PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wochomurka
Vloženo 26.10.2022
Aktualizováno 21.7.2023
Zobrazeno 529x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Scháněl jsem něco spolehlivého, v co nejvíce originální stavu nenapadené kutilem na pohodové ježdění po městě, kolem komína, ale taky na delší cesty.

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Nevyhovovala mi posezem.
Honda XL 700V Transalp: Chybějící šestka, spíše více do terénu, horší ochrana před větrem, horší pohodlí spolujezdce.

První dojmy - Je velká, vysoká. Při zkušební jízdě v bazaru mi ale hned padla do ruky. Pohodlná, rychle jsem si na ni zvykl. Manželka jako baťůžek byla taky spokojená.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníka. Kdo se vrací po dlouhé době k motorce. Cestovatel, který chce levnou motorku, a nepotřebuje hromadu koní. Jezdec kochač.

Doplňky na motorce - Je to verze Adventure, takže má originál padáky, a kryt pod motorem. Tankvak, boční kufry Givi V35, a topcase od Givi s nosičem. Držák mobilu, 12V zásuvku, držák petky a kanystru.
Určitě pořídím prodloužení předního blatníku.

Recenze

Něco málo najeto, takže moje první postřehy. Je to fakt velký, kámoši si ze mě dělaj srandu, že na to lezu jako na koně (jsem holt malej.. no). Manipulace na místě chce opatrnost, a trochu síly. Jakmile se rozjede tak kila, a vyšší těžiště mizí. Ovladatelnost super, podvozek nastavený na "střed", a krásně žehlí nerovnosti. Gumy Pirelli Scorpion Trail jsou bačkůrky, krásně držej, jsou nezáludný. Maximálka pro pohodou jízdu s nejvýše nastaveným štítkem je do 110km/h. Potom mi to začne házet hlavou, a je to nepříjemný. Na dálniční rychlost by to chtělo deflektor, nebo vyšší plexi. Já se ale se suzou kochám, takže mi to stačí. S pohodou jízdou mám zatím spotřebu rovný 4 l /100 km., v testech fakt nekecali. Překvalipa mě palubka, je krásně přehledná, ovládání pomocí tlačítka na řidítkách je jednoduchý, ukazatel zařazený rychlosti je jen třešnička. Pohodlí na kratší vyjížďce nemůžu nic vytknout, uvidím, jak budu vypadat po delší jízdě.

UP 2022: Vyměněný olej Motul 5100 10w40. Výměna se dělala opravdu hezky, ohodně jednodušší, než u italky v garáži. Tady to japonci mají opravdu pěkně vyřešený. Dal jsem dopředu žárovky Osram Cool Blue Intense. Jezdím je dlouho i na skútru, a je to v provozu "jiný" světlo, a jsem lépe vidět.

UP 2023: Namontovány vánoční dárečky. Držák navigace je od Marseluse. Na něj jsem dal držák od DR2CZ. Tubus na nářadí, a rozšíření stojánku od Marseluse. Na kufry šel držák pitíčka, a 1l kanystr. Benzín není až tak pro mě, jako pro manželčin skútr, který má "jen" 13l nádrž. Je to taková pojistka. Oboje taktéž od Marseluse. Protože jsem tak nějak nevěřil předešlému majiteli, že udělal "velký servis", tak jsem vyměnil filtr a svíčky. Mno docela jsem se divil. Na víku vzduchového filtru chyběly šrouby, zbytek nebyl dotažený. Filtr totál zasviněný. Svíčky byly v každém válci jiné. V každém válci byla jedna NGK cr8eia-9 a cr9eia-9. Devitka byla tam, kde se jednoduše dostat dá, a osmička tam, kde se nedá. Navíc svíčka zezhora v předním válci, co je totál nedostupná, byla ohnilá, a zasviněná tak, že bych věřil tomu, že ji nikdo hodně dlouho nevyměnil. Teď tam jsou čtyři NGK cr8eia-9. Motor je tišší, "měkčí", a míň mlátí. Poučení je v tom, že nikdy prodávajícímu nevěřte.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jardalik
jardalik napsal 06.03.23 v 15:42 10b.

Vybral jsi nakonec pěknej stroj! Tak ať ti slouží ku tvé spokojenosti! Přeji ti spoustu pohodových kochacích kilometrů!

Více komentářů



TOPlist