Japonská krása s duší zpívající 4hrnkové neodolatelné kouzelné pěvkyně Sirény.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Prozatím je brzo hodnotit Hodnu, protože za sebou máme pouze prvních 60 km a hodnotil bych zajíce v pytli. Úplně první dojmy bych vypíchl váhu, ta je celkem znatelná, ale po rozjetí ten pocit zmizí a při zatáčení se nechá krásně vést. S mojí malou postavou (krátký ruce a nohy) padla do ruky jak víno.
Motorku bych doporučil pro - Nedokážu prozatím adekvátně poradit.
Doplňky na motorce - Tmavé plexi
QuickShifter
Zadní krovka
Vše bylo součástí.
Recenze
Nejdřív jsem chtěl cestovní enduro a skončil u sportovní kapotované motorky. Proč? moje krátké nohy! 3 modely cestovního endura a všude jak vosa na bonbonu. Dál bylo jasno, najít mašinu, kde došlápnu aspoň půlkou chodidla. Zkouknul jsem pár naháčů a žádný mě úplně neoslovil nebo měl moc výkonu. Napadlo mě hledat pouze dle výkonu a udělat si menší průzkum, co vlastně je v nabídce. Pár dní hledání a v nabídce se objevila Honda CBR 650 R 70 kw s možností stáhnout výkon o polovinu. Trochu přemýšlení, recenze, videa atd... a bylo jasno. 4-válec, 16 ti ventil, 14 tisíc otáček, 6 rychlostí, lineární nástup výkonu, krásný mechanický zvuk, červená barva.
Všude jsem slýchal, že Honda CBR 650R nepřekvapí, nemá duši, není supersport atd.., ale pro člověka, co nemá srovnání s dalšíma X verzí této motorky nebo jiné značky se otevřou dveře do jiného světa. Neudělal jsem chybu a těším se až se pořádně seznámíme!!
SupeRR ať slouží
Z těch recenzí si nic nedělejte. V neděli jsem potkal jednoho motorkáře na té vaší Hondě. Měl jsem co dělat, abych se za ním v zatáčkách udržel. A to mám 165 koňové BMW S 1000R. Zkrátka i takováhle malá Honda má limity daleko za schopnostmi 90% motorkářů.