PROFIL MOTORKY

Honda ADV 350 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Med-ved
Vloženo 12.10.2022
Aktualizováno 8.8.2023
Zobrazeno 5 160x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Ne úplně rychlá, ale ve městě úžasně hbitá, a s vrchním kufrem malý stěhovák. Ale offroad fakticky ne

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Autoelegance Brno (Brno-Řečkovice)

Výška jezdce: 196 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Forza 350: Na advčku se mi lépe sedí. A nemá ovládací bakuli na levé straně řídítek, šťouchala mne do kolena.

První dojmy - No co by, nadšení z novýho stroje :-) A stroj rozhodně nezklamal. Slušná spotřeba, dobré brzdy, ve městě pěkná akcelerace. Hned jsme se skamarádili. Čekal jsem trochu lepší maximální výkon.

Motorku bych doporučil pro - Na meziměstské dojíždění je výborný. Na dálnici žádný problém. Kochací jízdy - velká pohoda. Žádné velké závodění mezi městy, na to opravdu ne.

Doplňky na motorce - Delší zadní blatník, zvýšení plexi (deflektor), rozšiřující "tlapka", světlo do kufru a pod sedlo, polepy. Vyhřívané rukojeti (vyhřívané gripy, hefty)

Recenze

+
"Motocyklová" řídítka, krásně mi sednou. Dokonce mě přestaly brnět ruce. Bezproblémové umístění navigace.
Obrovský prostor pod sedlem + v horním kufru.
Bezklíčové otevírání orig. horního kufru. Ohromně návykové.
Přehledný a dobře čitelný displej při jakémkoli osvětlení.
Pohodlné sedlo a solidní odpružení.
Skvělé jízdní vlastnosti, dobrá manévrovatelnost.
Dobře brzdí. Nicméně, účinnost brzd část uživatelů naopak nechválí - zřejmě záleží na tom, z čeho přesedláte.
Originální vyhřívané rukojeti (hefty, gripy) zobrazí po zapnutí ikonu na displeji, při nastavování krátce zobrazí nastavený stupeň. Po zapnutí se aktivuje poslední nastavený stupeň. Hřejí méně než Oxfordy co mám na Transalpovi (1998), pětka hřeje o fous méně než Oxfordová 4. O něco déle se nahřívají. Nicméně, dle mého, hřejí dobře. Aneb ráno 90 km/h v letních rukavicích v 9stupních na 5tku shora chlad, zdola teplo na na hranici pálení. Po příjezdu do města s 11stupni staženo na 3jku a v 50 km/h super.

-
Táhne mezi nohy.
Ukazatel rychlosti přeměřuje o cca 12 procent
Absence ukazatele teploty motoru.
Výstražné blinkry funkční pouze při zapnutém zapalování. To fakt nechápu. Edit na základě komentářů: A ano, na TOMTO typu Hondy 4blik po vypnutí zapalování fakt nefunguje. Ověřováno na skútrfóru u jiných majitelů.
Horní kufr otevíratelný pouze s vypnutým zapalováním.
Horní kufr bouchá při přejíždění nerovností. Vyřešeno mirelonovou podložkou pod plovoucí podlahy.
Absence osvětlení pod sedlem.
Neuzamykatelná přihrádka pod řídítky.
USB-C místo klasické zásuvky.
Edit: LED světlomet po zakoupení málo svítil. Až časem jsem zjistil, že před předáním v Hondě seřídili pouze pravý světlomet, a levý svítil nahoru. Po seřízení svítí slušně.
Na moji výšku nízký větrný štít.
Omezený výhled ve zpětných zrcátkách. Asi mám moc široký ramena nebo co.
Vzhledem k obsahu motoru jsem očekával lepší akceleraci ve vyšší rychlosti (ve městě dobrý), od tachometrových 80 km/h už nic moc. Tachometrová maximálka 150 km/h je reálných cca 135 km/h, také by mohlo být lépe.
Spotřeba. Dojíždění do práce kolem 80 km/h do 3,5 litru, kolem 100 km/h 3,8 litru, při vyšších rychlostech přes 4 litry. Kochací jízdy kolem 3,2 litru.
Nicméně nutno říci, že měřím takřka 2 metry a vážím 120 kilo. Jezdec mající o 25 cm a 40 kg méně bude lépe akcelerovat, a i spotřebu bude mít nižší.


A postřeh na závěr. Kdo si tento skútr pořídí jako offroad, bude zřejmě zklamán. Projede totéž co jakýkoli jiný obdobný, jenom s o něco málo pohodověji. Já si ho pořizoval z jiných důvodů, tak za mne se zklamání rozhodně nekoná.

Koupil bych znovu, výhody pro mne, ač to tak z výčtu asi nevypadá, převažují nad nevýhodami.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
art007
art007 napsal 26.11.22 v 11:30 10b.

"koupil" jsem stejný... i když mi ho musí "přinést ježíšek" ale to mi nezabránilo v malém tunění.. Takže až oficiálně budu mít možnost, tak udělám nějaké fotky - měřím 197 takže o výšce něco vím - koupil jsem plexi GIVI a je skvělé. Pak jsem koupil zvýšení řídítek a rozšíření zrcátek a nakonec i jiná zrcátka. Pak štelovací páčky na brzdy a rozšíření stojánku. Držák na telefon mám od Quad Lock s nabíjením, vytažený z USB-C portu ve schránce. Po novém roce dodám nějaké fotky.. Ale musím říct, že je to super pecka skútr... Mám najeto nějakých 650 - stále zatím zajíždím...

Med-ved
Med-ved napsal 23.10.22 v 09:27

Ještě k 4bliku. Závěr je, že některé motorky fungují tak, jak uvádějí diskutéři níže, jiné ne. ADV 350 ne. Na skútrfóru jsme to řešili, a kluci zkoušeli postup popsaný zimirekm. Vždycky to zhasne, a nejenom na ADV350, dělá to tak víc strojů. Neplést s ADV 750 (X-ADV), té 4blik funguje i po vypnutí zapalování, a v návodu to má popsáno (tak jak píše zimirekm).

HynexHofix
HynexHofix napsal 17.10.22 v 08:47 9b.

Když scooter. Tak to je můj favorit...
Užívej..

zimirekm
zimirekm napsal 16.10.22 v 07:03

Med-ved. Ohledne toho auta bud rad, ze nemas zkusennosti se zlodeji v aute pri stani na cervenou. Tady byly i pripady, ze ridice vytahli a autem odjeli. A treba po letosni navsteve jizni Evropy, mi bylo primo doporucovano znamymi, at se radeji v aute zamykam.(uprchlici z Afriky, kam se podivas )Ohledne tech blinkru se podivam jak se to tam pise. Ale vim, ze sam jsem to nevedel, kdybych to tam necetl a nesel to vyzkouset. Od te doby uz to vim a beru to jako samozrejmost. No a s led svetly souhlasim uz davno.Uz jsem to kritizoval pri mym prvnich led svetlech. I CG 125 po vymene H4 zarovky za lepsi svitilo luxusne a lepe nez led. Svitivost na mokru byla mnohem lepsi nez led a hlavne se pri prujezdu zatackou nezaviral svetelny kuzel. Treba na pcx to bylo az hodne nerprijemne. Sice krasne bile svetlo, naklopis zatacku nekde v poradne tme a najednou to svitilo tak 10 metru pred tebe. Ale to mi delali uplne vsechny led moto od Hondy. Proto taky ted prisly s prisvetlovanim do zatacek. To u zarovek nebylo treba.

Med-ved
Med-ved napsal 15.10.22 v 22:25

zimirekm: ahoj, a zkoušel jsi ADV 350? Protože na ADV 350 je v manuálu pouze toto: Spínač lze zapnout, je-li spínač zapalování v poloze (On).

Takže buďto jsem něco naprosto nepochopil, nebo to je na tvé motorce (skútru) jinak. Protože ano, spínač lze zapnout pouze v poloze zapalování, ale jakmile otočím ovladač do jakékoli jiné polohy, varovné blikače se okamžitě vypnou. Mohl by jsi, prosím, opsat doslovné znění z tvého manuálu?

Ohledně kufru - jako jo, ale stejný problém je s jakýmkoli mým doposud vlastněným autem. Totiž, že při stání na červené může ze sedalel, nebo z kufru, někdo něco ukrást. Je to určitý problém, ale za 35let se mi, zaplaťpanbůh, něco podobného nestalo. A ani neznám nikoho, komu by se stalo. Pouze ve formě městských legend. A u motorky (skútru), ani ve formě městských legend. Takže v Brně to za mě logiku nemá, možná jinde. Tudíž za mě pořád mínus.

Ohledně spotřeby. Jsem jsem v zásadě smířen, tak nějak jsem ji, vzhledem k fabulaci výrobců, i očekával. Příjemné překvapení se nekoná. Je to tak poměrně běžné. Proto ji popisuji, neb nemálo lidí uvěří, a pak se zbytečně diví.

Skutečnost, že bílé Led svítí hůře je mi známa. Ale opět, bohužel není známa každému, a po koupi stroje se zbytečně diví, a naprosto zbytečně haní Hondu. Proto to uvádím. Nemluvě o tom, že část uživatelů mám dojem, že svítí skvěle, který nesdílím.

A radost je veliká, je to můj první opravdu NOVÝ stroj. Nicméně i tak se mi jeví zásadní popsat problémy které cítím. K ADVčku toho zatím moc není, a když už, tak spíše ve formě chvály. Rozporování vítám, nejsem neomylný, a názory mohou lišit.

Více komentářů



TOPlist