PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pavelforever
Vloženo 20.4.2022
Aktualizováno 6.3.2023
Zobrazeno 736x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pokukoval jsem po ní už delší dobu. A po pár měsících je doma. Po VFRku příjemná změna, ikdyž V4 je stále v srdci a uších :)

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojmy zatím pozitivní. Motor je kultivovaný, jede odspod a nahoře to umí rozparádit. Podvozek je tuhý a i ve dvou jsem neshledal zatím větší nedostatky. Jediná vada na kráse je ta převodovka, ale o tom jsem věděl z přečtených recenzí.

Recenze

Tigra jsem si vyhlídl z důvodu jeho komfortu (jízda ve dvou), vzhledu a motoru. Třívalec mám poprvé a zatím mě jen mile překvapuje. Posez je pohodlný a vzpřímený. Zatím jsem nestihl delší vyjíždku, ale po 100km jsem necítil sebemenší únavu. Podvozek je příjemné tuhý a i s baťůžkem nebylo cítit, že by to nezvládal. Brzdy nejsou nijak ostré, avšak v případě potřeby mají dostatek sil. K moto byl set origo kufrů triumph v barvě moto. Laďák od RP TUNING. Padací rám, přídavná světla a vyhřívané hefty. A také jiná řídítka, která jsou zvýšena. Uvidíme časem po pár tisících ujetých kilometrů. A až naložím plné kufry a baťůžek. Na moji výšku je vyšší sedlo, ale to se dá vyřešit. A převodovka není špatná, ale na hondu nemá a najít neutrál je občas zábava. To jsou moje prvotní pocity k tigrovi.

První rok s TIGREM

Tak přidávám mé zkušenosti po roce v sedle tohoto TIGRA. Co se týče spolehlivosti, tak nemohu říci ani slovo. Neměl jsem jediný problém za nějakých cca 9 tisíc kilomtrů za rok 2022. Proběhl větší servis, který obsahoval svíčky, úpravu sání, zadělání SAI ventilu, oleje filtry, komplet přední vidle(olej, gufera,..), podtlaky kapaliny komplet, atd. Suma sumárum servis spotřebních věcí a věcí tak, aby TIGR nastartoval a jel co mu benzín stačí. Například zvládl rychlo dovču do Itálie, kde za 6 dní udělal 3 000km ve dvou, plně naložen kufry s konečnou spotřebou 5,9/100 km. Prostě jakýkoliv výlet byl na klídek a člověk se nemusel bát, že by nedojel. Vyzkoušel (musel vydržet :) ) jsem samozřejmě i co se dá vydržet v origo sedle a ve dvojko a denní nájezd skončil na 950km/den. A musím řící, že to už bylo utrpení. Každopádně běžné výlety do 300km za den jsou naprosto napohodu. Tigr zvládá jízdu po horším povrchu úplně v pohodě a nezažil jsem ani ve dvou nějaké nepříjemné prohoupnutí či nejistotu. Minimálně polovina nájezdu se děla s baťůžkem a ani ten si nijak nestěžoval na pohodlí. Po roční zkušenosti mohu tento stroj doporučit pro všechny, kteří chtějí stroj co ve dvou zvládá pohodlné cestování a uveze vše co potřebujete a když chcete tak umí i zablbnout. A samozřejmě vypadá skvěle i po letech. K motoru nemám vůbec nic jede odspodu, kde necuká a nemá problém s vyššími kvalty a v horním spektru vás vyveze do velkých rychlostí za krásného zvukového projevu.

Do roku 2023 přeji všem zdraví a hlavně zdravé návraty z cest na vašich strojích.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Juraj22
Juraj22 napsal 21.04.22 v 10:54 10b.

Super volba, tenhle Tigřík se mi taky líbí
Tak a´t to jezdí a hlavně kolama dolů

Bake
Bake napsal 21.04.22 v 09:27 10b.

Nazdar kolego Trumpeťáku a kolego Žabiňáku Skvělá volba, 1050 jsem mohl mít po kamarádovi, co loni odešel, ale vzhledem k citovým vazbám bych na něm jízdu nedával, tak mám doma Tigra 850 Sport. Až pojedeš dolů po Kralindě, zatrub, dáme jízdu A jinak motorka krásná a tříhrnek je návykovej...

Zbořa
Zbořa napsal 21.04.22 v 07:40 10b.

Ať slouží a dělá jenom radost

Více komentářů



TOPlist