Husqvarna mi plně vyhovuje. Podvozek funguje, brzdy brzdí, spojka vypíná, fakt jsem spokojen.
Motorka koupena od Grupo UMA Guatemala - vše OK, dealer pro Guatemalu
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 390 Adventure: na prodejně jsem se dlouho nemohl rozhodnout kterou, tak jsem hodil mincí, mince rozhodla jednoznačně
První dojmy - Vše jak má být. Nedovedu si představit, že by se našel někdo, kdo by řekl, že je to křáp. Mohla by být lehčí, ale to je čistě můj dojem, z okruhu jsem prostě citlivý na hmotnost.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že je to solidní motorka pro každého koho baví motorky, jen to asi není motorka na úplný začátek. Ne že by to nešlo přežít, ale přeci jen to má nějaký výkon a jede to.
Doplňky na motorce - Koupil jsem si kryty na motor od GB Racing a pár doplňků od Husqvarny a zadní stojan.
Recenze
Už hodně dlouho jsem pokukoval po supermotu, kdysi dávno jsem se svezl na Husabergu a to mě dostalo, spousta zábavy i v malých rychlostech. Nikdy jsem také nechápal proč jezdci z Moto GP trénují na kroskách, na tom se přece jezdí úplně jinak, za mě je přirozenější trénovat na SM.
Co se týká Husqvarny, tak fakt nemám připomínky, jen bych klidně ubral na hmotnosti.
Motor je v klidu i v nízkých otáčkách a když mu dáte napít je to jen lepší a lepší. Spotřebu zde na ostrově mám 4,7 l, na plnou nádrž ( cca 11 l ) ujedu 225 až 240 km. Benzín, ten lepší, tady stojí v přepočtu 27 Kč/1 l. Rozdíl mezi mapami 1 a 2 je opravdu znát, ale preferuji 2, je mnohem přirozenější. ABS i TC funguje dobře, ale pak zjistíte, že je to zábavnější bez nich. Má to zbytečně dlouhou dráhu plynu, zkusím zjistit jestli by se dala nějak zkrátit.
SM má velkou spotřebu zadních pneu, když chci, tak je po gumě za 1600 km. Zatím jsem vyzkoušel Conti Attack SM EVO, ta byla na motorce od dealera, pak jsem zkusil Dunlop Sportmax Alpha 13 SP a teď mám Michelin Pilot Power. Continental byla super, Dunlop možná ještě lepší a Michelin prostě nemá grip, ale dají se na ní snadno trénovat smyky, není problém pod plynem vykroužit celou zatáčku smykem, takže to beru jako trénink a stála jen 100 USD, oproti Conti a Dunlop, které jsou každá za cca 215 USD
Cestovat tady na ostrově se s Husqvarnou dá snadno, ostrov je malý, když jsem jel z Guatemaly do Hondurasu, šlo to přežít, ale bolel mě zadek ze sedla.