Hbitá, rychlá, poslušná a návyková motorka. Měl jsem už motor V4 v Pan Europeanu, ale ve VFR je to mazec.
Motorka koupena od JiřikSP1 (Velká Jesenice)
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Po první jízdě jsem byl nadšený nejdřív vzhledem, pak krouťákem a nakonec zvukem. Rohlík mi zůstal po celou cestu domů, kdy jsem si ji vezl v dodávce.
Doplňky na motorce - Před cestou do Rumunska jsem pořídil padáky a dobře jsem udělal ?
Recenze
Po VFR jsem koukal jako po možné následnici Pan Europeanu, se kterou jsem byl maximálně spokojen.Motor V4 mi maximálně vyhovuje, zrychlení je pocitově nepostřehnutelné.Najednou jedete víc, než jste chtěli ? Brzdy jsou famózní, výborně dávkovatelné.
Ovládání je oproti předchozímu stroji lehké, VFR jde do zatáček ochotně a krásně drží stopu.
Posez je více sportovní, což ale k VFR patří. Najel jsem na ni přes 3500 km a jelikož mám přes 190 cm, tak jsem cítil po delších přesunech bolest v zápěstí.Jinak sedlo paráda, cesťák je to výborný.Kufry mám všechny tři a tak je místa habaděj.S batůžkem jsem ještě nejel.
Nejlíp se na VFR cítím ve svižném tempu na okrskách se zatáčkami. Sžil jsem se s ní v Rumunsku na Transalpině, kde jsem ji klopil až na stupačky.Luxus. Dálniční přesuny jsou svižné, ale hlučné.Štítek mi žene vzduch přímo na helmu, takže bez špuntů mi hučelo v uších. A do terénu rozhodně není. Tam prostě nepatří.Po polních cestách je to utrpení a jen otázka nutných přesunů.Raději jsem se těmto cestám vyhýbal.A město?Často na ni jezdím do práce a kličkování v kolonách a v městském provozu je úplně v pohodě.Na to, jak je velká,tak je hbitá a po rozjetí lehoučká.
Jsem s ní maximálně spokojený a těším se na každou další vyjížďku.
Ahoj. Nikdy mě okruh nelákal,ale když se naskytla příležitost zajezdit si v Brně s Milošem Čihákem, neodolal jsem.Tři kola, odřené stupačky, Milošův palec nahoru a rohlík na tváři. Myslel jsem, že letošní zážitek z Transalpiny je nejvíc, ale okruh se tomu vyrovnal. Po této zkušenosti už nemám poserproužek.
dobře popsáno draku tak jen užívej spoustu km na ní
Krasavec