PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S11 (1959)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník podle-ženy-puberťák
Vloženo 16.1.2024
Aktualizováno 16.1.2024
Zobrazeno 224x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první "motorka", to když mi bylo cca 16 let, tedy v roce 1969. Strejda Kozího decha koupil k pojížďkám po vesnici, pak se mu ucpala tryska což on nepoznal, tak ho odstavil do stodoly a tam stál asi 10 roků do doby než mi ji za krabici kuřat prodal. J

Motorka koupena od od strejdy

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - První dojmy? Samozřejmě nadšení, radost.. vítr ve vlasech, však to všichni znáte, kdo milujete motorky. Nevím co tu více napsat abych vyplnil povinné tři řádky.

Recenze

Místo recenze sem dám nakopírovaný text z Wikipedie, sám nevím cobych k tomu osobně něco objevného přidal.
Konstrukce Stadionu S11 je poměrně jednoduchá. Stadion S11 je otevřené konstrukce (na rozdíl od dalších řad není kapotovaný). Rám stadionu je svařený z trubek kruhového průřezu. Na spodní části rámu (u šlapek) jsou navařená držadla, která měla sloužit k snadnému přenášení mopedu. Přední vidlice Stadionu S11 má jednoduché odpružení, které ze začátku bylo provedeno pomocí tzv. tlačných ramen, ale ta byla později kvůli poruchovosti nahrazena jednoduchými tlačnými vahadly, na kterých je přiděláno přední kolo. Motor (motor Jawa, typ 552) je zavěšený zespodu na rámu stadionu, přičemž do něj je veden benzín pomocí krátké hadičky, která vede z nádrže. Nádrž stadionu je „posazená“ shora na rámu a má obsah 3 litry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 23.01.24 v 09:42 10b.

Tak tenhle typ krytu řetězu jsem asi ještě neviděl...
... anebo šel v rámci "zvyšování výkonu" vždycky jako první z rámu dolů...

Moc pěkný kousek, akorát tak na to drandění po vesnici...


Akorát bys mohl přidat pár foteček!

biosák
biosák napsal 17.01.24 v 13:46 10b.

Více komentářů



TOPlist