PROFIL MOTORKY

Yamaha DT 125 X (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zabra
Vloženo 27.5.2021
Aktualizováno 4.11.2021
Zobrazeno 1 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Hravá, lehká, na 125 rychlá, spolehlivá.

Více fotografii

Motorka koupena od Adam J. - Od koupi jede slušně.
3000 km +- od GO vrchu motoru (výbrus, nikasil, píst, koružky atp.) asi při 20tkm
Kosmetické nedostatky.
Při 23900 km +- zničená přívěra, řešení nové
Jinak pohodové poježdění až na spotřebu.
Zatím vše k motorce..

Výška jezdce: 165 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 125 R: Chtěli jsme se na ni jet podívat o den později. Byla levnější a možná i motorově lepší, ale někdo ji vyfoukl.

První dojmy - Něco chrastilo (po 2 týdnech závada zničená přívěra) Jezdí dobře, trochu udušená, kosmetika velmi pěkná. Do motoru nevidím, staralo se i ni trochu takové jelito.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající, po naučení se dá otevřít a ještě poslouží. Pro lidi co mají rádi blbnutí a co mají dost peněz na to to živit. Pro milovníky 2T, určitě i pro milovníky zatáček a lehkých, obratných strojů, se kterými se dá lehce manévrovat.

Doplňky na motorce - Laděná koncovka Arrow
Athena Koleno
Gripy ( většinou ladící barva, neonová + černá )
-značka nezáleží
Barevné špice ( černá + neonová )
- 50/50 efekt
Neonové polepy na ráfky
Guma na řadičku
Zesílené duše Heidenau
Blastry
Menší podsvícení SPZ
YZ 125 Blatník
Řídítka nekken
CNC Páčky z alíku
LED Žárovky
Spolujezdcovy stupačky vyměněny za pegy, jako "padáky"
Protektor výfuku
Záslepka do výfuku

Objednané zatím nenainstalované:
Barevné hadičky, manžety na vidle nebo neopreny, řadící páka nová, barpad,

Recenze

Zatím jsem na motorce najel cca 600km +- ( 27.05.2021 )
Motorku mám cca od ( 26.04.2021 )
- avšak kvůli přívěře více v mém článku, jsem asi měsíc nejezdil jelikož se řešily možnosti opravy atp.

Motorka je velice obratná na svých 120kg, je to 2t takže je nástup rychlosti znatelný na tahu motoru. Výkonostně na 125cc úplně bohatě stačí (pro zbohatlíky lze koupit až 220cc big bore válec od Athena). V dobu co tohle píši tak mám ještě jako motorkář malé zkušenosti.
Ale za mě dobré poježdění, i když
spotřeba se pohybuje někde kolem 4-5L/100Km, po otevření a stylu jízdy mezi 7-8L/100Km.
Ředím 1:50 ( na 1L 20ml oleje pro neznalé ) - oprava po prvním komentáři
- Používám MOTUL 710 Plná syntetika
- Snažím se tankovat lepší paliva bez deb*lních aditiv a 100 oktan

Motorka se nehodí na dlouhé cesty, jako dálnice, rovné silnice. Sice po otevření jde za plynem, ale nechcete jet plný kotel třeba 30 minut a zadřít nebo aby se to rozsypalo. Nemám s tím zkušenost, ale osobně bych to nedělal a nějak mi ten selský rozum říká správně.
Na motorce spíš, když už, tak jezdím přes dědinky nebo vísky či města, podle znalostí či navigace popř. značek... Víc mi vyhovují zatáčky a klikaté cesty nebo kratší rovinky.
Nechci tomu rvát, abych do toho musel dávat fůru peněz.
Motorka je trochu tvrdší, vidlice by mohly být spíš upsidy bych za sebe řekl... Zadní tlumič trošku tvrdší, ale motorka je pohodlná.
Je úzká, dobře ovladatelná, motardová verze se dá hodně nahnout do zatáčky. Odstupňování rychlostí na Xku se celkem za mě povedlo. Kvalty jsou do středních až vyšších otáček. Asi na větší rychlost, opět nejsem znalý píši jen to co zatím možná tak z hlavy vím.
Vzhled hodnotím pozitivně. Nemoderní design je velice pěkný.
Brzdy jsou taky celkem fajn, na pár fakt pár motorkách jsem jel, ale kvalitní brzdiče od Bremba zatím vyhrály.

Zatím všechny díly co na motorku byly měněny, tak byly levné. Najdou se i dražší součástky, ale např takové spojkové lanko za 300 - 600 kč je super.
Na bazaru se najde i spousta dílů, spotřebních či kosmetických, které mají super či ok stav a dají se ještě použít.

Za mě to je zatím vše. Na motorky nejsem nějaký extra přeborník tak prosím předem nehatujte mne... Třeba píši hovadiny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TommyPchalek
TommyPchalek napsal 01.06.21 v 12:52 10b.

Zdravím kolegu "Détéčkáře"

Z věku si nic nedělej Já na DT jezdil 18-22 let (stále mám) a motorka mi docela vyhovovala Sice to nebylo na nějaké divoké cestování (cestovní rychlost mám 75km/h než se otevře přívěra) - samozřejmě, kde je vůle je i cesta, ale ty dlouhý přejezdy jsou fakt nuda,. zatáčky jí sedí nejvíc.
Vcelku povedená dváca od Yamahy co jede fajnově když se trochu poladí ) Tak si ji dodělej dle svého, motor ať nějakou chvíli nezlobí a motorka dělá jenom radost :)

Zabra
Zabra napsal 30.05.21 v 21:54

Díky moc
Začátky na Jawě 21 pak Blata 125 Motard (4T) a teď DTčko
Zatím mám za sebou 2 - 3 sezóny, no mladej, tento rok bude 20
Ale s mojí výškou a postavou to vypadá jako by na ní jezdilo 12ti letý dítě

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 30.05.21 v 20:55 9b.

tak hlavně opatrně, vypadá to že jsi asi mladší, tak přeju hodně zábavy s motorkou a hlavně bez nehody

Blecek6443
Blecek6443 napsal 29.05.21 v 22:45 8b.

Myslím si že dváca od Yamahy není špatná volba. Osobně bych šel spíše do 4T, než uchlastaného (ale výkonějšího) 2T.
Dovolím si i menší popíchnutí. Ředění 1:50 znamená jeden litr oleje na padesát litrů benzínu čili na 1l benzínu 20 ml oleje. Více oleje než je potřeba se může negativně projevit na výkonu a životnosti motoru.
Dále má 98 oktanový benzín MNOHEM méně aditiv než 100 oktanový. Řekl bych že 100 oktan je možná i horší než klasická 95. Na googlu se o tom dá docela najít, já už si to moc nepamatuju, ale prý je ta stovka špatná. Nechci rejpat, chci poradit

Jinak ať slouží, věřím že bude dělat radost

Více komentářů



TOPlist