PROFIL MOTORKY

DAYI E-Odin (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Miguello
Vloženo 13.12.2022
Aktualizováno 17.12.2022
Zobrazeno 1 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Začátek nové vášně. Co jiného si taky koupit na starý kolena :)

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Horwin CR6: slabší, menší dojezd, dražší
Super SOCO TC Max: slabší, menší dojezd, dražší

První dojmy - Hned při prvním rozjezdu jsem měl úsměv od ucha k uchu, takže bylo jasné, že si Odina - i přes určité nedostatky - zamiluju, takže zimu tráví v obyváku, aby venku nemrzl :)

Motorku bych doporučil pro - Např. pro toho, kdo si nechce dělat řidičák na velkou, nejezdí v terénu, stačí mu max 100 km/h a nezavrhuje elektromotorky.

Doplňky na motorce - různé, postupně přibývají, své úpravy zveřejňuji na Youtube @marioone-odin2.0 - https://www.youtube...ZA4TcVaR-id9o2_faYBw

Recenze

- chtěl jsem elektromotorku, i kvůli plánované fotovoltaice
- mám verzi z 8/2022, tj. se 120Ah bat, s vyváženými koly (stejně pneu skáče), novým motorem AMR, lepším tlumičem (tvrdý jako kráva, takže bude vyměněný za DNM MTG RC 280), nic moc pneu Feiben

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Viper70
Viper70 napsal 25.06.24 v 07:46 10b.

E-smog
E-smog napsal 12.05.24 v 21:27 10b.

Miguello
Miguello napsal 25.12.22 v 23:49

2 e-Kája: Ahoj, diky, za ten kus odriznuteho plastu me vyrobce zablokoval na sve FB strance :) Jeste to musim doladit, at to trochu vypada.
Baterka lze vyjmout pomerne snadno, akorat se musi moto trochu odplastovat :) rekneme 15 min prace.
Nabijecka neni uvnitr, kabel se musi dokoupit. Az koupim silnejsi nab. a namontuju ji na stalo nad bat., udelam i Men. konektor jako ma 10kW verze.
Zadni drzak s boxem (bohuzel jen komplet, mne by stacil jen drzak, na ktery bych privazal batoh) se da sehnat za cca 4t na nekolika ceskych e-shopech, cenu bocnich jsem nezjistoval.
Koukam spravne na Empulse TT? To je jina liga :)

e-Kája
e-Kája napsal 25.12.22 v 20:58 10b.

Pěkná elektromotorka a k tomu stylově sladěná helma
Taktéž ta vychytávka pro uložení nabíječky pod sedlem nemá chybu

Pár dotazů:
- ta baterie je jednoduše vyjímatelná?
- má to nabíjecí konektor mennekes?
- je možné doobjednat boční držáky a kufry?

Miguello
Miguello napsal 22.12.22 v 17:55

2 pali3x: Díky :) No, ZERO to není, ale třeba někdy bude :)
Ano, naštěstí stačí B, i když nemít předchozí zkušenosti s motorkou (byť před cca 15 lety) a nebýt vyježděný v autě = umím předvídat, držím odstup, sleduju okolí atd., tak bych do autoškoly šel, už nejsem takový šílenec jako za mlada, že bych (jako tehdy) zcela bez zkušeností sedl a jel do provozu :) No, neříkám, že tam stejně časem neskončím, až mi tenhle výkon nebo i maximálních (pro řízení s B) 11kW nebude stačit, ale stejně jako jsem se spokojil se 163k v autě (i když noha by chtěla víc), protože ani ty z 95 % času nevyužiju, žádnou megarychlou raketu bych nepořizoval - určitě nejsem sám, kdo o někoho přišel v souvislosti s jízdou na motorce (úmyslně nepíšu "kvůli motorce", protože obvykle za nehodu může buď jezdec, což byl bohužel případ i mého nejlepšího kamaráda, nebo jiný účastník silničního provozu apod. a nikoliv samotná motorka) a zatímco jeho kámoši prodali silnice a nechali si jen endura, já tehdy plánované pořízení motorky zrušil, ale stejně to přišlo, i když ne tehdy (cca 7 let zpátky) vysněný Hornet, ale tohle, a občas mi to dává pocit, jako kdyby kámoš jezdil se mnou.. Hloupé, sentimentální, ale je to tak.
Nevím, jestli se vyrábějí 125ky s automatem, ale překvapilo mě, že Honda k DCT automatům, např. k Africa Twin, a to není žádné prdítko srovnatelné se 125kou, nabízí řazení nohou :)

Více komentářů



TOPlist