"Vlk v rouše berančím" - nekompromisní síla je tam hodně skrytá.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - "Nevím jestli to DCT chci, ale zkusím to" - říkal jsem si. Po třech dnech ježdění jsem tomu přišel na chuť a teď si ten dvou spojkový Automat s možností sekvenčního řazení fakt užívám.
Motorku bych doporučil pro - Pro "cesťáky", co se ještě nechtějí vzdát možnosti zalehnout a pravým heftem si bleskově přitáhnout horizont.
Doplňky na motorce - Můj názor je že na tuhle mašinu nepatří nic, co tam není z výroby. Hodně jsem zvažoval laděný výfuk. Viděl jsem jich desítky, ale vizuálně na to pasuje jen originální. Navíc bych jeho sundáním přišel o funkci otvírací druhé klapky.. která zajišťuje výraznější zvukový projev, až při sportovní jízdě. Přes město na sebe mašina zvukem vůbec neupozorňuje. To mne ze začátku trochu mrzelo, ale později jsem pochopil, že by se to k filozofii této mašiny vůbec nehodilo. Nekompromisní výkon tam je, ale nemusí o něm hned všichni vědět.
I z tohoto důvodu, v garáži zůstal Blackbird - pro případ, že bych dostal chuť užít si trochu toho - "hulvátství" - svézt se na klasickém "železe" s manuální převodovkou a poslechnout si labutí píseň řadového čtyřválce z otevřených výfuků..
Recenze
I po letech na mne design působí nadčasově. Do posledního detailu vybroušený diamant. Centralizace hmoty se kladně projevuje na jízdních vlastnostech - přes svoji větší váhu (267kg) se skvěle vodí v zatáčkách. Duální brzdový systém s podporou ABS nemá chybu.
Ale tento japonský "šinkansen" jsem zvolil hlavně kvůli možnosti bleskově nacvaknout kufry "a jedem"... Po sundání kufrů, motorku nehyzdí žádné trubkové držáky, jejichž montáž často dost zdržuje. A já, jako člověk od přírody líny, jsem se často přistihl, že než abych montoval na motorku "lešení", tak jsem nad tím mávnul rukou a konstatoval, "jedem raději autem..." To teď skončilo. - Už nás může zastavit jen špatné počasí.
Tak přece neexistuje špatné počasí, jen špatné oblečení
. Jinak