BMW F 700 GS (2014)

Vloženo 13.9.2023
Aktualizováno 13.9.2023
Zobrazeno 822x

Můj splněný tajný sen! Ani jsem nevěřila, že se mi fakt splní.

První dojmy - První jízda na stejné moto byla velmi motivační - ve FREE-MOTO v Držovicích jsme si ji s mužem (milanek81) půjčili na malou vyjížďku. Nikdy jsem na "půjčené" motorce nejela, vzhledem k tomu, že každá moje motorka musela být snížená 156cm moje výška). Ale teda tohle?! ... krátkou jízdu jsem si zas po dlouhé době užila.. Teď už jezdím na svojí a je to ještě lepší, než jsem si myslela!!

Motorku bych doporučil pro - Nejhvodnější je samozřejmě pro mě a vím, že je mezi motorkáři oblíbená - jinak bych jich tolik nepotkávala na cestách - třeba letos v Broumovských skalách mě oslovil chlapík, jestli je to moje motorka - prý si myslel, že je pro něj velká (173cm, já 156cm)... jak říkám, je to krasavice a když mám přiblu na hlavě, tak nám to spolu moc sluší!!

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti jsou byly ve výbavě, stejně jako padáky. O kufrech jsem už psala - na tohoto mazlíka nebudu dávat boční kufry, stačí topcase s taškami na víku a na sedadlo místo spolujezdce.

Velkým překvapením bylo, že se mi téměř stejný stroj po 6 týdnech objevil "z ničeho nic" v garáži. Vykouzili se mi se úsměv na tváři, hned jsem se projela po areálu garáží a nechtělo se mi od ní odejít... byl podzim, už jsem toho do konce roku 2022 moc nenajela, ale o to víc jsem se těšila na jaro...

Něco málo jsem s ní už najela a velmi pomalu sbírám cestovatelské nálepky. Kdybyste mně viděli pod přilbu, viděli byste radost z jízdy v očích a úsměv na tváři.

Pro mě je svižná, lehce ovladatelná, v zatáčkách se mnou spolupracuje a skvěle brzdí - na to jsem si chvíli zvykala .
Spolujezdce nevozím a pokud to budu muset porušit, bude to zas jen můj muž.
Úložných prostor sama o sobě moc nemá, ale od toho mám ALU-MILANka, abych za sebou měla top s přídavnými taškami na víko topu a za sebe na sedadlo. A taky mám malou tašku před sebou, kterou vozím jen na delší cesty.
Spotřeba je skvělá - 3,5 - 4l

Mám ji trochu upravenou, ale na hlavní stojan ji sama nedám.

Nemám obuté gumy do terénu, takže jezdím jen silnice a velmi ráda u nich zůstanu.

Letos jsme podnikli jen pár výletů po Česku, Moravě, nakoukli jsme za hranice Polska a Německa.

Plánujeme dovolenou 2024...

Jochy1
Jochy1 napsal 18.09.23 v 08:40 10b.

Ať slouží !!

Jofré
Jofré napsal 13.09.23 v 22:23

ano

Jofré napsal 13.09.23 v 22:23 10b.

Je to pohodová motorka, která hned padne do ruky, něco jak to umí Hondy. Mě zklamala zvukovým projevem motoru a pár drobnostmi, které bych k u této prémiové značky nečekal (na 20 tisících km vymačkaná ložiska v krku řízení, vypálená parabola). Takže nějakou pozornost tomu věnuj a určitě se odvděčí vysokým nájezdem km.

alexander
alexander napsal 13.09.23 v 15:20 10b.

mrazikovo
mrazikovo napsal 13.09.23 v 14:42 10b.