Lehký scrambler na poznávání okolí z jiné perspektivy.
Motorka koupena od FIRMA:AIRMOTO (Prostějov 1)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Scrambler 1200: Zbytečně drahá na zahazování a těžká na zvedání někde v koleji od traktoru, na mě už dost vysoká, ale musí to být peklostroj, ten motor znám a je to pecka.
Moto Guzzi V85 TT: Není tak moc do terénu, těžší, když se postavím do stupaček, držáky zadních prostě překáží.
První dojmy - Obratná je skoro jak kolo, pěkně střílí do origo Arrow laufu, nenutí člověka úplně spěchat. Projede polem, škarpou, kde je potřeba a kam odvaha jezdce dovolí. Když už ji musí člověk zdvihat, je to rozdíl oproti 200+Kg motorkám.
Recenze
Velmi rychle po koupi Thruxtona jsem zjistil, že na polňačky to úplně nebude. Takže co s tím? No scrambler. Jakej? Lehkej. A kolik je lehkejch scramblerů? Možná ještě SWM Six, ale ten má menší výkon a zdvihy nebo CCM Maverick, nádhera, ale jaká je dostupnost a cena . . . Takže Fantic Caballero 500 Rally!
Dovozce Fanticu mám za kopcem, takže volba byla jasná.
Motorka jede v terénu ale i na silnici nečekaně svižně. Michelin Anakee Wild sedí na asfaltu pěkně, v terénu taky supr, na bahně to klouže jako na saních. 200mm zdvihu je na využití motorky víc než dostačujících. Přední kolo by mohlo být větší a mít užší gumu, ale zas už by to k tomu nepáslo po stránce designu. Budík jsem nějak nepochopil, ale stejně sleduju jen orientačně otáčky a rychlost, takže stačí.
Tento typ motorky dává člověku naprostou svobodu v tom, kam může jet a to mě na ní prostě baví.
Teda jako... ehm. vkus mas Dobry vyber tiez sa mi velmi paci.
Ahoj, doplnis prosím nějaké zkušenosti?
Také jsem o ni přemýšlel a nakonec vyhrála MG Speciál… tím ze jsi měl Stone, tak bych rad slyšel tvůj názor… atd. Diky moc!!!
Pěkná, dnes lituju že jsem nepřidal pár peněz a nekoupil Rally. Jinak velké díky za manuály všechny jsem je stáhnul
teda poviem ti.. vkus na motorky teda mas
Za 10 předsedo