Zx6r chtěl jsem vyzkoušet šestku po všech těch litrech co jsem jezdil a opravdu mě s tím baví jezdit okrsky.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: důvod neuveden
První dojmy - ZX-6R montovat motor o objemu 636 ccm a dohnala tak nežádoucí ztrátu. Žádná pravidla tím neutrpěla, protože pro závodní účely zůstal souběžně v nabídce model ZX-6RR, jehož zdvihový objem regule pro účast v kategorii supersport splňoval. Na civilním trhu se však prodával téměř výhradně model 636, a výrazná početní nadvláda nad „poctivými“ šestkami se pochopitelně projevuje i na trhu ojetých motorek.
Recenze
Kawasaki přichází každé dva roky s novým modelem a při jeho vývoji se drží hesla: rychleji, lehčeji, přesněji. Verze ZX-6R z roku 2002 splnila všechny tyto cíle. Nově má zvětšený obsah motoru na 636 ccm a vzhledem se, a? na pár detailů, podobá vět?ímu sesterskému modelu ZX-9R Ninja.
V roce 2003 představila Kawasaki nekompromisní šestý model v řadě ZX-6R a dva roky na to došo na další přepracování. Motor obdržel nové hlavy válců, nové válce s oválnou škrtící klapkou a dva vstřikovače na válec pro lepší účinnost motoru. Všechny tyto změny završil výfuk, který optimalizoval výkonovou charakteristiku v malých a středních otáčkách. Výkon motoru se zastavil na hranici 130 koní.