PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 660 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tuna_ZZ
Vloženo 2.5.2024
Aktualizováno 2.5.2024
Zobrazeno 993x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po letech v motorkářském důchodu zase návrat a samozřejmě že nikam jinam než k Aprilce.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:IMOFA (Praha 4-Krč) - Vše korektní, vstřícný přístup, ale zatím jsme neřešili nic vážnějšího.

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 660: Moc vzpřímený posed

První dojmy - Nechtěl jsem už litra a vlastně jsem chtěl naháče, aby na mě foukalo a sralo mě jet rychle. Ale když jsem sedl na Tuono a pak vedle na RS, tak bylo jasno. Na posez jak na hajzlu mám T-MAX :) Motorka je krásně lehká a ovladatelná. Výkon na okresky bohatě stačí. Pocitově by člověk řekl, že to má víc než 100 koní, protože výkon doprovází moc pěkný soundtrack.

Motorku bych doporučil pro - Pro středně pokročilého a dál

Doplňky na motorce - Padáky na vidlici
Větší plexi origo Aprilia
Polepy nádrže origo Aprilia
SC-Project SC1-R
páčky PP Tuning
zadní krovka + zadní stupačky dole
držák značky Barracuda + menší blinkry

Recenze

Po zkušenosti s RSV4 jsem chtěl zase Aprilii. Prostě srdcovka.

U RS660 se dost povedlo přenést charakteristický V4 zvuk do tohodle "polovičního" motoru. Ten zvuk je pěkný už v základu, ale po instalaci SC-Project je to totální masakr. Bez vložky už asi zbytečná extravagance.

Co se týče posedu, tak je to samozřejmě méně pohodlné, než naháč, ale zase proti supersportu jsou řídítka o kus výš. Nicméně pomalá jízda tomu nesvědčí a ruce z toho bolí. Když se začne tahat a člověk má sportovní pozici, tak to najednou vše lépe funguje. Vlastně to dává smysl, když se jedná o sportovní motorku.

Bzdy jsou parádní, staví se to na předek. Bohužel u každých silnějších brzd se rozblikají varovně blinkry. Nenašel jsem, kde to vypnout...

Elektronická výbava je v topu. Možnosti nastavení velký a rozdíly v tom jsou znát. Za cenu motorky je až neuvěřitelný, kolik elektroniky tam je. Oboustranný quick-shifter je luxus.

Motor má lehkou díru, jak se všude píše. Je to prostě tak, ale čím víc jezdím, tím víc mi to přestává vadit, nebo to možná spíš už držím ve vyšších otáčkách. Při zajíždění to bylo znát víc, teď, když už můžu točit, tak si toho vlastně ani nevšímám.

Velmi mile mě překvapila spotřeba, kterou počítač ukazuje kolem pěti. Reálně si myslím, že to bude někde u šesti. Pořád ale super proti litru, kterej žere přes 10.

Originál páčky jsou shit a nejdou nastavit. Ani příplatkové, co má Aprilia v příslušenství, nejsou stavitelné, takže jsem šel do PP Tuningu a super.

Koupena v IMOFA Ořech v září 2023.

2.5.2024 Zatím najeto něco málo přes 2000 km a spokojenost. SC-Project brutální zvuk. Musel jsem koupit špunty :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 05.05.24 v 21:22 10b.

PallkoXR
PallkoXR napsal 04.05.24 v 19:32 10b.

Skvelá voľba, tie smerovky sa dajú vypnúť v menu. Treba len pohľadať. Veľa šťastných kilometrov.

Pedl
Pedl napsal 02.05.24 v 20:35 10b.

Více komentářů



TOPlist