První motorka, do které jsem se na první pohled zamiloval.
Motorka koupena od Sten35 (Přerov VI - Újezdec) - Musím ještě jednou veřejně poděkovat, parádní, férové jednání, všechno bylo řečeno předem. Při koupi jsem typicky ,,jančil" asi jako velká část začínajících motorkáří a neustále bombardoval majitele s mořem sms. Na všechny ochotně odpověděl. :) Ještě jednou děkuji! :)
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: Z dostupných recenzí jsem usoudil že mě bude více sedět Bandit, jeho charakter a vzhled byl pro mě rozhodující.
Yamaha FZ6 Fazer S2: Nesehnal jsem adekvátní kus v cenové relaci, nabídka na Bandita byla neodolatelná
První dojmy - Motorka má výkon jako takový pro mě jako začátečníka dostatečný,. Motorka mně sedla do ruky, odpustí hodně chyb a je poslušná. Jediný problém nastal s šířkou řídítek, ale to jsem zjistil, že je problém většiny Japonců.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil určitě všem začátečníkům a nadšencům do motorek, kteří začínají. Myslím si, že je to ideální vstupní brána mezi pořádné mašiny. Je to zkrátka kus železa!
Doplňky na motorce - Na motorce mám zadní kufr, plotnu GIVI. Plánuji koupit padáky, boční brašny při nějákém tom delším výletu.
Recenze
První motorku jsem chtěl určitě čtyřválec z mnoha různých důvodů, ať už poslušnosti, spolehlivosti apod. Vzhledem k mé dobrodružné a cestovatelské povaze jsem se koukal po polokapotě, aby se měl alespoň za co trošku schovat. Celkově jsem výběr zúžil na tři následující modely:
Honda CBF600s- od této motorky jsem upustil cca v půlce mého rozhodování, přestala se mě líbit, nebyl tam takový ten správný WOW efekt. Také byl problém najít nějáký vhodný kus v dostupné vzdálenosti.
Yamaha FZ6 S2 Fazer- Zde jsem měl jednoho horkého favorita v blízkosti domu, avšak osud chtěl jinak a nestihl jsem se jet ani podívat. Z dostupných recenzí jsem nad tímto modelem dosti váhal vzhledem k doporučení vyšším postavám (190 cm 90kg). Nebyla však se systémem ABS, což jsem bral sice jako minoritní důvod, ale drobnou roli hrál.
Suzuki GSF 650S - Na starším modelu, tuším rok 2006 (vzducháč) jsem jezdil v autoškole. Motorka mě v té době ničím nijak nerozčilovala, byla příjemná a docela se mě o líbila (oceánová modrá). Shodou okolností jsem při prohledávání inzerátů narazil na inzerát, který byl v těsné blízkosti bydliště mé přitelkyně. tudíž jsem se v jednom sobotním odpoledni šel na chvíli projít a ,,obkouknout". Na první pohled to byla jedna velká láska. Motorka mě přišla na první pohled v dobrém stanu, nic mě vyloženě nebilo do očí. Tehdejší majitel mně vyšel plně vstříc a skoro měsíc mě motorku rezervoval do doby než jsem došetřil poslední zbytek peněz. Na motorku jsem vzal kamaráda, kter to obhlídl bez těch ,,růžových brylí", které jsem já na sobě měl (a nešly sakra sundat! :D). Motorka byla v pohodě, tudíž jsem jí ihned odvezl.
Celkově jsem s motorkou krátkou dobu, ale nenarazil jsem na žádné velké nedostatky kromě již zmíněných úzkých řídítek. Plánuji vyměnit řetězovku, svíčky, nechat udělat přední vidle.
EDIT: 24.5. 2024 Šla holka do světa, určitě bude dělat radost i nadále. Skvělý stroj.
Pěkná suza přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu
ať jezdí
Bandaska je skvělá
Pekna poctiva vsestranna, dneska uz by se chtelo rict, klasika.. Sice legendarni vzduch-olej motor je opticky 'umelecke' dilo, tohle ma taky sve