Pionýra jsem měl už jako kluk tak je to taková srdcovka.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Při vyšší rychlosti celkem kostitřas ale na druhou stranu je to prostě klasika. Koupil jsem ho jako nefunkční, stačily ovšem dvě hodiny a už jsem se proháněl po dědině. Fotka je pořízená během zprovozňování.
Recenze
Na pionýru jsem se učil když mi bylo 7 let. Tehdy to byl "pařez" který je momentálně ve fázi lehké renovace (oprava motoru a nové vidle). Poté jsem jezdil na "21" bez plechů a jakékoli zbytečné zátěže zhruba do mých 16 let bez plechů a jakékoli zbytečné zátěže - prostě na lítání po poli. Takže na Pionýrech něco málo naježděno mám. Je to můj první mustang a jsem celkem spokojený s přístupností ke všem částem oproti modelu"21".
Milan´63
Tak tos měl "zcela nevhodného" otce.
Ten můj mi v mých deseti letech vytlačil fichtla z garáže, posadil mne na něj, ukázal, jak zastavit a pak už jen do mne strčil.
Samozřejmě, že jsem ihned po rozjezdu zapomněl, co udělat, aby to stálo!!!
Chudák fichtl...
Vcelku hezký mustang. Taky to tak nějak mám, pionýry mně "chytly " kolem padesátky. Návrat do mládí. Jen začínal jsem opravdu v autoškole v patnácti. Zkoušet to dřív - to by mně asi otec zabil...
Jj., kdepak rejžáci, pincek je pincek!!!
Kde jinde by ses tak nádherně zamazal a kde jinde bys chytil tak kvalitního nerva, když se něco nedaří!!!
Aby ti to nebylo líto, momentálně mám v garáži překážkovou dráhu z pařeza, jednadvacítky a simála. Vše na šroubky... V noci se mi zdá o vidlicích, místo pozdravu vykládám protijdoucím o lankách a elektrice!
Slyšel jsem, jak za mými zády kdosi příkal - ten je hotovej...
A ť se ti daří, kolego!