Začátek nové vášně. Co jiného si taky koupit na starý kolena :)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Horwin CR6: slabší, menší dojezd, dražší
Super SOCO TC Max: slabší, menší dojezd, dražší
První dojmy - Hned při prvním rozjezdu jsem měl úsměv od ucha k uchu, takže bylo jasné, že si Odina - i přes určité nedostatky - zamiluju, takže zimu tráví v obyváku, aby venku nemrzl :)
Motorku bych doporučil pro - Např. pro toho, kdo si nechce dělat řidičák na velkou, nejezdí v terénu, stačí mu max 100 km/h a nezavrhuje elektromotorky.
Doplňky na motorce - různé, postupně přibývají, své úpravy zveřejňuji na Youtube @marioone-odin2.0 - https://www.youtube...ZA4TcVaR-id9o2_faYBw
Recenze
- chtěl jsem elektromotorku, i kvůli plánované fotovoltaice
- mám verzi z 8/2022, tj. se 120Ah bat, s vyváženými koly (stejně pneu skáče), novým motorem AMR, lepším tlumičem (tvrdý jako kráva, takže bude vyměněný za DNM MTG RC 280), nic moc pneu Feiben
2 e-Kája: Ahoj, diky, za ten kus odriznuteho plastu me vyrobce zablokoval na sve FB strance :) Jeste to musim doladit, at to trochu vypada.
Baterka lze vyjmout pomerne snadno, akorat se musi moto trochu odplastovat :) rekneme 15 min prace.
Nabijecka neni uvnitr, kabel se musi dokoupit. Az koupim silnejsi nab. a namontuju ji na stalo nad bat., udelam i Men. konektor jako ma 10kW verze.
Zadni drzak s boxem (bohuzel jen komplet, mne by stacil jen drzak, na ktery bych privazal batoh) se da sehnat za cca 4t na nekolika ceskych e-shopech, cenu bocnich jsem nezjistoval.
Koukam spravne na Empulse TT? To je jina liga :)
Pěkná elektromotorka a k tomu stylově sladěná helma
Taktéž ta vychytávka pro uložení nabíječky pod sedlem nemá chybu
Pár dotazů:
- ta baterie je jednoduše vyjímatelná?
- má to nabíjecí konektor mennekes?
- je možné doobjednat boční držáky a kufry?
2 pali3x: Díky :) No, ZERO to není, ale třeba někdy bude :)
Ano, naštěstí stačí B, i když nemít předchozí zkušenosti s motorkou (byť před cca 15 lety) a nebýt vyježděný v autě = umím předvídat, držím odstup, sleduju okolí atd., tak bych do autoškoly šel, už nejsem takový šílenec jako za mlada, že bych (jako tehdy) zcela bez zkušeností sedl a jel do provozu :) No, neříkám, že tam stejně časem neskončím, až mi tenhle výkon nebo i maximálních (pro řízení s B) 11kW nebude stačit, ale stejně jako jsem se spokojil se 163k v autě (i když noha by chtěla víc), protože ani ty z 95 % času nevyužiju, žádnou megarychlou raketu bych nepořizoval - určitě nejsem sám, kdo o někoho přišel v souvislosti s jízdou na motorce (úmyslně nepíšu "kvůli motorce", protože obvykle za nehodu může buď jezdec, což byl bohužel případ i mého nejlepšího kamaráda, nebo jiný účastník silničního provozu apod. a nikoliv samotná motorka) a zatímco jeho kámoši prodali silnice a nechali si jen endura, já tehdy plánované pořízení motorky zrušil, ale stejně to přišlo, i když ne tehdy (cca 7 let zpátky) vysněný Hornet, ale tohle, a občas mi to dává pocit, jako kdyby kámoš jezdil se mnou.. Hloupé, sentimentální, ale je to tak.
Nevím, jestli se vyrábějí 125ky s automatem, ale překvapilo mě, že Honda k DCT automatům, např. k Africa Twin, a to není žádné prdítko srovnatelné se 125kou, nabízí řazení nohou :)