JAWA 50/23. Mám ji po mamce. Stála v garáži asi 5 let než jsem ji vytáhl. Můj Mustang má SPZ, ale mám ji sundanou.
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - Motorka ze začátku nejela, ale za rok už fičela jak měla, dneska má hrdého majtele a pěkně si jezdí.
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky. Na naučení.
Doplňky na motorce - Je tam jiná rukojeť. Jiná nadrž. Má blinkry.
Recenze
Motor je spolehlivý, chytne na první dobrou. Jízda na 2 je ještě v pohodě, ale jak mile jedu na 3 trojku začne to házet. Mám asi na zadním kole osmicu. Brdy jsou teď dobré možná i vynikající. Zadní, brzdila už od začátku co jsem si ji dovezl z garáže. Přední nebrzdila vůbec. Před pár týdny jsem však koupil úplně nový brzdový klíč. Ten jsem vyměnil za starý, který na sobě neměl tisíci hran, ale tak nula hran byl úplně sjetý. Takže přední brzdí taky dobře. Za mě je motorka v dobrém stavu. Svítí. Troubí. Brzdí. Jezdí. Atd...
Blinkry:
Jsou ledkové, pohání je alternátor. Fungují při poloze přepínače: zap. pouze motor, zap. motor a světla. Ovládá je přepínač z JAWY 350. Ten klasický přepínač co měly pincky tam už dlouho není.
Blinkry jsou ledkový, dělal to můj taťka je to lepší než ukazovat rukou. Všechno to pohání alternátor. Ale půjdou dolů jelikož to půjde na technickou a to by neprošlo. A navíc chci tam dělat tyristorové zapalování. Fotky tam samozřejmě dám, dělal jsem to včera pozdě a neměl jsem při sobě telefon ve kterým mám ty fotky. Jinak děkuji za hodnocení.
Vytuněná klasika, ať ti jezdí...
Zkontroluj si výplet zadního kola, na tohle jsem právě doplatil a teď stojím. Povolené špice to být nemusí, ale je snadné to zjistit. Tak ať ti to vydrží.
Nebuď líný přidat nějaké fotky a připsat nějaké podrobnosti. Třeba něco o těch blinkrech, pokud jsou funkční. Klasické mustafy tohle neměly a většinou se do instalace musel přidat i akumulátor.