Štíhlá, hbitá motorka s malou spotřebou a jednoduchou údržbou.
Motorka koupena od Michal_SV650
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Když přišla možnost koupit dakara ve dvousvíčkové verzi, neváhal jsem. Charakterem je to dobrý nástupce aprilie Pegaso 650 GA. Zkusil jsem i Hondu Transalp 700, ale tam si připadám, že sedím na praseti. Takže BMW F 650 GS dakar splňuje všechna očekávání.
Motorku bych doporučil pro - Všem co nikam nechvátají a nechtějí čekat na záchranu, když ji na louce položí a nedají 150 kg v trhu:-).
Doplňky na motorce -
Motorka byla po předchozím majitely prakticky v "plné palbě", rámy, kufry, plexi.
Dodal jsem, přídavná světla R-TECH, rampu pro navigaci a dobíjecí zásuvku.
Mřížka světlometu.
Nově instalované dvojvoko 2*H3.
Recenze
Hned po koupi (10/2021) jsem ji po vlastní ose převážel 300 km a do zimy jsem stačil najezdit ještě cca 1000 km, takže moc zkušeností ještě není. Je to příjemný a pohodlný stroj na kterém se dá vydržet jet celý den. Když upadne tak ji zvedne jeden člověk, dá se vytlačit z garáže i do kopce. Pro mě je to ten správný nástupce Aprilie Pegaso 650 z roku 1994. Přes zimu proběhne kompletní údržba a servis a pak snad jen bezproblémové kilometry.
První dojmy:
Brzdy dobré, po výměně křivého předního kotouče ještě lepší.
Spotřeba kolem 4l (proti skoro 7l Aprilii velmi příjemná změna).
Podvozek super. Řízení a ovládání naprosto bez problémů. Jízda i ve dvou pohodlná i pro spolujezdce.
Horší studené starty snad vyřešeny kompletní rozborkou klapky a vstřikování.
Musím nechat srovnat bouchnutý přední ráfek. Vyměnit gumy, stávající MITAS 07+ na mě moc kloužou na vodě (a zadek je stejně na vyhození).
Motorka je pro všechno dobrá (není myšleno výborná), město, mimo město i výlet na týden s terénem.
Filtr vyměněn chytá, díky.
Horsi studeny starty lze resit vymenou palivovyho filtru s regulatorem tlaku za druhovyrobni (mysli z Felicie, kteremu zkratis trubicky). Mam to popsany v deniku.
Moc pěkné