Aprilia RSV 1000 Factory r.v. 2005 ... dovoz z Itálie od Lucky Cow motorcycles
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Factory v červenejch barvách se lvem na boku, Wau ! Tak tuhle barevnou kombinaci na živo vidím prvně ... je užasná ! Dejte mi kontakt na majitele, musím ho přemluvit ať mi ji prodá !
Doplňky na motorce - Laďáky Viper. Nová řetězová sada s předním pastorkem o zub menší než origo.
Recenze
Už dřív jsem přemýšlel nad RSV Factory rok 2005 a vejš. Tehdá ještě pěkný kousky stály kolem 140 - 150 tisíc a to bylo prostě na mě moc. Vlastně jsem byl i s Millunou spokojenej, takže jsem to zas tak neřešil.
Pak to přislo ! Koupě Factory se mi naskytla, když jsem jednou jel pro spotřebáky do motoservisu právě na moji Millunu . Přišel jsem tam a nemoh jsem si nevšimnout té nádherné italky. Mezi těmi všedními a nudnými černo/střibrnými japonci stála a čekala na servis jedna krásná modelka ! Začalo ihned vyptávání na stav a servisní historii . Vše vypadalo dobře, sehnal jsem si číslo na majitele a začal jsem zjišťovat víc.
Slovo dalo slovo. Majitel přistoupil na prodej. Domluvila se cena, která byla pro oba přijatelná. Netrvalo dlouho a už jsem ji měl doma ! TOP kup !
Do konce sezóny ještě pár měsícu bylo, takže jsem s Factory po servisu a v čistě seriovém stavu najel jěště 3000 km než přišlo na první naše společné zazimování. Zima byla dlouhá jako každá jiná, takže Factory dostala pod stromeček nové laďáky Viper a tešili jsme se na jaro.
Mezitím se prodala Milluna do dobrých rukou a já se mohl v další sezóně věnovat čistě Factory.
Jarní kilometry začánaly naskakovat. Zvuk z koncovek Viper mě fakt bavil. Jenže co nikdo z nás nechce, ale stává se to často, přisel po dlouhé době pád . Kurva, to néé ! Tu motorku jsem kupoval s vnitřním pocitem, že kdybych ji někdy položil asi to nepřežiju. Protože, to byl prostě skvost. Ohlins, karbon kam se podíváš .
No, ale to je život . Zkrátka uchcalo mě přední kolo ve chvíli kdy jsem brousil koleno s největším pocitem jistoty a vychutnával si podvozek od Ohlinsu, který jsem nechal přes zimu repasovat a nastavit na svou váhu. Jak dokonalý ten průjezd zatáčkou byl a jak úžasně jsem se při tom cítil, tak jsem v té chvíli vůbec nechápal co se stalo a vlastně proč. Ujelo mi přední kolo na nečistotě v zatáčce a skončilo to lowside crashem. Už jsem viděl jak to bude v píči. Ten karbon a nové výfuky, no hrůza . Vyražený dech a zlomená žebra mě v té chvíli vůbec nesraly. Chtěl jsem už být v garáži a zjišťovat škody.
Po dojetí z nemocnice to začlo. Nevypadalo to zas tak zle. Tak jsem sháněl díly kde se dalo, abych mohl co nejdřív jezdit. Sehnal jsem masku a boky ze stříbrné Factory. Dal nový vodní chladič a úplně nové naporové sáni. Zrcátka z M-stylu. Namontovaly se zpátky originál laufy a jezdilo se dál.
Samozřejmě chvíli od nehody po zprovoznění se ozval vyhlášený stator. Ten se nechal převinout a od té doby motorka šlapala zase jak předtím.
Narodil se nám syn a na motorky už nezbývá tolik času a peněz . Factory jsem prodal, tak jak sem ji na rychlo spravil. Takže stříbrno/červenou, ale jinak plně funkční .
Tak třeba zas někdy !