PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 400 (1981)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník veloreks
Vloženo 26.4.2024
Aktualizováno 26.4.2024
Zobrazeno 1 322x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Vzduchem chlazený jeden válec, jedna vačka, dva ventily, 6V elektrika, ke startu pouze silná noha a radost když naskočí. To je to co jsem hledal.

Více fotografii

Motorka koupena od Ledce, kousek od Plzně

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První jízda byla hodně rozpačitá, po menších úpravách jako sedlo a řídítka se stala moji oblíbenkyní. A ještě jedna věc, při 70km/hod se motor zbytečně vytáčel a přebijel, jednička je krátká tak jsem dal menší rozetu.

Motorku bych doporučil pro - Pro koho? Tak to nevím. Určitě ne pro nafintěné seladóny co u benzinek debatují o tom, že lepší než motorka je nová motorka.

Doplňky na motorce - Brašny na nářadí.

Recenze

Tuhle motorku jsem si pořídil trochu z rozmaru a taky pro porovnání, mám již doma Yamahu SR 500, to je legenda která vydržela ve výrobě snad čtyřicet let a pořád si drží svoji cenu zatím co GN 400 se dělalo snad jen dva roky a nechá se sehnat skoro zadarmo a to obě mají kořeny v krásných endurech. Rozepisovat se o mých názorech v čem je která lepší by bylo na dlouho tak jenom pár řádek ke geenku. 6voltová elektrika která nemá klasický regulátor, místo toho má usměrňovací diodu a soustavu odporů. Tak že při vypnutých světlech je přiřazen pěti ohmový, při parkovačkách místo něj tří ohmový a při rozsvícených tlumených nebo dálkových žádný, ten odpor dělá žárovka. Tak že se mi stalo, že mi praskla žárovka na tlumených které byly zapnuté, žádný odpor, alternátor dává moc a ostatní svítící žárovky popraskaly. Další věc, z původně krásného endura SP 370/400 udělali ne moc hezkého chopéra a v tom byl podle mého ten neúspěch. Já jsem si ji trochu přizpůsobil a je z toho jak napsal Vitali soft enduro kterému vyhovují rozbité cesty, je to taková moje šelma divoká.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kulasec
Kulasec napsal 06.05.24 v 21:18 9b.

A ty kachny, ty jsou taky tvoje? Protože jestli jo, tak jsi bůh

krokoš
krokoš napsal 30.04.24 v 15:32 10b.

Ach jaj, toto mať v 81 to by som bol frajer. Plechové chromované blatníky a 4 t motor, zadné koleso 16 a predné 19. alebo 21. Mal som jej väčšiu sestru GS 750.

Targus
Targus napsal 29.04.24 v 09:26 10b.

Původně jsem na TOHLE nechtěl vůbec klikat.

Pak jsem se rozhodl, že šťastnému majiteli vynadám, protože zde neprezentuje Jawu.

Následně jsem zjistil, že řešení elektriky je tak "trochu pinckovské" - viz pálící se žárovky a soustava nějakých blbě fungujících odporů.

Pro kafemlejnky tohoto druhu mám pochopení a možná by se dalo mluvit i o náklonnosti.


Za motorku a pokec majitele samozřejmě nedám nic. Ovšem PLNÝ POČET dávám za originální řešení úložných prostorů.

TVL, pověsit na motku 4 tašky tak, aby tam byly jak "od narození" (z výroby), to se přeci MUSÍ nějak ocenit, i kdyby to byla vychytávka od předchozího majitele!

Jinak nevím, jestli jsi to pálení žárovek nějak vyřešil - "jedině pravé pinckové" řešení je, že se šťáva do zadního světla natáhne od přívodu tlumeného vlákna přední žárovky a "kostra" zezadu se napojí na vlákno dálkové.
Když se přepálí některé z vláken v předním světlometu, samozřejmě zhasne i zadek, ovšem nepřepálí se.

Máš fajnové péro "na lítačku"!

berry78
berry78 napsal 29.04.24 v 08:29 10b.

Pěkné GN s patinou

Více komentářů



TOPlist