Vzduchem chlazený jeden válec, jedna vačka, dva ventily, 6V elektrika, ke startu pouze silná noha a radost když naskočí. To je to co jsem hledal.
Motorka koupena od Ledce, kousek od Plzně
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První jízda byla hodně rozpačitá, po menších úpravách jako sedlo a řídítka se stala moji oblíbenkyní. A ještě jedna věc, při 70km/hod se motor zbytečně vytáčel a přebijel, jednička je krátká tak jsem dal menší rozetu.
Motorku bych doporučil pro - Pro koho? Tak to nevím. Určitě ne pro nafintěné seladóny co u benzinek debatují o tom, že lepší než motorka je nová motorka.
Doplňky na motorce - Brašny na nářadí.
Recenze
Tuhle motorku jsem si pořídil trochu z rozmaru a taky pro porovnání, mám již doma Yamahu SR 500, to je legenda která vydržela ve výrobě snad čtyřicet let a pořád si drží svoji cenu zatím co GN 400 se dělalo snad jen dva roky a nechá se sehnat skoro zadarmo a to obě mají kořeny v krásných endurech. Rozepisovat se o mých názorech v čem je která lepší by bylo na dlouho tak jenom pár řádek ke geenku. 6voltová elektrika která nemá klasický regulátor, místo toho má usměrňovací diodu a soustavu odporů. Tak že při vypnutých světlech je přiřazen pěti ohmový, při parkovačkách místo něj tří ohmový a při rozsvícených tlumených nebo dálkových žádný, ten odpor dělá žárovka. Tak že se mi stalo, že mi praskla žárovka na tlumených které byly zapnuté, žádný odpor, alternátor dává moc a ostatní svítící žárovky popraskaly. Další věc, z původně krásného endura SP 370/400 udělali ne moc hezkého chopéra a v tom byl podle mého ten neúspěch. Já jsem si ji trochu přizpůsobil a je z toho jak napsal Vitali soft enduro kterému vyhovují rozbité cesty, je to taková moje šelma divoká.
A ty kachny, ty jsou taky tvoje? Protože jestli jo, tak jsi bůh
Ach jaj, toto mať v 81 to by som bol frajer. Plechové chromované blatníky a 4 t motor, zadné koleso 16 a predné 19. alebo 21. Mal som jej väčšiu sestru GS 750.
Původně jsem na TOHLE nechtěl vůbec klikat.
Pak jsem se rozhodl, že šťastnému majiteli vynadám, protože zde neprezentuje Jawu.
Následně jsem zjistil, že řešení elektriky je tak "trochu pinckovské" - viz pálící se žárovky a soustava nějakých blbě fungujících odporů.
Pro kafemlejnky tohoto druhu mám pochopení a možná by se dalo mluvit i o náklonnosti.
Za motorku a pokec majitele samozřejmě nedám nic. Ovšem PLNÝ POČET dávám za originální řešení úložných prostorů.
TVL, pověsit na motku 4 tašky tak, aby tam byly jak "od narození" (z výroby), to se přeci MUSÍ nějak ocenit, i kdyby to byla vychytávka od předchozího majitele!
Jinak nevím, jestli jsi to pálení žárovek nějak vyřešil - "jedině pravé pinckové" řešení je, že se šťáva do zadního světla natáhne od přívodu tlumeného vlákna přední žárovky a "kostra" zezadu se napojí na vlákno dálkové.
Když se přepálí některé z vláken v předním světlometu, samozřejmě zhasne i zadek, ovšem nepřepálí se.
Máš fajnové péro "na lítačku"!
Pěkné GN s patinou