PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lenny82
Vloženo 20.8.2023
Aktualizováno 22.8.2023
Zobrazeno 2 487x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Fotrmotorka. Hodná, funkční, ale skvěle fungující, splní skoro všechno.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Moc nepohodlný
BMW F 800 GS: Na začátek moc výkonný, obava z nákladů

První dojmy - Stejně tak jak mi padla do ruky staticky na showroomu, tak po prvních metrech jsem cítil, že tohle je OK. Čekal jsme ještě větší měkkost, ale stabilita a ovladatelnost mě hned nadchly.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, začínající, praktikující i "končící" motorkáře.

Doplňky na motorce - Padáky, rozšířený stojánek, centrální stojan, boční kufry včetně vnitřních tašek, top case, LED světla na padácích

Recenze

Tuhle motorku jsem v rámci mých představ nezvažoval vůbec. Abych to osvětlil. Řidičák na velkou motorku jsme si udělal hned v 18ti, ale všeobecné okolnosti mi dovolily si motorku koupit až teď skoro ve 40ti. Během té doby jsme měl hodně času na přemýšlení, co bych chtěl. Můj "sen" byla Moto Guzzi Griso. A de facto toto pro mě znamenalo slovo motorka. Ano, kapoty se mi taky líbí, ale nevěřím mé hlavě, že by to dopadlo dobře. Zkušenost s výkonnými auty. Když se blížil okamžik pořízení nějakého stroje, aktualizoval jsem svoji představu s potřebami a finančními možnostmi. Jako varianta číslo jedna se mi jevil RE Interceptor. Klasický design.Tedy kulaté světlo, kulaté budíky, naháč, něco ve stylu XJR 1300, ale s výkonem pro nováčka. Než jsem se na ní svezl, tak mi kamarád půjčil 1.generaci Transalpa z roku 1989. Ta motorka mě extrémně nadchla svým pohodlím. Následné svezení na Interceptoru bylo sice příjemné, taková hravá motorka (hračka), ale strašně tvrdá. Ano, dalo by se to vyřešit sedlem, ale pořád by to bylo na hony vzdálené "S-klasse" Transalpu. O kategorii motorky bylo rozhodnuto. Tehdy jsem si vyhlédl poslední generaci Transalpa, do r.2013. Současně se mi vždy líbily motorky BMW, stejně jako auta :), takže další z kandidátů bylo F 800 GS. Nicméně ojeté kusy v mém rozpočtu slibovali nemalé servisní náklady. Samozřejmě jsem si v této cenově/modelové kategorii udělal široký přehled co by se dalo. Ani nevím, jak jsem přišel na V-Strom. Ale vím, jak jsem přišel na novou motorku. Kolega v práci je dlouholetý motorkář a "bouhžel" sakra ví o čem mluví. Naprosto jednoduchými, logickými argumenty mi "vysvětlil", že V-strom 650 je top v kategorii cena/výkon. Je to chronicky známý stroj, tak je jasné proč. Jak byl závěr jednoho německého testu, který V-strom vyhrál: "nedělá nic nejlíp, ale taky ne nejhůře". Navíc kolega ví, že jsem hodně velký pragmatik, ikdyž u motorek to trochu pokulhává. Bylo rozhodnuto. Na motorce jsme nejel, ale šel si jí objednat. Před samotnou objednávkou jsem si na motorku vlezl jen na showroomu. Motorka mi dokonale padla do ruky a po konzumaci slušného internetového obsahu jsem motorku objednal.
Protože jsem lehce posedlý bezpečností, možná jsem spíš jen jako otec dvou dětí pokud možno odpovědný, rovnou jsem si objednal motoškolu u Míry Lisého. A rovnou dvě, úplně základní trénink a pak trénink v provozu. Motorku jsem si přebíral ve čtvrtek a v sobotu ráno, ještě se zelenými čísly, jsem stál na letišti v Panenským Týnci. Pro začínajícího nebo pro motorkáře po delší době za řidítka usedajícího, naprostá nezbytnost! Kurz je skvělej, ať přímo Míra nebo ostatní instruktoři, naprostá profesionalita, 15b z 10ti! Skvěle jsme udělal, protože jako motorkářský skoropanic jsem si motorku osahal tak, co by mi trvalo nevím jak dlouho. Získal jsem obrovskou jistotu a důvěru v můj nový stroj. Tady se sluší ještě jednou poděkovat za neocenitelné rady na kurzu. Druhý kurz byl v provozu. Jen instruktor a dva žáci s interkomem v helmě a živé instruktáži v provozu a na letišti. Naprostá bomba! Toť cesta ke stroji.
Teď konečně k samotné motorce. Ještě jedna věc, která je u mě pro výběr stroje zásadní. A to jsou zlatá kola! Bez nich "sorry jako" Chtěl jsem V-Stroma v černé se zlatými koly, pro rok 2021 se bohužel už nedělal. Jediná pro mě schůdná varianta tedy byla bílá. Motorka v ní nakonec, s těmi zlatými koly, vypadá pěkně a vlastně, vzhledem k množství černého plastu všude, se mi asi líbí víc než ta černá. S čím mám problém, tak je předek motorky. Ten se mi prostě nelíbí...nebo musím aspoň chmouřit oči, tady vyhrál můj pragmatismus. Naštěstí v sedle to člověk nevidí. Naopak v sedle jsem jak král, pohodlné sedlo, široká řidítka, minimalistická přístrojovka s ANALOGOVÝM otáčkoměrem! To je prvek, který u mě sehrál důležitou roli, když už tachometr musí být digitální. Na motorku jsem si nechal dát pár nezbytností jako centrál, padáky, botku na stojánek a všechny 3 kufry, bo sem chtěl někam daleko. Později jsem si pořídil ještě LED světla na padáky, abych byl lépe vidět - primárně. Protože o moc lépe to ve tmě nesvítí. Ale ta aktivní bezpečnost je TOP. Doporučuju!
Tuto recenzi, píšu po dvouletém soužití s tímto strojem. A to z jednoho prostého důvodu. Protože teprve letos se mi podařilo Stroma vytáhnout na delší cestu. Konkrétně na 3 500km dlouhý "výlet" do Normandie. O tom v samostatném cestopisu. Do té doby na mašině jezdím převážně ve městě, v Praze, a to z jihu na sever, Strakonická - Blanka - Čakovice. Protože takto od Dubna do Listopadu, jel jsem i v Lednu, jezdím min. 3 x týdně, moc mě ani nenapadá se jet "jen, tak" projet. Současně jezdím na chatu na Slapy, takže cestou tam i na zpět si taky užiju jízdy. Samo, se sem tam se kámoši provezu, ale domluvit se bývá obrovským logistickým problémem, invaze do Normandie hadr.
Jakožto městské a příměstské přibližovadlo se jedná o naprosto dokonalý stroj! Ve městě máte super rozhled, výkonu dost, skvělou ovladatelnost jsem zmiňoval, spotřeba je kolem 4,5 - 4,9...dobře, 5ti, někdy víc podle toho jak tahám. A toto je zásadní výhoda motorky. Protože má takový "hodný" výkon, je možné ve městě dělat dva plná, tři plná, čtyři...a stále jedete příčetně...tak kdo nejel ve městě "...icet" nebo ...sát že? Ale nemáte tam 200 plus. A proto tomu říkám "fotrmotorka". Taháte jak Rossi, ale jedete třeba 110 a to mě hrozně baví. Ano, mohla by lépe brzdit, ale to každá že? Současně na dálnici ve 140 naprostá pohoda, držet rychlost 160 i s kufry taky, jen pak ta spotřeba. Maximálka ke dvou kilům je v pohodě, nad 180 už to stejně díky provozu nemá moc smyslu.
Než jsem vyrazil v srpnu 2023 do Normandie, měl jsem v těchto podmínkách natočeno nějakých 18 000 km. Během té doby jsem kromě dvou pravidelných servisů a výměnu nových pneu měl přesně nula závad! Ano, ten zadní tlumič co mi po 8tis.km na záruku vyměnili byl dán asi přetížením. Že? Milane. Současně se zde sluší a patří poděkovat nejlepšímu pneuservisu ve středních Čechách, který pokrývá i Prahu, a to je Pneuservis Milan Jásek ve Stránčicích. Většího machra přes gumy nenajdete! Jím doporučené Bridgestone Battlax Adventure A41 pro rok 2023 jednak vypadají perfektně "terénně", ale hlavně skvěle fungují, viz můj Normanský cestopis.
Protože je to již hodně napsaných písmenek, a pokud jste to dočetli až sem, tak klobouk dolů, napíšu závěr mých zkušeností.
Jak hovoří všechny recenze, ano, jedná se asi o nejlepší poměr cena výkon, co lze na trhu cendur, ale vůbec motorky ve stylu "děvka pro všechno" sehnat. Je dost velká i pro velký kluky, současně se na ní vejdou i menší kluci, je skvělá do města, dostačující na blbnutí. Jo malá vsuvka na závěr. Vytáhl jsme ji na okruh v Mostě...a i ten dala, já přežil, a bylo to skvělý! A hlavně super skills do provozu. Na dlouhé cesty v jednom je dokonale pohodlná. Ve dvou nedokážu posoudit, má drahá motorkám neholduje. Ten pocit, kdy chcete jet s motorkou někam daleko, ten pocit, který jsem měl celé dva roky než se to podařilo...nebyl pocit, je to tak, je to křižník, kráječ kiláků, enterprise, můžete se na ní vždy spolehnout, super mašina! Mám ve wishlistě asi 7 motorek, které bych plus mínus chtěl. Ale vždy, když si reálně, objektivně zhodnotím využití, pocity a vše co je s V-Stromem spojené, bude těžké přesedlat. Nedávno jsem zkoušel V-Strom 800 DE i V-Strom 1050. Ano, krouťák je větší, a ještě větší. Ale pohodlí, plynulost, reálně výkonová dostatečnost, tady na ten všude a pořád šílenej provoz, kde prostě nejde jet, je prostě v TOPu a já nenacházím, proč bych jí měl měnit. A nemá digitální displej, ze kterých umírám už léta v autech, tak aspoň na motorce analog. Ano, je tady jedno želízko v ohni. Multistrada V2, ale to jsme na dvojnásobných penězích a výkonu, který jsem si zkusil a jsem na to furt mladej kluk! Ještě mi imponuje Z900 RS SE, ale i tam je dost koní, ale ještě jsem nesedlal. Tak vyberte tu jednu motorku, že?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Acilah
Acilah napsal 27.08.23 v 00:29 10b.

přesně jak píšeš, sedlám krátce staršího bráchu K6, ale ta univerzálnost je neskutečná i u starého. Ať dobře slouží a plní se ti whishlist

tomasL6
tomasL6 napsal 25.08.23 v 12:43 9b.

naprosto souhlasím kromě té obsese se zlatými koly teda :) , začínal jsem na ni ve středním věku, před 5lety a za 4 roky jsem najel 70tis km. žadná porucha. většina servisování se nechá dělat svépomocí s gola sadou, momenťákama a pár udělátek. kéž by 800 i-strom byl na tom stejně..

Pandrola_1
Pandrola_1 napsal 25.08.23 v 07:34 10b.

Dobře napsané chlape a souhlasím s tebou je to dobrá mašina

Drobek67
Drobek67 napsal 24.08.23 v 21:21 10b.

Zdarec, pěkná a mnoho let pravdivá zkušenost s V - Stromem.
Ať to jezdí. ???

puod
puod napsal 24.08.23 v 07:36 10b.

Moc pěkný popis a super motorka mám to stejně s tou Multistradou, ale ten poměr cena / výkon u Stroma se fakt nedá překonat. Btw. nevidím nikde na profilu ten cestopis, zajímalo by mě jak ty A41 fungujou.

Více komentářů



TOPlist