PROFIL MOTORKY

CFMOTO 700CL-X Heritage (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rmrc
Vloženo 26.2.2022
Aktualizováno 15.3.2022
Zobrazeno 4 319x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to celkem velký překvapení jak může čínská motorka jezdit. Má svoje mouchy, ale za ty prachy je to fakt dobrý.

Motorka koupena od FIRMA:Journeyman CZ (Praha 4-Háje) - Super jednání a domluva. Všichni vstřícní a příjemní, narozdíl třeba od prodejce Yamahy na Vrbovce, který vypadal, že ho obtěžuji svou přítomností.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: To pětikilo je výkonově dost hraniční a časem by to určitě bylo málo.
Yamaha MT-07: Upřímně se mi prostě nelíbí a podvozek je celkem bída.
Honda CMX500 Rebel: Moc hezká motorka, ale je to na mě malý.

První dojmy - Podvozek, to se povedlo neskutečně. Troufám si říct, že podvozkově je to na úrovni motorky za 300k. Motor příjemnej, jediný s čím mám trochu problém je maličko hádájící se elektronickej plyn při nižším kvaltech a konstatnim zatížení. Hlavně v nižších otáčkách a v poloze plynu skoro zavřeno to má tendenci lehce pocukávat, tam by to soudruzi mohli vychytat líp.

Motorku bych doporučil pro - Každej kdo nemá předsudky a trochu odvahu zkusit číňana. Fakt budete hodně překvapený.

Doplňky na motorce - 10l boční taška Shad.
Do budoucna bych rád nějakej větrnej štítek. Zatím bohužel jde jen malej od Givi, tak počkám jestli třeba nebudu něco trochu většího.

Recenze

Začnu trochu jinde než u téhle konkrétní motorky. Vracím se k motorkám asi po šesti letech. Jezdil jsem nějkaý skůtry, od 50 až po 350, pak byl Gladius od Suzuki potom Street Triple R (to byla veliká pecka, ale jezdit na tom rozumně se prostě nedá), potom přišla asi roční pauza a sezóna na Moto Guzzi V7 (po triplu jsem chtěl něco na pohodu). Následně se mi narodil potomek a rozhodl jsem se dát si chvilku pauzu.

Poslední dva roky už mě to hlodá a tak nějak polehoučku jsem začal po něčem pokukovat. Loni na podzim jsem se teda rozhodl, že opět něco koupím, začal výběr a zpracovávání manžělky. Chtěl jsem novou motorku, případně lehce jetou, což se v dnešní době ani nevyplatí, téměř všechno je bez možnosti odečtu DPH a ty ceny pak vyjdou hůř než nová. Chtěl jsem se vejít do těch 180 - 190k. Původně jsem měl z Číňana trochu strach a chtěl jsem vzít 500 od Hondy (Rebel nebo CB 500x), ale po delším zamyšlení a vzhledem k tomu, že už jsem něco na motorce najel mi to pětikilo přišlo prostě málo. Jsem si jistý, že by po půl sezóně šlo do světa. Nakonec jsem se rozhodoval mezi CL-X a MT-07. MT- 07 je motoricky skvělá, ale kdysi jsem na tom jezdil a podvozek je trochu slabota. U novéhu modelu je to prý lepší, ale nic zásadního. Další věc je, že se mi ten kosmo desing Yamahy prostě nelíbí a kupovat motorku, která se mi nelíbí jen proto, že je to Yamaha prostě nechci. Na druhý straně bylo CL-X, který se mi líbí hrozně už od tý doby, co někdy před rokem začalo představování. Začal jsem zjišťovat informace o značce, různé zkušenosti majitelů, zkouknul spoustu recenzí, hlavně ze zahraničí kde už to nějakou dobu jezdí a rozodl se, že to se soudruhama risknu.

Teď už k motorce, je to velký překvapení. Tohle ukazuje, že by se s CF moto prostě už mělo počítat. Opravdu to nevypadá jako čínská moroka. Zpracování je na vysoký úrovni a není to na tom vůbec vidět.

Mám najeto zatím asi 200km na nasmrkaný silnici takže nemůžu nějak víc hodnotit, ale působí to hodně slušně. Co je největší překvapení, tak to je podvozek. Neuvěřitelně pohodlnej, ale neni vyměklej a takovej fakt hravej. Trochu teda budu muset přitáhnout přední vidlici, při brždění se to zbytečně potápí. Motoricky je to moc příjemný, jedinom výtku mám k tomu elektrickýmu plynu, kterej je lehce ucukanej (popsáno výše), ale zase to není nic s čím by se nedalo žít. Lehce tužší a hlučnější chod převodky, ale to je spíš syrovou motorkou, protože se to s každým kilometrem dost zlepšuje. Moc příjemná a přesná spojka, řízení skvělý. Co určitě vyměním až doslouží budou gumy, teréní ambice nemám a dám tam něco silničního. Ne že by byly špatný, ale prostě to k ničemu nepotřebuju a silniční guma bude lepší. Dokážu si představit na tom i cestovat, je to fakt pohodlný na v podstatě naháče (Scramblera).

Víc asi zatím nejsem schopnej hodnotit, přidám později.

15.3.2022
Přidávám nějaký další postřehy. Momentálně najeto něco přes 900km do konce týdne jdu na garančku. Musím říct, že jsem celkem nadšenej, jezdí to fakt pěkně. Ten podvozek je fantastickej. Pohodlnej, ale zároveň to drží v zatáčce a nijak se to nekroutí a krásně drží stopu. Jsem celkem překvapenej z těch Pirelli MT60, měl jsem strach ze scrambler gum, ale i v nižších teplotách to drží, chtělo to jen se přes to dostat v hlavě a pak jdou sjet až do kraje, tahám stupačky po zemi a guma drží bez problému. Problém s plynem, kterej jsem měl na začátku trvá stále, ale už jsem si na to nějak zvyknul. Zkusím teď na garančce vznést dotaz jestli s tím něco nejde udělat, ale žít se s tím dá, je to spíš o zvyku. Mám trošku problém s přední brzdou, je taková tupá, jako ono to brzdí, ale klidně by mohla bejt trochu kousavější, musí se za to hodně vzít aby to brzdilo (holt motorka co cílí i na úplný začátečníky). Motoricky je to v pořádku, má to takový dvě polohy. Do těch 6 tisíc je to fakt hodný až si říkáte jestli tam ten výkon vůbec je, ale pak to celkem chytne saze a jede to slušně. Jízdní režimy tak trochu zbytečný, to eco možná do deště jinak úplně mrtvý, jezdím všude jen na sport. Převodovka: ze začátku nešel moc trefit neutrál a občas nějakej falešnej, ale krásně si to sedlo a teď úplně na pohodu (možná jen trochu hlučnější 1 a 1-2). Pohodlí super, kvalita zpracování se zatím nedá moc hodnotit, ale všechno drží. Jo a jezdím tak za 5,5, ale koho to zajímá (počítač ukazuje 6,2 takže neobvykle to ukazuje víc než je skutečnost) , trochu zbrklej ukazatel rezervy, když je v nádrží třeba ještě 6 litrů, tak už to řve.

Jak to shrnout…
Neberte to tak, že jsem to ted strhal ,ale spíš jsem se snažil najít mouchy, který má každá motorka.
Výsledek je takovej, že je to dobrý a za ty prachy nic v podobnym stylu a tak dobře jezdící fakt nekoupíte. (Ducati Scramler 230k, Yamaha XSR 700 taky tak nějak, Svartpilen 701 totožně atd.).
Ta motorka je zábavná a taková hravá. Dokáže jet na pohodu, ale i hodně svižně až sportovně (z toho jsem překvapenej a trochu zoufalej, chtěl jsem něco spíš n vejletění a tohle mě trochu dráždí ).

V každym případě jestli někdo váháte, tak s klidným srdcem říkám ať si to jdete koupit, stojí za to…

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DeaDDream
DeaDDream napsal 17.12.23 v 13:20 10b.

Klipy-z
Klipy-z napsal 26.10.23 v 22:45 10b.

Krásně napsaný. Ještě víc mě to utvrdilo v tom že cl-x 700 heritage prostě musím mít! ?

Cochis
Cochis napsal 18.07.23 v 18:19

Jestli chceš štítek, mám jeden navíc včetně držáku

Vydrik
Vydrik napsal 22.04.22 v 09:22

Paradni motorka... A ze je z Číny? No a co?

speedymr
speedymr napsal 04.03.22 v 17:07

Zdravím a vítám Tě v klubu odvážných..!
Já jsem s touhle moto moc spokojen a už se těším na sezonu.
Přeju spoustu radosti a šťastných km!
Nejdou mi dát body, ale za mě jasných 10!

Více komentářů



TOPlist