Můj první krok do světa jedné stopy..a nějakou dobu to tak ještě zůstane. Krásná, spolehlivá motorka..pro zábavu i relax..kolem baráku i na cestování. A navíc - je to legenda. Zkrátka Bandit.
Recenze
Když mi na začátku roku začala vrtat v hlavě myšlenka, že si pořídím motorku, měnil jsem každý týden model a přemýšlel jsem, co vlastně chci. Pak jsem narazil v Bylanech u Motobikes na tohohle Bandita a bylo rozhodnuto.
Naháč s polokapotáží, krásnej žebrovanej motor, vše (krom výfuku) v černé, prostě nádhera. Je to 650, ale ještě klasický Bandit - tedy chlazení vzduchem a olejem. Navíc jako bonus kufr Givi a malý přídavný cestovní štítek pro delší výlety + dodatečně namontovaný ukazatel zařazené rychlosti.
Začal jsem se s ní učit a šlo nám to moc dobře. Bandit je hodná motorka. Na začátku jsem se bál trošku váhy (no jo, začátečník), ale při jízdě není znát. Naprosto nezáludný, uživatelsky přívětivý stroj se kterým se dá jezdit pohodovým výletním tempem, ale zároveň užít i spoustu zábavy (nad 8000 ot.).
Ve středním pásmu otáček je to ideální náčiní na relaxační jízdu, žádné cukání, plynulá jízda. K tomu pohodlná vzpřímená pozice za řidítky, štítek celkem chrání, takže se mi párkrát stalo, že z krátké nedělní vyjížďky bylo nakonec celé odpoledne v sedle.
Nějakou dobu jsem si vystačil s jízdou tak do 7 tis. otáček a byl jsem nadšený, jak to táhne. Pravá zábava ale nastává po překročení hranice 8000. Motor ožije, změní se zvuk (zkrátka začne řvát) a před sebou máte rozmezí 4 tis. ot. zábavy. Nevím přesně, kdy zasahuje omezovač, ale je to někde nad 12 tis. otáčkami. Když si chcete zablbnout, je třeba si hlídat otáčky v tomhle rozmezí a nenechat je spadnout. Asi by to pro většinu zkušenějších nebylo nic oslnivého, ale na občasné vyblbnutí mi to zatím bohatě stačí.
Zatím spolu na konci první sezony máme cca 6000 Km a mám z toho dojem, že jsem si nemohl vybrat lépe. Klasická a krásná motorka. Dá se na ní vyblbnout i zrelaxovat při klidné jízdě. Absolvoval jsem pár delších výletů s kuframa (zatím po ČR) - na to jako by byl Bandit dělanej. Přitom na sportovní vyjížďce nikoho brzdit nebudete (dobře, kámoš na litrovým SV nám všem natrh zadek, ale jinak s výkonově silnějšíma Fazerama a Hornetama krok bez problémů držím). Další velké plus je naprostá spolehlivost a nenáročnost (jediná investice byla přední Pirelli Diablo Strada - moto jsem kupoval s novou zadní pneu Metzeler). Doufám, že to tak vydrží i dál.
Spotřebu jsem zatím nějak zvlášť neměřil, ale ze začátku, když jsem to moc nehonil to bylo určitě pod 5l (klidně i 4,5). Teď mi přijde mezi 5 až 6l - asi za to víc tahám, no... Ale i to mi přijde super.
Servisní interval bych bral delší (6000 Km), ale letos mně vyšel tak akorát na sezonu, tak houby zle. Navíc, proč bych svojí krásce nedopřál za odměnu trochu toho nového oleje, že?
Příští rok bych chtěl zkusit Alpy, tak se těším na nové zážitky. Rozhodně s Banditem ještě nějakou tu dobu pobudem...
Moc pekný Banditík
Moc pěkná recenze a hlavně i stroj :) Ať slouží co nejdéle tak jak má ;)
Pěkná recenze i mašina!
Přesně tak, recenze na moto perfektní a souhlasím
Pěkné napsaná recenze můžu jen souhlasit co jsi napsal