PROFIL MOTORKY

Moto Morini X-Cape 650 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Chomla1
Vloženo 1.7.2022
Aktualizováno 2.7.2022
Zobrazeno 2 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Designově hodně povedená a pohodlná motorka.

Motorka koupena od FIRMA:Rimoto (Třebíč)

Výška jezdce: 197 cm

První dojmy - První dojmy byly dost děsivé, musím přiznat. Na prodejně tehdy nebyl žádný kus na půjčení a z parkoviště před obchodem člověk nic nepozná. Pro mě je důležité, se hlavně na té motorce poskládat. A s tím nebyl žádný problém. Přestože mám skoro dva metry. V první řadě to byly dost silné vibrace. Všechno se třáslo a vydávalo dost silné zvuky. Za druhé to nechtělo do zatáček. Ale jakože vůbec. Byla to ale úplně surová motorka. Jen vybalená z krabice. Vibrace po nějakých pětistech kilometrech ustaly. A ten druhý problém byly nové pneumatiky. Po padesáti kilometrech už bylo vše ok. Naopak mě mile překvapilo řazení. Říkal jsem si, jak to tam pěkně padá, na čínskej výrobek.

Motorku bych doporučil pro - V nějaké videorecenzi jsem slyšel názor, že je to jako RSová Fabia. A já myslím, že je to přesné. Každému je jasné, že rellye to nikdy nepojede (na to to má krátké zdvihy), ale vypadá to hezky. I když jsem s tím projel motokrosovou trať v Jamolicích a vyvolalo mi to úsměv na rtech (promiňte kluci, nebyla to sobota a nezaplatil jsem poplatek za trénink).

Recenze

Vybral jsem si X-Cape protože je to prostě velká motorka. S takřka dakarským pojetím. Chtěl jsem něco, abych s tím mohl i do lehkého nebo i drsnějšího terénu. Před tím jsem měl Hondu nc 700x. Měla hladké gumy a nedala se vypnout ABS. Víc by se mi asi líbila nová Afrika nebo Aprilia Tuareg. Ale to bylo už mimo moje finanční možnosti. Výkon motoru je lineární. Nastupuje postupně bez nějaké výkonové špičky. Popravdě řečeno mně tam trochu chybí. Mám rád, když mě to trošku potahá za řídítka. Někomu by to ale mohlo naopak vadit. Někdo tu zmiňoval takové to huuu při jízdě. Jsou to pneumatiky. Nemají uprostřed celistvej povrch. Jsou nařezané na příčné pásky. To dělá docela velkej kravál. Ale zase jsou lepší do terénu. Záleží na preferencích. Při jízdě ve dvou po dálnici je to dost otravné. Jak je sjedu, tak dám určitě jiné. Jízda ve dvou je pohodlná. Místa je dost a sedadlo je skvělé. Pro oba. Pro lehčí dvojici naprosto bez problémů. Já mám ale sto třicet (s moto oblečením jistě mnohem víc), přítelkyně má 60, což už je na hraně nosnosti. Závit předpětí pružiny na centrálu jsem zašrouboval co to šlo, ale musím i tak opatrně. Při větší nerovnosti a rychlosti jdeme na doraz. Neladil jsem ještě odskok. Ale myslím, že ten na to nebude mít vliv. Když tak pak doplním.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Missa_vng
Missa_vng napsal 29.10.22 v 10:56 10b.

Máme radost a baví nás. To je hlavní. Spoustu kilometrů kolama dolů

Leatherboy
Leatherboy napsal 08.07.22 v 13:40 10b.

Tu mašinu znám a trochu mne překvapilo, že do ní šel dvoumetrovej chlap, ale pokud jste si navzájem sedli, tak super. Pro mne (207 cm) byla prostě a jednoduše opravdu malá.

Tak si skvěle užívejte!

Fyro
Fyro napsal 02.07.22 v 15:06 10b.

ti Italové umí udělat tak pěkný design u jinak ošklivých suv motorek a Ta barva je taky luxus

fsmoula
fsmoula napsal 02.07.22 v 07:54 10b.

Krásná motorka ať slouží .
Jo a za 10b

Chomla1
Chomla1 napsal 02.07.22 v 00:33

Neříkám, že je tam špatné tlumení. Vzadu je taky nastavitelná KYB, ve předu nastavitelné Marzochi. Těch třicet kilo je ale znát. Ale porovnávat to s Tuaregem a jeho dvěstě čtyřiceti mm zdvihy bych si netroufal.

Více komentářů



TOPlist