Moto Morini Granpasso 1200 (2018)

Vlastník Chochi84
Vloženo 2.4.2021
Aktualizováno 27.4.2021

Bylo na case udelat si trosku radost...

Motorka koupena od FIRMA:Rimoto (Třebíč)

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX: Nechtel jsem porad vychytavat skryte vady po predchozich majitelich..
BMW R 1200 GS Adventure: To byl samozrejme vtip;D

První dojmy - Sedla mi lepe nez manzelka o svatebni noci. Absolutne genialni

Motorku bych doporučil pro - pro mě:-)

Doplňky na motorce - Jen nosice kufru hepco becker

Zatim probehla jen cesta od prodejce, pokracovani bude az se pocasi trosku umoudri.

Edit.
Takže Passo se zabydlelo v garáži, a nastal čas na prvních pár projížděk. Ve městě se chuděra docela trápí, pořád laboruji jestli trápit jedničku, nebo podtáčet na dvojku, ale to se vychytá. Manželka je nadšena z toho, že mi konečně vidí přes rameno dopředu - to big, ani k1100lt, ani další ex moto neuměly, naopak není vůbec nadšená z chuti Granpassa zrychlovat. Vlastně ani momenty, kdy se přední kolo s chutí zvedá od asfaltu si moc neužívá...
Jinak jsem zažil první trápení - v pátek večer, po práci, jsem skočil na moto, a že vyrazím domů, sedmá hodina večer, najedu u ČB na dálnici, plný plyn, blikla rezerva, moto škytla, a chcípla. Nikde nikdo, občas něco projelo, v hlavě jsem si vybavil, že kontrolka rezervy si občas žije vlastním životem, tak jsem se s moto vydal do města na nejbližší pumpu. Za mě obrovská výhoda Morini tkví v tom, že s ní lze dojít na pumpu nějakých 8km vzdálenou - se zmíněným BMW si to upřímně nedovedu představit, ale tohle je opravdu lehoučké. Dotankoval jsem, moto točila, ale neškytla, jen svítila kontrolka motoru. Nezbylo, než ji dát do dodávky, a strávit sobotu objížděním servisů, kde se na ní sice mechanici se zájmem dívali, ale moc netušili co s ní. Volal jsem prodejce, MR43, popsal svůj problém, a hned na úterý byl domluvený mechanik ( v pondělí jsem nemohl já). Dovezl jsem moto do Prahy, během dvou hodin byla moto opravená ( nová baterka pro jistotu, vyměněná relátka, a hlavně - závada byla ve vyklepaném konektoru z relátka palivového čerpadla). Kdybych nebyl kretén, mohlo mi to dojít samotnému, ale to nic nemění na tom, jak důležité je v dnešní době mít kliku na prodejce, čímž posílám obrovský a nefalšovaný dík do Prahy.
Jinak hrubé srovnání - je to jiné proti všemu, na čem jsem doteď seděl. Dá se na to koukat ze všech stran, ale to nejlepší přijde, když si na to člověk sedne, a nastartuje. Motor je chválený ze všech stran, to je asi netřeba zmiňovat, ale upřímně mě baví takový ten neustálý pocit respektu - jednak to opravdu jede, a hlavně, je třeba neustále přemýšlet trošku víc dopředu, žádné záchrané systémy se nekonají, takže je to trošku návrat ke kořenům - a to je přesně to, co jsem chtěl.