Hrava, lehka, hodna, silna, zbesila a zuriva zaroven. Takova jako divoky kun, kdyz ho uklidnite, ochocite, ale date mu obcas volnost, odvdeci se a umi za to poradne vzit az vas obcas lehce vystrasi.
Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly)
Výška jezdce: 177 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono V4 1100 Factory: uz bylo vybrano
První dojmy - Mravenceni rukou, euforie, idelani pomer vykonu ke konstruci stroje, hravost a samozrejme motor, ten motor. Vzhled stroje je uz takova tresnicka na dortu. Kompatni raketka.
Motorku bych doporučil pro - Pro vsechny blazny a magory ?. Ne delam si prd… Pro vsechny motorkare, umi byt i hodna, ale kdyz ji poznate, vona proste chce, vona chce, chce za to vzit no :).
Doplňky na motorce - Serie 100%, zatim. Do budoucna asi QD vyfuk.
Recenze
Prvne jsem MV Agustu okusil nahodou v roce 2014 a konkretne Dragster 800 a uz v te dobe bylo vymalovano, respektive zamilovano. Ten stroj jak funguval, motorove, podvozkove atd…
…A pak to prislo, dalsi testovaci jizda tentokrat na mladsi iteraci v RR verzi a voni ty taliani to jeste vylepsili, paraaada a potom uz neslo proste jinak. Motor a jeho projev a vyuzitelnost, ohromny rozsah otacek kde funguje od 3000 do 13000, projev motoru s kazdym narustem otacek, zvuky sani, zvuky vyfuku, zvuky(pecka) rychlorazeni. Hrabani pod plynem pri rozjezdech kdyz se zadari, obcasne chtene a i nechtene wheelie pod pnynem na vejezdech ze zatacek, wheelie na nerovnostech, hupech, zvedani motorky i v dost uz nelegalnich rychlostech, celkova hravost motorky az dechberouci. Vrteni riditek a jejich tancovacka pod plynem az do maximalnich rychlosti stroje pokud se nebojite a neuberete(a to fakt uz neni prdel ?, v tu chvili je predni kolo stale lehce ve vzduchu), v tom vsem vam i pomaha tlumic rizeni, ale vsechny tyto vlastnosti jde samozrejme uklinit lehkym ubranim plynu, dosednutim predniho kola na asfalt a show neshow muze pokracovat.
Jedina vytka je nevypinatelne ABS.
Asi nejvetsi devizou stroje je jeho hravost a ovladatelnost v kombinaci s proste uzasnym motorem. Celkove bych Dragster popsal jako nadhernou hracku na kvalitni okresni silnice, idelane zapadle okresky kde nikdo neni s kvalitnim asfaltem a clenitym terenem.
Spotreba je po zajeti vetsinou kolem 8l na 100. Umi i pod 8 a i do 10l.
krása ,krása ,krása takhle nějak má vypadat peklo na dvou kolech
Krásnej strojek a dobrej popis. Díky!
Nádherná motorka
Pekne emotivne napisane a presne taka ta motorka je - gejzir emocii
Tos vitaj do klubu
To porno uz pisali vsetci, ze?