PROFIL MOTORKY

CFMOTO 700MT (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vikitor
Vloženo 18.3.2024
Aktualizováno 1.5.2024
Zobrazeno 2 142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stroj střední velikosti na příjemné svezení i ve dvou.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MTT - Brno (Brno-Židenice) - Rychlé a příjemné jednání, skvělý servis.

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800X Crossrunner: V této cenové hladině k dispozici pouze modely před faceliftem.
Kawasaki Versys 1000: Pouze první generace, nájezdy okolo 50 tisíc km.
Triumph Tiger 1050: Nemožné najít model s ABS, slušným nájezdem a slušnou cenou.

První dojmy - V začátku lehce ucukaná kolem nulového plynu, lehce uskákaná na středních nerovnostech, lehce nervózní pod 2500 ot./min. Po zajetí se vše uklidnilo a stroj je příjemný.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro kohokoliv, kdo nepotřebuje překoňovanou mašinu, ale cestovního parťáka s lineárním průběhem síly.

Doplňky na motorce - V tuto chvíli pouze originál padáky a boční kufry. Moje moto přišlo bez krytů řídítek, tak teď dokoupím pouze ty.
Následně chci topcase, vyhřívané gripy a centrální stojan.
Od 4/2024 klaun na nádrži.

Recenze

Výběr byl rozhodnutím z šance. Naskytla se možnost ji koupit se 401 km najetými, 2 měsíce od první registrace, bez poškození, jen párkrát nastartovanou.
Mezi všemi ostatními, které jsem vybíral celou zimu, nebylo dál nad čím přemýšlet. Nový stroj, byť ne první volba.

Zatím jsme spolu podnikli jednu cestu Brno-Ostrava (když jsem ji vezl domů) a jednu cestu kolem komína. Maximum na 4000 otáček/min je dost nuda, ale naštěstí už záběh nebude trvat dlouho. Kvůli nejistému projevu motoru pod 2500 ot./min mi tedy dává využitelné pásmo pouze 1500 otáček, což ke zjištění projevu není moc. Na přidání ale reaguje klidně a lineárně.

Převody se v tuto chvíli jeví dost krátké, při 4000 na šestku jede 84-86 km/h. Červené pole svítí už od 8000 ot./min, přitom maximum výkonu má být při 9000 ot./min.

Po garanční prohlídce v 1000 km jí rozhodně budu chtít dopřát PowerKit od Throttle Punks - dle všech informací to motoru neskutečně pomůže.

Postupně budu přidávat další info, zatím se seznamujeme. Už teď ale vím, že jedním z doplňků bude zvýšení plexi, ve spodní poloze mi fouká na krk, ve vrchní přímo do helmy.
Střední poloha se zatím jeví jako dobrá, ale mohlo by to být lepší. Minimálně kvůli komunikaci se spolujezdcem.

EDIT 1: Zatím bojuji s připojením BT. Resp., spárování telefonu a helmy proběhlo naprosto hladce a okamžitě. Ovšem už nemám žádný zvuk... ani hovory, ani hudbu. Spotify se na pokyn z motorky spustí, přehrává, ale zvuk se přes moto do helmy již nedostane.
Stejně tak u telefonu - ukáže se volající, mohu procházet kontakty, ale už si nepopovídám...
Budu laborovat dál. Aplikaci CF MOTO po přečtení podmínek nějak nevěřím. Sdílení všeho každému se mi moc nepozdává...

23. 3. 2024
Udělali jsme si výlet do Námestova, což znamenalo dalších 280 km blíž k první garančce. Vše si začíná pomalu sedat, zvuk se mění, motor reaguje lépe a lépe... na 4000 otáček znatelně vibruje, ale o 100 méně, případně více, a už je zase klid.
Cestou domů nás chytil déšť, takže už s ní mám i tuto zkušenost. Kromě bot na nohy voda nešla vůbec, ale z plexi jde přes boky přímo na tělo, ruce to chytaly naplno, zadní část motorky je sám bordel, zadní blatník je krátký, zbytek jde na držák značky a pak zpátky na lýtka spolujezdce. Bude to asi chtít ten blatník prodloužit.
Co však musím pochválit, jsou originál gumy, nějaká Čína, značku sem pak napíšu... I v hustém dešti jsem měl stejnou zpětnou vazbu od předního kola, bez sebemenšího náznaku plavání.

30. 3. 2024
Dnes jsme měli šanci se zase trochu poznat během výletu na Ecce Homo přes Slezskou Hartu. Pak do Olomouce a zpět přes ValMez.
4000 ot./min je hrozná meta... motorka v tomhle bodě vibruje jako šílená. Ale jen tam, nikde jinde. Prostě na tu vteřinu zavibruje tak, že by dokázala srovnat čerstvý beton... k tomu se dnes přidalo přední plexi, takže si společně klepou s každým přidáním a ubráním... uaaa. Musím najít příčinu rezonujícího plexi, motor mi nevadí. Někde je něco uvolněné, protože se třepe i na volnoběhu.
Jinak je projev příjemný, nezáludný. Dokáže jet klidně, dokáže potáhnout. Na rychlejší změny směru je potřeba použít kontra, ale ona není dělaná na rychlé přehazování mezi zatáčkami.. paradoxně ale řadí lépe, když je trošičku pod tlakem, když nedostává šanci na moc velký pokles otáček.
Už vím ty gumy, CST CM-S1 Ride Migra. Ani bych nevěřil, že se budou chovat takto ukázkově. Uvidíme, jaká bude jejich výdrž.
Celkově už mám najeto 1200 km, čekám na garančku a pak hurá na Chip a znovu na cesty.

7. 4. 2024
Moto je po garančce v DirtBikes Hlučín. Celková cena za prohlídku, výměnu oleje a filtrů - 3200 Kč. Jede krásně, konečně ji mohu pouštět do otáček. A tam se jí líbí... mezi 5 a 7 tisíci je neúnavná.
Přitom spotřeba je stále do 5 litrů i ve dvou.
Dnešní výlet byl směrem na Opavu, Krnov, Zlaté Hory, a přes Karlovu Studánku zpět na Opavu, Ostravu a domů. Dlouho jsem si jízdu tak neužil, jako právě dnes. Počasí maximálně přálo, výběr trasy se fakt povedl, motorka jela luxusně, dnešek byl úžasný.
O jeden stupeň jsem ale musel zpomalit odskok tlumičů. Hned je to lepší, motorka už není tak uskákaná, nebouchá tak moc do zadku, ale není tupá. Na vlastní nastavení centrálu jsem nesahal, není to potřeba.
A taky jsem koupil klauna!! Tedy, polep nádrže...
Těším se na další cesty, těším se na letní dovolenou... a vím bezpečně, že se těším na PowerKit.

14. 4. 2024
Dnes jsme asbsolvovali jen kratší výlet na Vsetín. Začínám si všímat specifického chování, které mě mírně štve, ale které dává stroji povahu...
Zkusím to chování seřadit podle míry, jak moc mi vadí...
1. vibrace na 4000 ot./min
2. pocukávání okolo nulového plynu, nebo při konstantní jízdě okolo 3000 ot./min
3. pískání desek při jemném dobržďování

Zbytek jsou jen chvála a pozitiva.
Tahle motorka není nejlepší ve všem, není nejlepší ani jen v něčem, ale zároveň se maximálně snaží vyplnit každé přání jezdce. Když má jet do zatáčky, pojede tam. Když má zrychlit, zrychlí. Když má zastavit, zastaví. Neudělá to na pomyšlení, ale udělá to. Nelíbí se jí vyloženě sportovní jízda, na tu nemá předek... Ale je dost živá na příjemné svezení, dost pevná na plynulé rychlejší průjezdy zatáčkami, dost příjemná na jízdu ve dvou i s kufry.
Mám ji rád, protože ač by neměla mít, má určitou osobnost.
Pokaždé, když ji nechávám na pracovní týden v garáži samotnou, je mi jí líto... možná by mě nakonec na každodenní ježdění štvala víc, ale k takovým účelům bych stejně koukal po něčem jiném...

1. 5. 2024
ZIMARKY!! 400 km za den, no, dobrý...
Poslouchá jak hodinky... jede jako z praku...
Ale furt chladí, furt točí ventilátor... kapalina má 88 °C a ventilátor jede... zbytečně, ale jede...
A docela nemile mě překvapila... stáli jsme na přejezdu, motor teplý, moto na bočním stojanu na volnoběhu (vlak akorát projížděl, tak jsem ho nevypínal) a začala mi blikat kontrolka oleje... pozastavil jsem moto rovně, lehce pohnul plynem, přestala blikat... zastavili jsme, kontroluji hladinu a viskozitu, všechno OK... za zbytek jízdy už se nic nestalo, ale pocit to byl dost nepříjemný... budu dál kontrolovat, ale už teď se bojím, co bude v létě, až bude fakt teplo... možná je olej moc řídký, zkusím zjistit trochu víc info...
Teď v květnu budu instalovat deflektor, nosič a zadní kufr... boční kufry jsou skvělé, ale furt je tahat mě taky nebaví...

P. S.: už jsem pokřtil padací rám... při zastavování doprava jsem stroj se synem neudržel a ze stoje jsem ho volně odložil... takže je na jednom místě pravý padák podřený... sakra... jsem vytočený, že jsem to nezvládl...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dettektorr
dettektorr napsal 02.06.24 v 13:00 10b.

Hezký počtení. Líbí se mi, jak přehledně to píšeš. Dělám to taky tak

Užij si novou motorku a hodně hezkých kilometrů.

Davybox
Davybox napsal 16.04.24 v 08:58

super updaty, jen pokračuj, musím souhlasit s tím co jsi psal, kolem 4000 vibrace, jinak motorka super. Jsem zvědav jestli dáš ten powerkit na tvé dojmy.

abbany
abbany napsal 25.03.24 v 07:17 10b.

Tiež nechápem tvoju volbu odmietnut hondu s 20000km???...A ku tomu telefonu... ak som na motorke, je mi jedno kto mi volá, ja som na motorke a nechcem byt rušený. . Inak nech ti to jazdí, a tvoja motorka je tvoja volba, nás do tohoi nič. Motorka je otázka emocií, a tie prežívaš v prvom rade ty.

IchBinMartin
IchBinMartin napsal 21.03.24 v 12:00

Chapem, ze nikto nechce motokru ani auto s milion kilometrami, ale nejako nerozumiem tragedii, ze ma motorka 20000.
Na mojom Intruderi som za necelych 6 rokov najazril vyse 100000, slovom stotisic a to bez akejkolvek chyby, poruchy, problemu. Na Rakete mam za rok a pol nalietanych uz vyse 38000.
Ked uz by som mal kupovat jazdenu motorku, radsej nieco, s cim sa normalne jazdilo, pouzivalo a co je produktom kvalitnej znacky ako nieco, co ma roky a nejazdilo sa s tym (najskor to bude vo vnutri hrzdave, pridrete, vyschnute...), alebo robit kompromisy na znacke, vykone, kvalite, vyladenosti, spolahlivosti, servisnej podpore... Ale kazdy to vidime po svojom. Ano, nova motorka je super, aj nove auto. Len nie kazde. Svadby z rozumu obvykle nebyvaju stastne. Ale ked uz si sa takto rozhodol, prajem ti, aby ti to dlho vydrzalo.
Casom napis, za aky cas najazdis tych spominanych 20-50 tisic a ci sa ti potom bude zdat motorka stara, pripadne opotrebovana. Som uprimne zvedavy.

PS: Tiez som rozmyslal nad BT modulom do motorky, ale potom som zistil, ze mi to je k nicomu. Co sa tyka navigacie, musel by som byt nonstop pripojeny na net, co v pripade cestovania do rozneho zahranicia moze vyjst sakra draho. Stacilo, ze mi do Rumunska cez Dunaj zavialo par mega signalu zo Srbska a hned to bolo 70 eur vo fakture navyse. Preferujem teda offline navigacie ako mapy.cz (tie su ale poslednou dobou priserne zle aj co sa tyka volby cesty, aj co sa tyka hlasovych povelov) a maps.me. Realne by mi prepojenie telefonu, motorky a prilby prinieslo len to, ze namiesto "In 50 meters turn left" v sluchadkach by som videl sipku na budiku. Nemam totiz telefon v drziaku na riadidlach, ale vo vrecku v bunde, tym padom to mam bez starosti, ze mi cestou uleti, alebo zmokne (co sa uz stalo raz v drziaku, raz ked som ho vytiahol a nestihol schovat a raz vo vrecku byndy s mizernym premokavym zipsom). Audio viem pocuvat tiez priamo z telefonu. Tiez viem vytocit nejake volane alebo ulozene cisla, ale velmi to nepouzivam. Ked mi niekto vola, tak to zdvihnem aj bez toho, aby som musel predtym pozerat, kto mi vola. No aj aj dlhsie vydrzi bateria. Takze realne, vyhoda nula. Ale chapem, ze ak by som to uz mal v motorke zabudovane, asi by som chcel, aby to aj fungovalo. Su to ale tie drobnosti, o ktorych som pisal vyssie.

Anti
Anti napsal 20.03.24 v 19:29 10b.

Tak ti přeju ať rozchodíš spotify a můžeš si za jízdy povídat po telefonu

Více komentářů



TOPlist