Po Simsonu moje první motorka. Mám jí 13 let, najel jsem na ní 70tis, bez jediného problému.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Přešel jsem na ní ze Simsona. Takže mi napoprvé přišlo, že jsem koupil raketu na kolech. Po pár tisících km si člověk samozřejmě zvykne a zjistí, že rakety jsou jiný motorky :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro staromilce jak dělaná.
Doplňky na motorce - Velké plexi.
Recenze
Hlavní kritérium při výběru bylo "hezkou motorku".
Koukal jsem po klasikách z 70. a 80. let, ale to byly často dost vylítaný werky.
Chtěl jsem něco na cestování, co vydrží deseti tisíce km.
Když člověk nespěchá, tak já na ní vydržim sedět i 12h denně. Ale jak chce člověk rychlý přesun, tak je to trochu stres. Není to uplně cestovatel, resp. je, ale musí bejt člověk srdcař.
Vlní se, přední vidle měkká, brzdy žádná hitparáda, vibrace nezanedbatelné.
Ale provezla mě po velkém kusu Evropy, tak se zase nechci rouhat.
Nemám zkušenosti s jinými motorkami, ale spolehlivost je za mě 10/10.
Je to takový univerzální stroj, město, státovky, dálnice, lesní i polní cesty s trochou opatrnosti zvládne taky.
Paráda, gratulejšn.
Máš recht, cestovat se dá nakonec na všem, za mě skvělá volba
A ještě hvězdy...
Je to krasavice a problémy, které jsi popsal jsou poměrně lehce řešitelné. Měkká přední vidle potřebuje hustší olej, případně příložky pod pružiny. Vlnění je způsobeno vůlemi na uložení vidlic, špatnou geometrií, případně hnutou přední vidlí po pádu, a jalové kotouče chtějí jiné destičky, protože vždy je něco za něco. Buď brzdíš, anebo to šetří destičky. Oboje najednou funguje málokdy.
... ale je krásná...
Najprv som si vravel, ze dalsia lestenka. ale ked som si prezrel fotogaleriu, tak si vravim, ze to je srdcovka Tak nech robi radost minimalne dalsich 70 000 km
Ten ohrievac na kavu je mega!!!