PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada V4 Rally (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tjp
Vloženo 7.5.2024
Aktualizováno 7.5.2024
Zobrazeno 1 518x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká , vysoká , silná , pohodlná atd. motorka.
Pár mašin jsem v ruce držel , ale tato mě chytla.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Po zkušenostech s MTS 950 s kterou jsem absolvoval cca 3000 km jsem zkusil i jiné cendura a nevěděl co pořídit. Dnes je tolik možností a patrně všechny mašiny jsou min. hodně dobré.., ale toto je pro mě NEJ. Podvozek, brzdy,ovladatelnost , a blabla ve všech novinářskejch testech mockrát popsáno. Myslím ,že obyč .jezdec (aspoň jako já) nedokáže dostat MTS V4 rally ani z daleka na limit jejich možností.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho ,kdo odpustí tu brutální cenu ,vyšší spotřebu ale hledá dokonalost , a italskou krásu a smysl pro extravaganci a blablabla...nejsem novinář. No a pro toho, kdo asi dokáže zkrotit ten výkon a brzdy ,zrychlení je mazec na entou, tak opatrně.

Recenze

Přes 20 let jezdím na SV 1000 S . Na cestování ve dvou to fakt není tak jsme po úvahách a poradě se svojí ženou dospěly k nákupu velkého cendura. Nic nám nesedělo, nebo nepadlo do oka , až ...jsme si půjčily V4S a bylo to.
Ve dvou není na žádné mašině tolik místa jako na V4 RALLY, motor má výkonu vždy dost. Nesedí mu otáčky pod 3000,to jsou vybrace jak u stary tatramatky, holt to musíš držet kolem 4 tisíc. Nad 6000 otáček začíná trochu fofr!! a po překročení osmi tisíc ??odlet do pekel!!!. Brzdy jsou pro mě naprosto brilantní a ovládání...tak lehky i ve dvou. Změna směru nebo zavření a následné zatažení plynu v náklonu ve dvou, nou problém. Spotřeba 6 až 7 l , no, mě to neva, má velkou nádrž , takže dojezd v poho. Motorku jsme koupily v plné polní, tzn. vše..alu kufry, navi, rám ,blástry , šustplech atd.. Jo byla to raketa , ale přesto jedna chyba...Měřím 186 cm a větrný štítek i v nejhornější poloze posílá všechen vítr přímo do helmy.. Po půl hodině jízdy od cca 100 km/h to fakt otravuje. Pořídil jsem od GIVI vyšší plexi a je pokoj.
Najeto máme přes 6 000 km, z toho 5 a půl ve dvou, zatím vše po asfaltu...za nás naprosto perfektní jak na dálnici ve vyšších rychlostech kolem 150ti , tak na okreskách , ve městě i v serpentinách. Jsme spokojeni a užíváme si to.
Ale věřím, že to nemusí vyhovovat všem..je fakt boží a a .. ukrutně drahá a a...hezká.. a a a...DUCATI tečka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alexander
alexander napsal 14.05.24 v 18:36 10b.

Lasicovity
Lasicovity napsal 14.05.24 v 13:33 10b.

Oňas-WR
Oňas-WR napsal 09.05.24 v 19:15 10b.

Parádní stroj, hlavně ty barvy :) o jízdě ani nemluvě a vibrace to souhlasím ty tam jsou cítit jak píšeš.

mrkvojed
mrkvojed napsal 09.05.24 v 11:26 10b.

Jako pecka mašina úplnej souhlas, včetně bohužel ty ceny. Ale ono i konkurence není levná...Tak užívejte, věřím, že přinese spoustu super zážitků

Guga
Guga napsal 08.05.24 v 10:31 10b.

Když ji miluješ, není co řešit

Více komentářů



TOPlist