Podle někoho po 2T 125 šílenost. Podle mě, po nějakým tom seznámení a ověření spolehlivosti, nejlepší sport na cestování.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VTR 1000F Firestorm: Chtěl jsem dvouválec, ale kamarádi do mě hučeli tak dlouho, až nakonec vyhráli.
První dojmy - První dojmy byly dost nepopsatelný. Za sezónu ježdění na Mitu už jsem si troufal tvrdit, že jsem dvácu vytěžil. Na 929 jsem sedal s obrovským respektem. Vydržel mi asi 200 km.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co chtějí jezdit rychle a mají hlouběji do kapsy.
Doplňky na motorce - Zvýšený plexi od M style, výfuk MIVV, páčky a padací špunty od Rutana.
Recenze
Dalo by se říct, že mi 929 vybral kamarád. Shodou okolností to byl ten, co mi vymluvil litrovýho Firestorma. Byl to jeden z nejlevnějších kusů v inzerci, po několika letech stání jsem se k němu musel prokousat skrz hromadu pavučin. Servis po koupi byl jednoduchej - vylilo se 7 litrů oleje s benzínem, vyměnil se regulátor tlaku paliva, nalil se čerstvej olej a hotovo. Od té doby chtěla jen gumy, olej a jedny přední desky. Za jednu a půl sezóny jsem najel 16000 km. Objel jsem s ní několikrát Šumavu, Jeseníky, Beskydy. Jeden dlouhej trip přes Rakousko, Slovinsko a Itálii do Chorvatska. Max. denní nájezd 715 km, 415 okresky, 300 dálnice. Běžný trasy 400-500 km denně (Červenohorské sedlo, Třeboň). Na cestování nepopsatelně skvělá, ikdyž naprosto nevhodná motorka. Naši společnou cestu ukončila nehoda.