Univerzál pro radost, i cesty za povinnostmi.
Motorka koupena od HSmoto Tábor - Velmi vstřícné jednání po telefonu, mailu a nakonec i osobně. Rozhodně doporučuji.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Lehkost ovládání - jakkoli to zní jako klišé - skutečně to je hlavní vlastnost této motorky. Možná to v mém případě vyzní v kontrastu s předchozím strojem (Honda X-ADV750, 4 roky a 60tkm), který má o necelých 20Kg více a manipulace namístě vyžaduje mnohem více hrubé síly a švihu.
Motorku bych doporučil pro - Podle mého mínění bude tento stroj vyhovovat lidem, kteří hledají pohodlnou cestovní silniční motorku, nechtějí enduro a nemají potřebu žádných extrémů.
Doplňky na motorce - Kufr Givi Maxia 5 (58L), Kryty rukou Barkbusters, Velké plexi Givi Air-Flow
home-made držák GPS:
stavitelné stupačky, řadička a brzda SW-Motech:
Recenze
Edit 1: Záběh dokončen. Stálo to velké sebeovládání netočit motor nad 4500ot. protože on kolem 4tis začne táhnout jak bejk a chtělo by se pokračovat aspoň k 7. Ale kdo by si chtěl posléze vyčítat, že blbě zajel... Jinak k výbavě - zvolil jsem největší možný kufr Givi Maxia 5. S bočními ještě uvidím, možnosti jsou, otázkou je využitelnost. Velké plexi Givi Air-Flow už znám kdysi ze skútru SH300, funguje parádně. Kryty rukou Barkbusters rovněž. To byla v obou případech sázka na jistotu. Pořád se mi ještě nepodařilo vyladit polohu řídítek, nějaké podložení - zvýšení tam sice mám, ale není to stále ono. Naštěstí má kabeláž z ovladačů velkou vůli, takže s řídítky jde hýbat hodně. Dále, sedlo - první 2 hodiny jízdy se zdá dobré, ale pokud se to těch 2h nedá pauza, brzy se ozve bolest v kontaktních místech zadele. Přemýšlím o pořízení sníženého sedla a dát ho čalouníkovi k úpravě gelem, nebo línou pěnou. Sníženého proto, aby sedlo mělo rezervu do původní výšky. Zvyšovat sedlo vzhledem k mé potřebě zvýšit řídítka, by nedávalo smysl. Toť moje poznatky po 972km. Další přibydou časem...
Edit 2: 2500km za námi a konečně mohu využívat plný potenciál motoru. Stromka téměř netrápím cestami po Praze (raději MHD) a užívám si všemožné výlety. Namontoval jsem záznamové kamery INNOVV.
Edit 3: proběh 4500km. Z toho už cca 1500km s namontovaným Scottoilerem 3.0 který bych tímto chtěl pochválit. Montáž jednoduchá, zapojení na klíčkem spínaný proud, nastavení mazání podle rady chlapů z ABmoto na 240-vteřinový interval. Řetěz je tak akorát mastný, zadní kolo čisté, nikde se nehromadí "žvejkačka" z přebytečného maziva. Jen trocha oleje ulpí na stojanu a krytu řetězu. Jde snado setřít, nelepí. Scottoiler mohu jednoznačně doporučit, dokonce si říkám - jak jsem ho mohl dosud nemít...
Tak já jsem už za 1000 . Pod Tvoje hodnocení se mohou podepsat, Stromek se vodí jako kolo a motor radost z jízdy jenom umocňuje. Pokud jde o snížení sedla, znamená to zároveň více pokrčené nohy...tak to zvaž. Jinak si tu super skvělou motorku užívej ve zdraví a dosyta
Díky chlapi. Zajíždím a už se těším, až budu moct poslat motor výš, než 4500ot. Zatím jsem se dovybavil vysokým plexi Givi, kryty rukou Barkbusters, sníženými stupačkami SW-Motech a pořádným kufrem Givi Maxia 5. A nějak při projížďkách zapomínám fotit... sorry...
Pěkná mašina, mám taky od prosince objednáno a stále čekám na dodání. Pořád nějak nejsou přeji hodně štastných km
V-strom 800 je super, motorově paráda. Taky jsem nad ním hodně přemýšlel.
Ale co mě dostalo, tak cena 10000 Kč za pomocný rám, na který si člověk přidělá kryt motoru nebo padací rám. A škoda nemožnost doobjednat tempomat.
Jinak skvělá volba, užívej