Motorka byla koupena ccapred 20 lety od kamarada meho syna jako zadřená,na opravu.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Na svou dobu byla moderní a dobře vypadala,to jsem ale netušil do čeho jsem se to vlastně pustil.Vyndal jsem motor. abych zjistil co tomu vlastně je.Bylo to zadřené na ojnici a rozlámané ojniční ložisko ,dokonalo zkázu motoru.Píst KO,válec vydřený,vše na výměnu.Věcí na tom bylo na vyměnu vic ale proti tomu motoru samé prkotiny.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co si poradí s opravami...
Doplňky na motorce - ne
Recenze
Stroj se mi nakonec podařilo dát dopořádku a synek mohl vyrazit, v té době jsem dělal spíš takového zkušebního jezdce,Bylo to potřeba ještě trochu doladit.Předchozí majitel se k tomu asi nechoval moc dobře .Nakonec motorka jezdila opravdu dobře, ve srovnání s tim co tu v te době bylo v té kubatúře.
Jak šel čas tak postupně syn přešel na 4 kola a motrka tu zahálela.Napadlo mě zě bych ji tedy oprášil a občas projel.Nebyl problem ji dát do chodu ale po nastartování se mi nelíbil zvuk,nebudu to protahovat po jízdě jsem zjistil že motor má své zasebou.Motor jsem rozebral a ojnice byla KO.Dát to dohromady nebylo neřešitelně spíš jsem přemýšlel co s tím? Nakonec jsem si dlouhé zimní večery zkrátil tím že jsem to dal dohromady ale
vzal jsem to důkladně.Vyměnil jsem vše co se mi nějak nezdálo abych se už v tom nemusel vrtat.Přetěsnil vidle i zadní tlumič udělal brzdy destičky nový přední kotouč,pneumatiky blinkry a nove zadní světlo které se doslova rozpadlo.Taky jsem odpojil olejové čerpadlo a leju olej do benzinu,není to komfortní ale je to jistota ...
Když jsem to dal dohromady tak jsem si řekl že to zajedu,abych udělal maximum že to bude dobré.Nemá ráda dlouhé roviny tak jsem zvolil okruh přes Krušné hory cca 400km za den a druhy okruh Křivoklátsko vybaven náředím na případné doladění.V techto končinách je Gilera opravdu zábavná. Překvapilo mě jak žehlí okresky podvozek je fakt dobrej.
Motorka má i své horší stránky,v běžném provozu je znát že je to malý obsah a musí se dost řadit motor nejde odspodu své v tom dělá i to že má přívěvu a když jedete s provozem tak je 6stka pod 6000 ot.a přívěva není otevřená ...je to dost otravné ale když si jedete po vedlejších sinicích své tempo je to v pohodě.Taky se musí často tankovat spotřeba je cca 7l. nádrž asi 9l. Ale jinak už jen samá pozitiva...jezdím na ní jen pro radost když se chci vrátit do mládí...
Ale ta přívěra je tam právě proto, aby to pod 6000 otáčkama jelo lépe. Pokud by byla otevřená i dole, tak by to jelo ještě hůř.
Jen si užívej dokud to jde. Plno pohodových kilometrů přeji.
Aby "nejela" za 7 l/100 km
Prajem veľa radosti z návratov do mladosti - nech je váš vek dlho len číslom
Top kousek
taky jsem měl Gileru, tak vím jak jela, to se s těmi dnešními 125 nedá srovnat