Asi už začínám být starý,koupil jsem si z nostalgie Mustanga.No koupil,vlastně vyměnil za Stadiona 22ku,na které jsem stejně neměl v plánu jezdit
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - První dojmy super.Byl kompletní až na víčko kastliku a je na papírech.Po dvou hodinách základní údržby jsem už jezdil.A to tak že celkem svižně na to že měl na hrbě můj metrák
Motorku bych doporučil pro - Asi pro úplný blázny,nikdo jinej by na tom nejel přes Alpy do Chorvatska ,Itálie a bůhví kam ještě...Mne na tom úplně stačí okruh do 100km od baráku...
Doplňky na motorce - Polské bezkontaktní zapalování, sportovní řidítka,laminátový blatník který udržuje stále stejnou výšku nad předním kolem a nevytváří nadměrný odpor vzduchu...
Recenze
Nádrž byla skoro do půlky zanesena něčím co připomínalo rašelinu.Tak že pořádně vyvapkovat,odmastit,odrezit a nakonec se ošetřila nátěrem proti korozi Kream rot.
Přední vidlice na tvrdo zarezlé.Když jsem je oddělil pomocí hořáku od sebe a přefutroval,bylo třeba vyměnitspodní trubky,jelikož byly značně vyrezlé.Na ty jsem vyrobil držáky blatníku.Zadní tlumiče s probroušenýma tyčkama pístnice se rozpadly při zvedání motorky na stojánek.Tak jsem je vyměnil za tlumiče z Mosqita a fungujou skvěle.Jelikož jsou ale kratší,tak jsem musel vyrobit nástavec,aby byla zachována geometrie podvozku.
Jelikož něco vážím a na Mustangu se chci trošku povozit,tak se snažím co nejvíce snížit odpor větru,který svím tělem vytvářím.Nasadil jsem sportovní řidítka,vyrobil sedlo,obul nové Mitasky 2,5-16,nasadil nový řetěz,nanýtoval rozetu,brzdy osadil novým obložením Ferodo a začalo to slušně brzdit.
Motor má za sebou první část úprav.Ojnice na jehlových ložiskách,cestovní převodovku , bezkontaktní zapalování a výbrus.Máme najeto 200km a dlouhodobě dokážu uhánět 60km/hod,maximálka kolem 70ti.
Druhá etapa ladění bude válec 60ccm s cestovní úpravou od Stejskyho,karburátor,výfuk. Nechystám se honit maximálku,stačí mi ,že se nebudu muset bát prvního kopce za vesnicí.
Sezona 2023:Úprava stupaček včetně ovládání řazení a brzdy.Výroba tlumivky a uchycení výfuku.Postupné dolaďování karburátoru,i tak to jede víc než jsem čekal.
Za den ujeto cca 180km-zjistil jsem že to docela žere...
Další super zážitek-jízda na Mustangu na okruhu ve Vysokém mýtě.
Z těch řídítek mě bolí za krkem jenom když je vidím.
Ale pokud máš ještě nevybydlenou krční páteř, tak to dáš.
Přeji hodně úspěchů a nezdolné vůle. A bohatého sponzora!!!