Yamaha XT 660 X. Jednobuch a motorka pro zábavu
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojmy byly hlavně o zvyku nikdy jsem žádnou cestovní moto neměl vždy jen offroady tak bylo třeba rožšířit obzory. ze začátku jsem bojoval s váhou a těžištěm a vyrovnávánim motorky v zatáčkách ale po dvou dnech jsem si zvyk.
Motorku bych doporučil pro - Pro motorkáře kteří se chtějí vyblbnout a užít si zábavné poježdění. Parádní krok mezi dospělýma motorkama hodně vás naučí ale nováčky může svým občasným cukáním dost překvapit.
Doplňky na motorce - Jsem zastánce originálů tak jediná úprava z mé strany byla výměna za červené frézované páčky spojky a přední brzdy.
Recenze
Moto jsem koupil klasicky před zimou takže byl čas na prohlídku v jakém je stavu.
Na jaře po dlouhém zimním spánku jsem mohl konečně vyrazit a s motorkou se sžít.
K podvozku se zadním odpružením nebyl žádný problém hezky pobere co má ale předek by chtělo udělat tužší vidlice je hodně měkká a při ostřejším brždění se hodně ponoří. Motor pro mě jakožto člověka co nikdy nejel na motorce s víc než jedním válcem jsem čekal a nebyl překvapený z cukání při jízdě konstantní rychlostí tohle prostě jednoválce dělat vždy budou a já s tím problém nemám jinak motor jede na 35 Kw hezky a svižně hlavně v zatáčkách není to zrovna přeborník na závodění na rovinkách maximálka bude kolem 180-190 km/h, od spodu jede hezky a když člověk umí jízda po zadním kole není problém já se tomu celkem vyhýbal protože bych motorku nerad položil :) jinak s motorkou se dá jezdit i ve dvou odzkoušeno ale pro častější jízdu ve dvou bych uvažoval o jiném sedle se schůdkem aby při brždění nesjel spolujezdec úplně dopředu na vás :D originální sedlo je totiž kluzké a má sklon. Jinak zábavná motorka na jízdu po okolí bydliště na nějaké extra dlouhé cestvání bych to neviděl moto nemá žádnou ochranu proti větru a je určená pro vyblbnutí a pro zábavu.
A zabudol som. Pri daždi chýba dlhý predný blatník. Koleso vodu špliecha pred moto a potom to jazdou ide na motorkára.
Niečo som na tom najazdil /mal to brat/. Slabá bola zadná brzda, predná fajn. Motor dostačoval, necítil som, že by niečo chýbalo oproti Banditu 600 čo som jazdil ja vtedy. Mala vyššie plexi, čiže bola aj na diaľnicu, ale ideál tých 110km/h. Pri športovej jazde treba preniesť váhu na nádrž a nad predné koleso. Ale aj som s tým cestoval, nejaké zrazy v Nemecku a dovolenka v Bosne. Proste dalo sa. Veľká výhoda je váha možno 190kg, spotreba bola snáď 4,5l, fajn motorečka.