Díky nízké váze nejobratnější Ducati na které jsem kdy jel.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Po přesednutí z Monstru S4R byla první jízda trochu rozpačitá, říkal jsem si že jsem asi dělal chybu když jsem vyměnil MonstraS4R za Monstra 1100 Evo, ale po pár kilometrech se tyto obavy rozplynuly .
Doplňky na motorce - Výfuk Remus - 5,65kg, průhledný kryt spojky (akvárko) Ducabike,odlehčená rozeta Superprox ( lehčí o 710g)
Recenze
Na Monstru S4R jsem jezdil 3 roky a byl jsem s ním spokojený a o prodeji jsem vůbec neuvažoval ,jenže se najednou objevil kupec co měl zájem o mého Monstra, tak mě napadlo co udělat změnu když jsme s manželkou měli v garáži 2 stejné Monstry a na prodej jsem kývnul. Jenže jak Monstr odjel, začal jsem litovat co jsem to provedl za kravinu. Musel jsem honem vymyslet co pořídit místo Monstra a volba padla na Hypermotárda. Jenže když jsem na něj sednul, tak jsem to hned zamítnul, připadal jsem si že sedím jak na kačeně. Takže jediná další možnost byla pořídit zase Monstra. Koupit zase S4R by byla blbost když jsem teď jednoho vymazleného prodal a tak další volba padla na Monstra 1100.Chtel jsem původně 1100 se suchou spojkou, ale žádný zrovna nebyl v nabídce v odpovídajícím stavu a místo v garáži se muselo zaplnit co nejdřív, tak jsem nakonec vzal EVO.
První jízda byla taková rozpačitá, projev vzducháče byl dost jiný jako vodník S4R,ale bylo přece jen 6 st,tak se to nedalo pořádně otestovat. Než se udělalo trochu tepleji, tak zatím proběhly menší úpravy, musel přijít laďák a když už není ta suchá spojka, pořídil jsem aspoň průhledný kryt spojky.
Konečně se udělalo aspoň na pár dní teplo a přišel čas Monstra pořádně otestovat a s přibývajícími kilometry jsem mu přišel na chuť. Je to neskutečně ovladatelná motorka,Po výměně výfuku a odlehčené rozety je teď Evo proti S4R lehčí skoro o 20kilo i díky nižšímu těžišti je to sakra rozdíl už jen při samotné manipulaci.
Má neskutečný zátah už od spodu a je to dost návykové a těšíte se na každý výjezd ze zatáčky jak za to zatáhnete. Jen je potřeba si zvyknout na ten omezovač v 8000 ot.,ze začátku jsem byl pořád v omezovači,protože S4R končil 10400
Přijde mi že 1100EVO má ve spodních otáčkách mnohem větší zátah jak S4R,ale tam kde Evo končí,tak teprve S4R nastupuje a od 8000 ot. se probudí ta hlavní síla.
Rozdíl je i v posezu, hlavně nohy nejsou u Eva tak nahoře jak u S4r,celkově je pozice na motorce pohodlnější. Monstr S4R má víc posed podobný sportovním motorkám,ona taky vychází ze superbiku, kdežto Evo je prostě motorka na blbnutí se kterou se dá jezdit klidně i po městě. Monster S4R aby dobře fungoval, tak chce prostě tahat a tahat a i zatáčky má raději ty rychlejší, kdežto 1100 díky kultivovanějšímu motoru zvládne i utaženější a pomalejší zatáčky.
Monster S4R je asi větší klasika a taková kultovnější motorka, ale výměny už nelituji a jízdu na Evu si max užívám
Ahoj, moc pekny, mam ho tiež . Kryt spojky proste super!
Mas to pekny, takze za 10b, ale ja bych dal 10b i tak, Ducati je moje srdcovka
Asi dobrej bike