Ducati Supersport 2017. Sportovní motorka na okresky, cestování i okruhy.
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta Brutale 1090 R: Protože je moc Brutální ;-) Hlavně v jízdní pozici. Nohy zalomené a hlava až nad předním kolem.
První dojmy - Ideální jízdní pozice. Tak akorát sportovní. 4 denní výlet do Alp není problém. Okruh v Brně i v Mostě není problém. 240km/h na dálnici není problém. Zatáčky v horách nejsou problém. Zvládne všechno a je krásná.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho jako já, kdo rád drtí okresky, zavítá na okruh a pak jede na několikadenní dovolenou. A k tomu má rád dvouválcový neurvalý projev motoru a italský styl.
Doplňky na motorce - Quickshifter - dokoupený zvlášť.
Recenze
Ducati jsem koupil, protože jsem jel pro MV Agustu Brutale, která byla zklamáním z hlediska jízdní pozice. A když už jsem byl nastavený na to, že kupuju, tak jsem kupoval. Vedle stála Ducárna a ta mi prostě sedla do ruky.
Co je dobré?
Přední brzda se dávkuje skvěle.
Motor má ten správný dvouválcový kopanec, to mě baví! Skvěle se vytáčí do nepříčetna. Trojka do 165km/h. Čtyřka do 200km/h. Super.
Podvozek je hutný. Prostě sklopím a jedu 120km/h v zatáčce a ani se nehne.
Quickshifter je pecka.
Jízdní pozice je skvělá. Je mi 41. Na cenduro jsem mlád, ale abych cestoval na superbiku, na to už záda nemám. Tohle je motorka která je někde mezi sportovní motorkou(Panigale) a sportovně cestovní(třeba Kawasaki Z1000SX).
Co není moc dobré?
Za studena jede fakt blbě. Na reakci plynu je teplota motoru strašně znát. Je potřeba ohřát.
V nízkých rychlostech je ucukaná. Na jedničku a dvojku do 50km/h to není super zážitek.
Na dojíždění po městě to fakt není.
Vibruje. Jestli to někomu vadí, ať si koupí čtyřválec. Já to mám rád.
Zrcátka se klepou příšerně a nic není vidět.
Mezi 4-5 při řazení bez spojky(s quickshifterem) sem tam spadne falešný neutrál. Myslel jsem, že odchází převodovka. Po diskusích s majitely Supersportů jsem došel k poznání, že je to normální a je potřeba řadit pořádně. Žádné ťukání, prostě tam ty rychlosti kopat.
Nemá ani nemůže mít tempomat.
Originální vyhřívané gripy stojí 10.000Kč. Neoiriginální tam nedestruktivně dát nejdou a upravovat rukojeť plynu se mi nechce.
Topí do nohou. A dost. Zastavit v létě na křižovatce není nejlepší zážitek.
Spolehlivost je italská
Opravy:
Zadní brzdu pořád řeším. Už byla v servisu, kde mi vyměnili pumpu. Pořád stejně funguje mizerně a zavzdušňuje se. Vypadá to, že jsem to teď vyřešil racingovou brzdovkou, která snese vyšší teploty od výfuku. Problém je, že konstrukčně je to hrůza. Pumpa se u výfuku ohřívá na absurdní teploty a pro správné odvzdušnění je potřeba sundat s obrátit brzdič.
Přestala mi táhnout nad 8000 otáček. 2 měsíce v servisu. Oprava za 7000Kč k ničemu. Koupil jsem na e-bay nové benzínové čerpadlo a je po problému.
Odešel mi palivoměr. Stál 2000Kč.
Nechal jsem si jí jako druhou motorku po loňské koupi BMW S1000R. Baví mě střídat čtyřválec a dvouválec podle nálady.
Zrcátka, quickshifter, palivoměr...odkud já tohle jenom znám ?
Jinak mašina parádní
Bozi masina
Nádhera a jestli je koupená z Free-mota, tak bude určitě i sloužit...
Za výber moto , za farbu 10 bodov. Tie veci ako falošný neutrál, zadná brzda , vybrácie (u mňa do volantu) mám na mojom xdiaveli tiež , ale je to talianka čo už ?. Prajem veľa šťastných kilometrov.
Pěkný stroj a hezky objektivně napsáno .