doporučil pro - Určitě holkám, nebo všem menšiho vzrůstu a káždému, komu se líbí a bude se na ní cítit dobře.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi MRA, padací rám SW - Motech, stavitelné páčky, rozšíření bočního stojanu, držák zadního kufru SW - Motech + kufr SHAD 39l, polepy, led žárovky, led mlhovky na rám, el. zasuvka na USB, kameru na riditka, gril na chladici, kryty rukou a pacek i držáky na bocni kufry SW - Motech...
Recenze
Měla jsem původně skůtra X-Maxe125 ( úžasně pohodlný a krásný stroj)
Potom jsem samo sebou chtěla zkusit něco víc, tak následovala autoškola, zatím na A2 .
Pořídila jsem si Suzuki GS 500, což je ideal na začátek, jak cenově tak rozměr, váha, výkon. Něco jsme spolu nalezdili, získala jsem nějáké zkušenosti. Na delší výlety ( 300- a více km), už to nebylo ono. GS500 byla podle recenzi motorka oro holky, ale po osobnich zkusenosti s tim nemohu souhlasit.
Nemohla jsem se dockat a pokukovala jsrm po necem novym. Naskytla se možnost, pořídit novou Kawu Z650, která mi seděla výškou, výbavou, vzhledem a i cenou. Rozhodnutí bylo mezi ročníkem 2020 a ročníkem 2019. Rozdíl v ceně 16.000,-Kč. Takže nic hrozného, ale vyhrál vzhled, barva a celkový dojem, když na ní sedíš. I když májí skoro uplně stejné parametry, na 2019 jsem se cítila líp, i na úkor všech vylepšení nového modelu, LED světla, atd... Stroj 2020 je sirsi a prisel mi spise pasovany pro muze. Ja se citila lepe na starsim typu, je decentnejsi vzhledove.
Ujeli jsme spolu již mnoho peknych kilometrů, nemohu si ji vynachvalit... Krasne se s ni predjizdi, nastup odpichu je okamzity a diky lehkosti a obratnosti stroje je to raz dva.
Nyni valim na prvni technickou prohlidku do Trebice po 1 tis. km.
Musim rict, ze tento stroj me fakt strasne bavi a nemenila bych za nic na svete. Ted uz jen pekne pocasi a jezdit a jezdit!
Edit 6.10.2020
Pocasi nam trochu o vikendu dopralo, tak se vyjelo na dalsi vyjizdku.
Otestovaly se mlhovky na silnici a musim rict ze super! Jsem najednou viditelna jiz z velke dalky a z pohledu bezpecnosti mne ted prehlidne jen slepy... Veskete technicke upravy byly delany doma, tak aby vse bylo poctive upaskovano a napojeno tak jak ma, a ne odflaknute ze servisu, ktere si nauctuji nekolika tisicove naklady na praci... Mam i kratke video, kde jsme tahli kable a jak jsme co zapojovali, kdyby mel nekdo zajem...
Take jiz funguje USB nabijecka na mobil a kameru, ktera tez musela byt zapojena tak, aby nesla primo na baterku.
Dokonce mi prisly i drzaky bocnich brasen (ohnute tycky) . Jen se mi nelibi, ze maji stribrnou barvu, kdyz cela konstrukce je cerna... Myslim, ze na ne dame cernou smrstovacku, aby lepe ladila vzhledu moto.
Delam si z ni cestaka, jelikoz je pro mne cestovani na moto uzasny konicek vcetne pohodli a bezpecnosti na prvnim miste.
Nyni mi chybi snad uz jen blastry. Ruce stale trochu trpi narazem studeneho vetru. Musim vsak ale vybrat nejaky typ, ktery se bude moci rozumne pridelat na riditka. Moc mista na riditkach uz nemam (vypinac na mlhovky, drzak na kameru, USB nabijecka a na druhe strane bude drzak na mobil + originalni nadobka na brzdovku, ktera zabira hodne mista). Ten druh co se dava na konce riditek jsem musela oddelat, jelikoz jsou naklonene k ridici a ty blastry do tvaru "L" podivne trcely do stran misto dopredu, kde maji vykryvat natlak vzduchu.
Bohuzel po prvnim servisu 1 tis. km mi zacalo cvakat v motoru. Doufam, ze po doliti jineho oleje se cvakani opet ztrati nebo aspon minimalizuje.
10.2.2021
Cekani na jaro je nekonecne, proto si zkracuji dlouhy cas ladenim motorky. Ted mi uz ruce nebudou tolik trpet, blastry jsou hotovy! Byl to boj musely se napasovat 2 ruzne druhy do sebe, zohybat kovove brakety, nalakovat a konecne jsou tam. Jeste zbyvaji dalsi kroky, ale ty zas priste.
24.2.2021
Baterka dobita, neznamo proc se mi po 1 mesici nepouzivani vybije tak moc, ze si ani neskytne. Vsude se jiz jezdi o 106 jen u nas je stale lyzarska sezona a na silnici tolik sterku a kamenu, az hruza... Nepromok je jiz porizen, pekne reflexni aby bylo cloveka videt hodne z dalky. Dnes jsme objednali i kamery, bezpecnost na prvnim miste! Uz aby tu byly a mohlo se vyjet
1.4.2021
Po poslednim nabiti motorka chyta moc pekne, tak se snad baterka menit nebude. Udelala jsem dalsi zmenu - vymenila jsem originalni stribrny kryt u boty za cerveny, aby ladil vice s motorkou - nazyvam je Elfi Usi. Take jsem pridala novou kameru a lepsim stabilizatorem obrazu. Kamerka je pekne schovana za plexi, tak nebude trpet kvuli pocasi, ani kvuli hmyzakum... Pocasi je uz pekny, ale po kovidacky stav nam nedovoluhe zatim vyjet, tak snad uz brzy!
Parádní stroj. Na GS od Vás stále jedim,je skvělá a dělá mi jen radost.
Pěkná kawa, přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu
pěkná barevná kombinace
Krásný
ať dělá jen radost a užijete spolu spousty krásných kilometrů bez nehod